Gister was mijn zoontje jarig en is 4 jaar geworden. Morgen gaan we het vieren. Maar wat is de tijd snel gegaan zeg, echt niet normaal. Als ik terug denk aan de dingen waar ik me druk om heb gemaakt lach ik mezelf zowat uit. Helemaal spastisch de tijd en hoeveelheid noteren qua flessen want oeh,stel je voor haha. Het druk maken over het praten, over hoe warm of juist niet warm aankleden. Hihi,nu voel ik me er een kneusje om. Na de zomervakantie naar de ''grote'' school. En ook daar maak ik me druk om. En als hij straks 5 of 6 wordt lach ik er weer om dat ik me druk heb gemaakt over het naar de grote school gaan. 4 jaar, wist niet dat het zo snel kon gaan.....
gefeliciteerd. het gaat inderdaad hard. als ze eenmaal naar school gaan worden ze opeens zo groot , dan is het peuter er zo van af.
hehehe nou 1 ding kan ik je alvast vertellen... na bijna een heel jaar school.. wist ik vanochtend nog niet wat ik dochterlief aan moest laten trekken maar inderdaad.. ik zei het nog tegen vriendin vanochtend.. vorig jaar rond deze tijd maakten we ons druk over de eerste schooldag.. voelt als gisteren en tegelijk als 10 jaar geleden. en vandaag zit het eerste jaar er alweer op!
Gefeliciteerd! ja 4 jaar... een mijlpaal. Grote school... een grote stap voor je kindje en voor jou. Hier is mijn zoon nu 1 maad 4 jaar en gaat ook naar school. Hij vind het heel leuk, maar wel heel vermoeiend. merk dat er veel op hem af komt en dat hij echt aan het naar school gaan wennen moet. hij gaat nu alleen de ochtenden nog heen om goed te kunnen wennen. Ik zelf vind er nog steeds niks aan dat hij naar school is aan de ene kant de handen even vrij, maar aan de andere kant is het zo stil in huis nu.