Teleurgesteld 1e verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zie dat je je strijdlust teruggevonden hebt! Wat goed!!! :D

Zo te horen wordt het wel een gezellig feestje met die ponyslingers. Nu nog een lekkere slagroomtaart voor Wendy die ze lekker met haar handjes kan opsmullen. :p

Je feestje wordt helemaal top!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tuurlijk komt t helemaal goed!!!! Maar warom spreek je je vriendinnen niet aan????

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Oei, da's zeker niet leuk! Ik weet ook niet of ik het zelf zou doen hoor, vriendinnen vertellen hoe ik me zou voelen als ze niet kwamen.

Hier heb ik het er met eentje gehad. Die ging de avond vooraf naar sensation, en zag het niet zitten de volgende middag naar een verjaardag te gaan. Kennelijk vond ze ook dat ze dat niet kon maken, en ze kwam uiteindelijk wel.
    Het is natuurlijk best jammer als je besluit om het nu te verzetten of alleen met je gezin te vieren en die vriendin alsnog besluit te komen.

Daarnaast wil ik je nog even heel erg bedanken voor die lieve brief. Heeft me echt goed gedaan. Ben nu hard bezig met een reactie maar wil mijn woorden goed kiezen.

Knuffel

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan baalt dat je zoveel afzeggingen hebt voor de eerste verjaardag van je dochter.
    ik vond die dag heel speciaal en vond het ook absoluut niet leuk dat mn opa (en aanhangsel maar das een ander verhaal) niet kwam omdat ie een weekend weg ging.
    ben daar best boos over geweest en heb hem dat ook op een nette manier verteld.
    je kan er jammer genoeg niet zoveel aan doen, maar ik begrijp helemaal wat je bedoelt.

een troost, je kleine meid zal toch wel de dag van dr leven hebben met al die aandacht.

geniet er alsnog van en als het onderwerp een keer ter sprake komt met je vrienden kan je proberen op een rustige manier duidelijk maken dat je het heel jammer vind dat het zo gelopen is.

liefs doris

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dankjewel voor de reacties allemaal. Ik zal het denk ik wel in een gesprek noemen als ik die vriendinnen weer zie. Maar of ze helemaal snappen hoe dat het voor mij nu is denk ik niet (Zelf nog geen kinderen).

Moaatje, blij dat de brief je goed heeft gedaan meid, dat was de bedoeling er van. En zoals ik hier al ergens schreef. Je bent welkom op de verjaardag van Wendy als het voor jou uit komt dan. Ik zie je brief vanzelf wel verschijnen.

6. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo,

Die reactie wat Jingels geeft ben ik het 100% mee eens,zelfs nog een oppepper voor mezelf. Ik ben zelf ook zo wil alles groots aanpakken voor mijn dochtertje en dan komen er dan altijd teleurstellingen. Ik vind het ook sneu voor jouw,ik weet precies hoe het voelt.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Meid, top van je dat je je niet laat kisten en er zelf een lekker feestje van gaat maken.
    Ik weet zeker dat de kleine meid dat waardeert.
    Veel plezier op de verjaardag van je dan al weer een stuk grotere meid.

(zie trouwens dat jouw meissie even oud is als mijn zoontje :D)

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hej ja, gefeliciteerd alvast ! ;)

Vandaag lekker alvast wat voorbereidingen getroffen. Zo heb ik een berg slingers, een verjaardag hoed (die volgens mij wel meer meiden hebben hier :p) en wat ballonnen. Helaas niet de my little poney spullen die ik eigenlijk wilde. Want de web shop die ze had is druk druk druk en neemt even geen bestellingen meer op. En verder kon ik ze nergens meer vinden. Nouja helaas. Ik jaag nog achter een taart met poney aan en anders word het iig een mooie roze/rode maar vooral lekkere.
    Zondag gaan we zwemmen met zn alle bij Centerparks. Dat heb ik al gereserveert. En ik zeg lekker niks tegen de jongens dus dat word n grote verassing. En Wendy zal dat ook zeer zeker op prijs stellen. :D
    Heb mn vriendin proberen te vertellen dat ik me er rot over voelde maar ze voelde zich dermate aangevallen (terwijl ik het niet op de persoon gooide en alleen zei teleurgesteld te zijn dat er verder niemand kwam) dat ze me terug pakte met dat ze toch al nooit niet zal kunnen op Wendy dr verjaardag want ze is dan zelf jarig blablabla. Week terug zei ze nog dat zij hun verjaardagen toch nooit vierden. Nja ik laat t maar rusten. Het zal allemaal wel. Misschien dat als ze ooit dr eigen kindje krijgt en die 1 word dat ze me snapt ofzo.

Nou ga weer even n aantal taarten sites af op zoek naar een mooie betaalbare.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.044
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Meid ik snap heel goed je frustraie's!

Ik ben zelf op 1 januari jarig, en hoef ook niet op veel visite te rekenen.
    Vrienden nodig ik niet eens meer uit, want iedereen is brak, heeft nergens geen zin meer in en wil het liefst na 10 minuten weer hun bed in.
    Op mijn verjaardag komen nu alleen mijn broer, moeder en oom en tante.
    Maar vind het fijn dat hun wel de moeite nemen.

Deel Deze Pagina