Hoi,hoi, Carnaval komt er aan en ik wil zoonlief blij maken met een teletubbie of bumbapak, aangezien meneer groot fan is. wie ow wie heeft er nog en pak maat 104/110 liggen? Wat betreft de teletubbies heeft hij geen voorkeur, hij vind ze allemaal leuk. als je wat hebt, please let me know...
mijn nog een bumba fan, zijn eerste verjaardag doe ik ook helemaal in bumba stijl. OP internet kwam ik deze site tegen en daar staat ook een bumba pak op voor 14,99 misschien heb je hier wat aan http://www.4ogen4kids.nl/index.php?naam ... ukt_id=459
Chipzz meid. Vorige week 4 volwassenen teletubbiepakken en 2 kinderpakken verkocht. Die mensen wilde de kinderpakken niet maar we hebben ze er gratis bijgegeven. Had ik dit geweten
Tnx meiden, @miranda, op de site staan geen maten, dus dat durf ik niet aan. @marline, hier helaas gen bumba bij bart smit, ik had al gekeken omdat ze ze vorig jaar ook hadden. Hopelijk komt het dan nog. @veraenroy, inderdaad chipzz,want teletubbie pakken zijn helemaaal onvindbaar. Waar heb jij ze dan toendertijd gehaald?