Iemand bekend met winkelketen PRIMARK ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hoi,

Zoals de titel zegt: iemand bekend hiermee?
    Mijn zusje is er weg van, ze heeft 'm in Schotland en Engeland gezien. In NL hebben we er ook een aantal.

Helaas nog niet bij mij in de buurt, al komt er in december wel 1 (in Almere, is vlak bij ons dorp).

Zijn jullie te spreken over PRIMARK? En klopt het dat ze waanzinnig leuke en goedkope babykleding hebben?
    Ik hoor het graag, ik heb vandaag de middag vrij en ga misschien direct na het werk. :)

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik rijd eens per kwartaal ofzo even naar rotterdam en ze hebben wel leuke dingen niet alles is kwalitatief geweldig, maar dat voel je al aan de kleding zelf. Ik kan er meestal wel leuk slagen.

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik ben er 1 keer binnen geweest, was zo ontzettend druk! Dat ik er weer hard uit ben gerend

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dit dus.

5. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik woon redelijk dichtbij een primark, hoewel ze er inderdaad leuke dingen hebben is het vaak een zooitje en enorm druk.
    Maar op een doordeweekse dag zal het misschien wat minder druk zijn.

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Er zit een Primark bij mijn ouders in de stad. Ik ga er een keer in de drie maanden even een kijkje nemen. De kleding is niet altijd wat, maar er zit regelmatig een leuke basic of een geinig rokje tussen. De schoenen vind ik wel fantastisch :D. Kost geen drol, dus ik voel me ook niet vervelend als ik er wat minder vaak op loop of kan lopen ( omdat ze stuk gaan bijv. ). Over het algemeen gaan ze nog best lang mee... En ik neem dan vaak 1,2 of 3 paar mee, heb ik onder iedere outfit weer iets zonder er gelijk honderden euro's aan kwijt te zijn! Ideaal, wat mij betreft ;).

En ik neem altijd wat nieuwe onderbroekjes en sokken mee. Die zijn daar cheap, maar oerdegelijk.

7. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Ik loop regelmatig even de winkel binnen, je moet echt tegen iets leuks aan lopen vind ik, en goed zoeken tussen de rekken.
    Qua kwaliteit, het verschilt! Je moet maar afwachten, maar ja wat wil je voor maar een paar euro!

Suc6 en veel plezier

8. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Doordeweeks valt drukte wel mee. Qua kwaliteit niet top, maar genoeg voor kinderen, want die groeien er toch zo uit. Ga na bevalling ook weer eens heen om winterkleding te scoren. Zeker de moeite waard om zelf een keer heen te gaan en te beoordelen.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Altijd vreselijk druk, een chaos, maar ja... ze hebben best leuke dingen voor heel weinig geld :)

10. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hier een fan! Ze hebben voor ieder wat wils en het is zooo goedkoop! :D
    Ik ga vaak naar de primark in zaandam, daar is het niet zo belachelijk druk.

11. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    De prijskwaliteitsverhouding is erg goed. Koop er al jaren (eerst sloeg ik groot in in Dublin als ik daar was). Sinds een aantal jaar hier in Rotterdam. Je hebt verschillende prijsklasses. Hoe goedkoper, hoe minder de kwaliteit en hoe meer syntetisch. Heb toch al enkele broeken jaren in de kast hangen, omdat ze er nog goed uitzien en lekker zitten. Vorige week nog wat shirtjes gescoord voor mn meisje. gewoon is gaan kijken op een ochtend door de weeks. Dan is het ook minder druk. Passen doe ik meestal pas thuis, omdat je best lang in de rij moet staan voor de paskamer.

12. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Bedankt voor jullie vriendelijke reacties!
    Uit jullie verhalen haal ik vooral dat PRIMARK groot, goedkoop en vooral massaal is? Enorme drukte enzo? Had ik niet verwacht, ik ben benieuwd!
    Ben ik beter af bij het filiaal in Hoofddorp of Zaandam?

X

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dit:D

love it love it love it hihihih dan maar een graaimuts :D

14. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Wip ook hier in Spanje altijd even bij de Primark binnen en kom altijd wel met iets thuis.

Laatst prachtige skinny jeans in verschillende kleuren 6.00 euro per stuk, mooie kwaliteit en goede pasvorm.
    Ook ideaal voor basis kleding, pyjamas, ondergoed, sokken, leggings (2 voor 4.00 euro) enz., t-shirtjes voor 3.00 euro.

Ik koop er vaak de zomerjurkjes voor mijn dochter in verschillende stijlen van hip tot chique en deze kosten gemiddeld 8.00 euro en gaan de hele zomer mee.

Soms wel even zoeken want niet alles is even mooi, veel schreeuwende kleuren en drukke opdrukken maar als je even zoekt vind je ook hele mooie spullen.

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Vreselijke winkel, vreselijke troep

16. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Ik ga vandaag naar die van zaandam!

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Alleen een keer in Engeland geweest, lang geleden. Maar binnen een jaar komt er 1 in Groningen!

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik ga altijd naar Rotterdam maar wat is het daar altijd ontzettend druk!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Geen ervaring, maar er schijnt er ook een gekomen te zijn/te komen in Eindhoven vlakbij de Bijenkorf in de buurt... Mss dat ik dan eens een kijkje ga nemen ;)

20. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Hier is er eentje in de buurt idd, hele grote (Engeland dan dus he). Het is idd goedkoop en je kunt er best leuke dingetjes halen. Soms is de pasvorm wat vreemd, maar daar kom je zo achter. Zo pastte ik een keer een maat 16 (44/46) jeans en kreeg ik niet 1 been in, terwijl ik hier normaal in een 14 (42/44) pas. Kon ook zo zien dat de maten ienie mini waren. :p
    Kan het zo druk zijn in NL omdat ze misschien er nog niet zo lang zitten? Hier is het alleen stamp druk als het schoolvakantie is of uitverkoop.
    Je hebt er idd zooi tussen zitten soms, maar ook leuke dingetjes. Kinderkleding idd ook spotgoedkoop. Een keertje wat voor een neefje gekocht. :)
    Veel shop plezier!

Deel Deze Pagina