Disney prinses

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Channie, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik wil voor mijn dochter een prinsessenkamer maken. Aangezien dit nieuw nog al prijzig is, wou ik het graag zo proberen.

Dus wie heeft wat leuks van disney prinses over? Denk aan een lamp, schilderijtjes, kleedje e.d.

Groetjes Channie

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Oohja wanneer de kamer van onze meid klaar is, dan heb ik natuurlijk van alles over van haar kamertje. Deze is helemaal in baby disney, mickey mouse, pluto noem maar op..

Eventueel ruilen kan dus ook..

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Bij de Zeeman hebben ze vaak leuke prinsessen dingen, klokjes schilderijtjes ed.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    idd.. ff googlen.. disney prinsessen is niet zo duur.. valt reuze mee.. als je de juiste plek maar vind.. zeeman heeft vaak heel goedkoop spulletjes.. kussentjes e.d.

heb net zelf een prinsessenkamer gerealiseerd..vandaar.

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jah ik ben al bij de zeeman geweest, maar ik kon daar alleen maar een nachtlampje van weg halen.

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik ben net bij de zeeman hier geweest lagen dekbedovertrekken voor maar 12 euro , dat is super goedkoop voor prinses.;) Heb je geen andere zeeman in de buurt??

7. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Bij kwantum hebben ze af en toe welke leuke princess spulletjes voor niet al teveel geld. En ik heb hele leuke schilderijtjes bij de wibra weg dus je zou daar eens kunnen kijken of ze die nog hebben.
    Ook hebben ze vaak couponnen stof liggen bij de kwantum waar je leuke dingen mee kan doen. Heb laatst 2 hele grote stukken stof van princess gehaald voor 25 euro.
    Hiervan zijn de gordijnen van ons meisje gemaakt en zelfs nog 2 kussentjes :)
    Heb van ons oude huis nog princessgordijnen over maar het was maar een klein raampje dus weet niet of je daar iets aan hebt?

Groetjes Melanie

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb nog een disney poefje liggen die je zo mag hebben(nog nieuw in de verpakking)..assepoester staat erop, in roze en hij is 25x25cm..weet niet waar je woont?

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

bij kruidvat hebben ze ook princess dingetjes;)

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

Deel Deze Pagina