Adapters voor maxi cosi op beebiesfirts kinderwagen

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by Done, Jan 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb een beebiesfirst kinderwagen (komen van leenbakker,blokker,etos,gamma e.d. winkels)

Ik heb ooit iemand gezien die er een maxi cosi op had.

Ik ben nu opzoek naar adapters die erop passen voor een eventueel 2de kindje (een maxicosi zou veel makkelijker zijn omdat we vaak wel weg gaan en zelf geen auto hebben en anders de maxi cosi moeten mee slepen naar anderen waar we mee meerijden.

Weet iemand toevallig waar die adapters te krijgen zijn?

2. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    hoi, het zijn de adapters van de X-adventure met ronde stangen. Ik heb ze via Schaatsenberg in Utrecht gekocht (gewoon via hun site besteld, zij weten precies welke het zijn), maar er zijn er ook die ze gewoon in een andere winkel hebben gekocht. Eventueel de wagen meenemen en passen maar.
    Het is echt heel handig idd.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    hoi, het zijn de adapters van de X-adventure met ronde stangen. Ik heb ze via Schaatsenberg in Utrecht gekocht (gewoon via hun site besteld, zij weten precies welke het zijn), maar er zijn er ook die ze gewoon in een andere winkel hebben gekocht. Eventueel de wagen meenemen en passen maar.
    Het is echt heel handig idd.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Is dat deze?
    http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =356&m=356
    Ik zat er nl. ook aan te denken... nu ik dit bericht van TS lees. Want ik heb hier ook tegen aangelopen.

5. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
  6. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Zo zien die van mij er ongeveer uit. Het onderste gedeelte van de foto waar je de maxicosi opklikt is iets anders, maar er staat bij dat het voor de maxicosi is, dus dat zal wel passen. Het gedeelte wat je op de kinderwagen klikt ziet er hetzelfde uit.
    Done, ik weet niet of het ook op andere maxicosi's past. Dat moet je echt in de winkel vragen.
    Ik heb wel ooit een keer een universele adapter gezien die op de kinderwagen kon. Die was volgens mij van Steco.

7. Ylona

Ylona Actief lid

Jan 31, 2008
    109
    0
    0
    deze baby relax maxi cosi wordt op de zelfde manier bevestige als de orginele maxi cosie dus dat zou moeten passen. en dit overigens als eens bij de baby dump gevraagd en die zeggen oook dat het kan

groetjes
    Ilona

8. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja deze past op de kinderwagen die de TS bedoeld.
    Ik heb de eerdere versie (jungle safari, van de leenbakker) en daar past deze ook op ;)
    Heb hem via marktplaats over genomen voor 3 euro.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik heb de adapters bij babydmp gekocht dacht voor 30 euro is echt ideaal! Ze kunnen volgens mij ook op jou maxi cosi.

10. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Oke thanx!
    ik ga marktplaatrs een beetje in de gaten houden (ben nog niet zwanger dus ja heeft geen haast) en anders koop ik ze gewoon in de winkel :p

Share This Page