Ja dit hebben wij ook mee gemaakt 😓 En dan opa die een foto er neerzetten en iemand die op de telefoon lijst stond vond het ook nodig om op mijn fb een felicitatie te zetten tja dan gaat het hard... Ook ik ga dit keer DUIDELIJK vermelden dat ik dit niet wil voordat wij het doen.. Het is ons moment en kind en wij bepalen wanneer die "wereldkundig" online wordt gezet... Zo on topic weer ts begrijp wel wat je bedoelt en meer als dit kn er niet meer gedaan worden en jullie besluit Is die van jullie... Hoop dat alles voor je broer en schoonzusje goed blijft gaan
1. Tussen jou en je broer kan je uitpraten, daar zijn jullie volwassen genoeg voor. 2. Ik vind het echt sneu voor je broer dat zijn schoonouders het al op FB wilden zetten. Mijn schoonouders hadden het ook al de hele familie verteld toen het bij ons mis ging, niet leuk maar zij mochten vervolgens iedereen het slechte nieuws vertellen. Hun probleem niet het mijne. Ik heb niets op FB gedeeld, sommige kennissen die ik zelden spreek weten dus niet eens dat ik zwanger ben. Ze krijgen wel het geboortekaartje in de bus als het zover is.
Nee mijn zwangerschap hebben mijn ouders en schoonouders niet op facebook gezet want heb ze duidelijk gemaakt dat we dat nog niet wouden omdat we eerst willen wachten tot we over de 3maanden zijn omdat het eerder mis is gegaan. En mijn ouders geven me daar ook gelijk in en zeiden tegen mij van we zetten het van jou pas op fb als jij het er als eerst op zet. Ja ze waren ook behoorlijk boos op de schoonouders van mijn broer maar het is gebeurd en ze kunnen het niet terugdraaien. En ik begrijp jou reactie wat je mee heb gemaakt ik zou zelf als mij dat overkomt ook behoorlijk woest over zijn.
Oké, het is een beetje lullig gegaan. Tip voor je schoonzusje: volgende keer pas haar moeder inlichten als anderen het al weten en ze zelf de kans hebben gehad om het op fb te zetten. Wees blij dat je nog een appje kreeg, je broer heeft geen schuld, die probeerde tenminste nog te redden wat er te redden viel. Facebook, het blijft een apart iets. Van mij hoefde het niet zo nodig op fb. Heb ook aan mijn ouders enzo gevraagd niks op fb te zetten. Familie en vrienden kregen het persoonlijk te horen. Verder had niemand er wat mee nodig, vond ik. Heeft mijn vader het toch op fb gezet, en ook nog met de tekst dat ze eindelijk opa en oma werden. Ik vond het niet leuk.
Dat Facebook is soms heel mooi en soms echt onwijs k*t! Heb 2 Facebookpagina's 1 is voor oud-collega's en dames die ik via een zwangerschapsgroepje in 2012 heb leren kennen en 1 pagina is voor familie en buren. Toen ik 12+5 weken was heb ik noodgedwongen de zwangerschap bekend gemaakt. Mijn man zijn oudste dochter heeft de meeste misselijke verhalen over via Facebook aan andere bekenden van ons verteld waardoor bijna niemand van mijn vrienden van Facebookpagina 2 ons heeft gefeliciteerd met de zwangerschap. Op Facebookpagina 1 heeft bijna iedereen ons gefeliciteerd met de zwangerschap. Laatst heb ik iemand van pagina 2 van Facebook afgegooid en diegene heeft dat weer gezegd tegen mijn man zijn oudste dochter, dus ik was weer de gebeten hond. 5 dagen nadat ik deze persoon van mijn pagina af had gegooid heeft diegene te horen gekregen dat hij ernstig ziek is (maar ja ben geen helderziende!) Dus hier iemand die een haat liefde verhouding heeft met Facebook...
Dan zou ik het echt eens proberen om Facebook eraf te gooien. Of alleen die voor oud collega's etc aan te houden. Het heeft mij zoveel rust gegeven.
Doe nog zeer weinig met die laatste pagina. Ik richt me eerst op onze dochter en op mijn zwangerschap. Mijn man tolereert het gedrag van zijn dochter totaal niet.
Ik heb een Facebook omdat ik zo contact kan houden met familie die in italie woont etc. en ook omdat ik een eigen pagina hebt wegens mijn uit de hand gelopen hobby (zelfgemaakte creaties) maar zoals ik al eerder had vermeld is het uitgepraat met mijn broer uiteraard ga ik nu heerlijk genieten vn mijn zwangerschap