Hallo allemaal, ik wil voor mijn dochter een prinsessenkamer maken. Aangezien dit nieuw nog al prijzig is, wou ik het graag zo proberen. Dus wie heeft wat leuks van disney prinses over? Denk aan een lamp, schilderijtjes, kleedje e.d. Groetjes Channie
Oohja wanneer de kamer van onze meid klaar is, dan heb ik natuurlijk van alles over van haar kamertje. Deze is helemaal in baby disney, mickey mouse, pluto noem maar op.. Eventueel ruilen kan dus ook..
idd.. ff googlen.. disney prinsessen is niet zo duur.. valt reuze mee.. als je de juiste plek maar vind.. zeeman heeft vaak heel goedkoop spulletjes.. kussentjes e.d. heb net zelf een prinsessenkamer gerealiseerd..vandaar.
Ik ben net bij de zeeman hier geweest lagen dekbedovertrekken voor maar 12 euro , dat is super goedkoop voor prinses. Heb je geen andere zeeman in de buurt??
Bij kwantum hebben ze af en toe welke leuke princess spulletjes voor niet al teveel geld. En ik heb hele leuke schilderijtjes bij de wibra weg dus je zou daar eens kunnen kijken of ze die nog hebben. Ook hebben ze vaak couponnen stof liggen bij de kwantum waar je leuke dingen mee kan doen. Heb laatst 2 hele grote stukken stof van princess gehaald voor 25 euro. Hiervan zijn de gordijnen van ons meisje gemaakt en zelfs nog 2 kussentjes Heb van ons oude huis nog princessgordijnen over maar het was maar een klein raampje dus weet niet of je daar iets aan hebt? Groetjes Melanie
heb nog een disney poefje liggen die je zo mag hebben(nog nieuw in de verpakking)..assepoester staat erop, in roze en hij is 25x25cm..weet niet waar je woont?