Teletubbies bubbling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Summer2012, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #41 SyrianBeauty, 14 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013

:$ oh is er nog een, hoeveel zijn er wel niet ;) Die andere ken ik ook niet :) ik snap wat je bedoelt en daar heb je gelijk in. Bij dit filmpje vind ik persoonlijk het schudden ook overdreven, je kan ook leuk met je heupen bewegen :p ;) Zo danste ik pas op mijn 16e namelijk :)

2. flerk

flerk Niet meer actief

Ik dans nog steeds niet zo :D

3. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Haha ik dans nog steeds zo maar niet waar de kindjes bij zijn :p;) ben wel benieuwd naar het andere filmpje eigenlijk :)

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jaaa ik zag dat filmpje vorige week ook een keer ja.
    Ik wist niet goed wat ik ervan moest vinden eigenlijk, maar mijn zoontje had het alleen maar over dat die kinderen 'een beetje zwart zijn geworden'. ;)
    Die vond dat dansen niet eens leuk volgens mij. ;)

5. flerk

flerk Niet meer actief

het heet ´bubbling´. Tot nu toe niet (beschikbaar) gevonden.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha wat kunnen sommige zich toch aan stellen zeg.

De heupen de billen dat is nou eenmaal hun cultuur die muziek is juist voor je heupen en billen te schudden, en dat er gezegd word dat er vieze oude mannetje's staan te kwijlen?
    Tuurlijk niet dat is gewoon 100 % cultuur heeft niks met sex of geïlheid te maken.

Als ze in nl de klompen dans doen zoemen ze toch ook in op de voeten! Het heet toch KLOMPEN dans

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    En wat zei je daarop? Dat hij ze zwart vind geworden.

8. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #48 SyrianBeauty, 15 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
    Dat is geen aanstellen maar dat heet andere andere normen en waarden hebben! Ik vind dat ze te sexy dansen voor kleine kinderen. In discotheken dansen ze ook zo, alleen staat daar nog een vent onder, hier nog net niet. Dus de dans zelf is geassocieerd aan sex. Want die dans word alleen gedaan om mannen gek te maken. Ik bedoel als jij de klompendans gaat doen, word geen enkele man gek hoor. Zoek maar op internet op waar die dans voor staat als je me niet gelooft of vin dat ik overdrijf. en Het eerste wat hun geleerd word is hoe ze goed met hun kont moeten schudden voor anderen later.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat dat hun cultuur is hoeft voor mij toch niet normaal te zijn. Ik vind het echt not done.. en dat vind ik wel vaker bij bepaalde culturele zaken.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Cultuur is cultuur en dat is juist het mooie aan verschillende normen en waarden.
    Zoals bij de nederlanders makkelijk gezegd word dat mensen aan het eten zijn en later maar terug moeten komen, kan je bij andere culturen binnen komen en mee aanschuiven.

zo zijn er overal wel andere dingen waar wat op te merken is.

11. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Eten Word niet geasocieerd met sex, wat een kromme vergelijking ;) dus ze kunnen normale cultuur verschillen uitzenden/leren en niet dit!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ghehe zit nu al een paar jaar hier op het forum...en elk jaar komt dit topic weer voorbij....die Teletubbies aflevering word blijkbaar elk jaar wel eens herhaald....... En elke keer dezelfde reacties...

In hun cultuur is het normaal!! En het gaat erom dat je kennis maakt met andere culturen, daar zijn de filmpjes voor...maja...Ik vond het niet aanstootgevend hoor.

13. flerk

flerk Niet meer actief

Ben ik met je eens maar een sexuele connotatie is volgens mij overal gelijk. En dat vind ik niet passen bij kinderen van 3.

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Uh.. niet veel.
    Als ik donkere mensen tegenkom op straat zegt ie het ook.
    Ik heb al een aantal keer gezegd dat die mensen zo geboren worden, maar dan zegt ie: "Nieeeet! Grapje" en lacht erbij.

Ik zou niet weten wat ik nog meer zou kunnen zeggen?

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

cultuur of niet... IK ben het er niet mee eens dat je kinderen zo laat dansen! Net zo meer dat ik het er niet mee eens ben dat meisjes worden uitgehuwelijkt of besneden omdat dat de cultuur is...

wel makkelijk om het altijd maar op cultuur te gooien, dat maakt iets niet automatisch goed...

16. Onje

Onje Niet meer actief

Ik vind je helemaal niet ouderwets.
    Ik vind het een verschrikkelijk filmpje.
    Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik de manier van "dansen" nou ja vind het eerder droogn.... voor geen enkele leeftijd wat vind.
    Als ik vrouwen/mannen in de kroeg zo zag dansen vond ik het iets hoerigs hebben.
    Ik hoop dat mijn kinderen het bij inhaken polonaise en de klompen dans houden ;)

17. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

+1.

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik zou me persoonlijk eerder druk maken om de reactie van mijn zoontje als hij zoiets zou zeggen dan om een Teletubbie filmpje!

Wat het filmpje betreft, Sja.. Ik vind het ook op het randje. Het is een kinderprogramma en wat mij betreft zijn er genoeg andere manieren om op een educatieve manier kinderen kennis te laten maken met andere culturen. Maar het is nou ook alweer niet zo dat hij het van mij absoluut niet mag zien.

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Net was hij er ook weer op.
    Verbaast me niets als iemand zich er bij heeft zitten trekken

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Cultuur of niet.
    Dat hun dat prima vinden moeten ze zelf weten.
    Maar dat betekend niet dat ik het voor mijn kind ook maar prima moet vinden om dat te zien.

Ik vind het pervers dat kinderen al op die manier dansen en dat er oude mannetjes achter staan te kwijlen.

Deel Deze Pagina