Hoi, Zoals de titel zegt: iemand bekend hiermee? Mijn zusje is er weg van, ze heeft 'm in Schotland en Engeland gezien. In NL hebben we er ook een aantal. Helaas nog niet bij mij in de buurt, al komt er in december wel 1 (in Almere, is vlak bij ons dorp). Zijn jullie te spreken over PRIMARK? En klopt het dat ze waanzinnig leuke en goedkope babykleding hebben? Ik hoor het graag, ik heb vandaag de middag vrij en ga misschien direct na het werk.
ik rijd eens per kwartaal ofzo even naar rotterdam en ze hebben wel leuke dingen niet alles is kwalitatief geweldig, maar dat voel je al aan de kleding zelf. Ik kan er meestal wel leuk slagen.
Ik woon redelijk dichtbij een primark, hoewel ze er inderdaad leuke dingen hebben is het vaak een zooitje en enorm druk. Maar op een doordeweekse dag zal het misschien wat minder druk zijn.
Er zit een Primark bij mijn ouders in de stad. Ik ga er een keer in de drie maanden even een kijkje nemen. De kleding is niet altijd wat, maar er zit regelmatig een leuke basic of een geinig rokje tussen. De schoenen vind ik wel fantastisch . Kost geen drol, dus ik voel me ook niet vervelend als ik er wat minder vaak op loop of kan lopen ( omdat ze stuk gaan bijv. ). Over het algemeen gaan ze nog best lang mee... En ik neem dan vaak 1,2 of 3 paar mee, heb ik onder iedere outfit weer iets zonder er gelijk honderden euro's aan kwijt te zijn! Ideaal, wat mij betreft . En ik neem altijd wat nieuwe onderbroekjes en sokken mee. Die zijn daar cheap, maar oerdegelijk.
Ik loop regelmatig even de winkel binnen, je moet echt tegen iets leuks aan lopen vind ik, en goed zoeken tussen de rekken. Qua kwaliteit, het verschilt! Je moet maar afwachten, maar ja wat wil je voor maar een paar euro! Suc6 en veel plezier
Doordeweeks valt drukte wel mee. Qua kwaliteit niet top, maar genoeg voor kinderen, want die groeien er toch zo uit. Ga na bevalling ook weer eens heen om winterkleding te scoren. Zeker de moeite waard om zelf een keer heen te gaan en te beoordelen.
Hier een fan! Ze hebben voor ieder wat wils en het is zooo goedkoop! Ik ga vaak naar de primark in zaandam, daar is het niet zo belachelijk druk.
De prijskwaliteitsverhouding is erg goed. Koop er al jaren (eerst sloeg ik groot in in Dublin als ik daar was). Sinds een aantal jaar hier in Rotterdam. Je hebt verschillende prijsklasses. Hoe goedkoper, hoe minder de kwaliteit en hoe meer syntetisch. Heb toch al enkele broeken jaren in de kast hangen, omdat ze er nog goed uitzien en lekker zitten. Vorige week nog wat shirtjes gescoord voor mn meisje. gewoon is gaan kijken op een ochtend door de weeks. Dan is het ook minder druk. Passen doe ik meestal pas thuis, omdat je best lang in de rij moet staan voor de paskamer.
Bedankt voor jullie vriendelijke reacties! Uit jullie verhalen haal ik vooral dat PRIMARK groot, goedkoop en vooral massaal is? Enorme drukte enzo? Had ik niet verwacht, ik ben benieuwd! Ben ik beter af bij het filiaal in Hoofddorp of Zaandam? X
Wip ook hier in Spanje altijd even bij de Primark binnen en kom altijd wel met iets thuis. Laatst prachtige skinny jeans in verschillende kleuren 6.00 euro per stuk, mooie kwaliteit en goede pasvorm. Ook ideaal voor basis kleding, pyjamas, ondergoed, sokken, leggings (2 voor 4.00 euro) enz., t-shirtjes voor 3.00 euro. Ik koop er vaak de zomerjurkjes voor mijn dochter in verschillende stijlen van hip tot chique en deze kosten gemiddeld 8.00 euro en gaan de hele zomer mee. Soms wel even zoeken want niet alles is even mooi, veel schreeuwende kleuren en drukke opdrukken maar als je even zoekt vind je ook hele mooie spullen.
Geen ervaring, maar er schijnt er ook een gekomen te zijn/te komen in Eindhoven vlakbij de Bijenkorf in de buurt... Mss dat ik dan eens een kijkje ga nemen
Hier is er eentje in de buurt idd, hele grote (Engeland dan dus he). Het is idd goedkoop en je kunt er best leuke dingetjes halen. Soms is de pasvorm wat vreemd, maar daar kom je zo achter. Zo pastte ik een keer een maat 16 (44/46) jeans en kreeg ik niet 1 been in, terwijl ik hier normaal in een 14 (42/44) pas. Kon ook zo zien dat de maten ienie mini waren. Kan het zo druk zijn in NL omdat ze misschien er nog niet zo lang zitten? Hier is het alleen stamp druk als het schoolvakantie is of uitverkoop. Je hebt er idd zooi tussen zitten soms, maar ook leuke dingetjes. Kinderkleding idd ook spotgoedkoop. Een keertje wat voor een neefje gekocht. Veel shop plezier!