Toeriste slachtoffer groepsverkrachting India

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Zara75, Mar 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
  2. Triskele

Triskele Niet meer actief

gadverdamme je moet er niet aan denken zeg!!!

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Belachelijk, in- en intriest.

Maaarrrr, ik snap dan ook werkelijk niet waarom je je vakantie in India gaat doen, twee weken op de fiets in de binnenlanden van India en slapend in de bosjes in een tent :(:(:( ... Niet dat dat een open invitation is, zeer zeker niet, maar ik kan het ook niet echt slim noemen. Ik ben helemaal voor avontuurlijke vakanties hoor, maar dit is echt een beetje overdreven ...

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik dacht het ook maar denk zal het niet opschrijven want klinkt zo hard (niemand vraagt er natuurlijk om ze moeten gewoon met hun poten van iemand afblijven maar toch IK zou het niet durven / doen)

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Is inderdaad niet verstandig, de vrouwen worden heel slecht behandeld in India. Ze worden onderdrukt en als minderwaardig gezien daar. Er was pas nog nieuws dat er vrouwen in bussen werden verkracht dan ga je er toch niet naar op vakantie lijkt mij.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik moet bekennen dat dit ook mijn eerste gedachte was. Gelijk daarna dacht ik: maar wat een onzin, waar gaat het heen met de wereld als je al niet eens meer op die manier je eigen vakanties kan organiseren?

Echt heel erg triest voor die vrouw, ik mag hopen dat ze in goede gezondheid verkeert en het een plek kan geven (evenals haar man trouwens).

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Het is ook vreselijk dat je niet normaal op vakantie kan gaan. En echt, ik keur het alles behalve goed. Die gasten mogen van mij levenslang krijgen ... of erger.

Maar er zijn gewoon plekken op de aarde waar je niet moet komen zonder de veiligheid van een groep, of organisatie. Zelfs in de gewone westerse wereld, dichter bij huis.

8. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nu zie wat meisjesinfanticide en minachting voor vrouwen met een maatschappij doet. Duizenden sexgefrustreerde laaggeschoolde pummels. Een tijdbom is het. En de Indiase regering blijft lekker het hoofd in het zand steken.

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ben ik met je eens. Want ook dát dacht ik er weer gelijk achteraan: ik zou ook niet met m'n rugzak door Somalië trekken. Nu is dat wellicht een rare vergelijking (ik kende actuele situatie w.b.t. veiligheid in India niet exact), maar wat je zegt: sommige dingen moet je gewoon niet willen.

10. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Vreselijk voor haar en haar man, ze was niet alleen maar samen met haar man.
    Tegen een groep kan je nooit op, jammer genoeg.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat vreselijk... Hier kom je nooit meer overheen :(

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Afschuwelijk... een aantal maanden geleden is een Indiase studente op een bus verkracht en daarna zo in elkaar geslagen dat ze het niet heeft overleefd :(. Het is inderdaad een heel scheve maatschappij daar. Je moet enorm oppassen als je op vakantie gaat.

13. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

De hele wereld moet gewoon afspreken niet meer daarheen te gaan voor vakantie of zaken! Dan zijn dit soort dingen snel afgelopen!

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Een paar vriendinnen van mij hebben ook een paar maanden door India rondgetrokken. Nooit gedacht dat het zo gevaarlijk zou zijn. Heb het zelf door Thailand gedaan, voelde me daar super veilig. Maar na deze verhalen gelezen te hebben zal ik in ieder geval nooit naar India gaan....

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het ligt eraan waar je komt, denk ik. De steden zijn op zich wel veilig en het zuiden van India is progressiever (komen ook veel meer westerse toeristen). Toch moet je als vrouw altijd op je hoede zijn en ookr ekening houden met je kleding. In een groep reizen is ook veiliger.

Op eigen houtje rondtrekken met een tent door allerlei landelijke gebieden moet je gewoon niet doen, maar dat zou ik ook in bepaalde Europese landen niet doen. Het zijn de Alpen niet tenslotte.

16. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Vreselijk! Geen woorden voor.... Gebeurt je zoiets, heb je toch nooit nog een normaal leven

Share This Page