teleurgesteld en verdrietig...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RSL, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik wil graag gewoon even klagen. We zijn inmiddels een jaar aan het oefenen.. maar nog steeds zonder succes. We krijgen deze week een oproep voor de fertiliteitskliniek in Zwolle. Wanneer de afspraak staat is dus nog niet duidelijk. . . Ik had toch zo ontzettend gehoopt dat dit niet meer nodig zou zijn. En dat ik ml het mooiste verjaardagscadeau ooit mocht geven zondag...

Maar tot nu toe steeds negatieve testen! Ik word er zo verdrietig en teleurgesteld van. En heb sinds vanavond hoofdpijn. Begint vaak een aantal dagen voor mn ongi dus ook geen goed teken... en heb een zeurderig gevoel onderin mn buik.

Dus ik voel me gewoon ontzettend *** Ik heb het gevoel dat mn lichaam faalt. We klussen op de goede momenten maar ik word maar niet zwanger. Grrr vind het gewoon allemaal even niet leuk meer.

Ivm mijn lever aandoening mag ik waarschijnlijk geen extra hormonen. Al hoop ik dat het toch mag.. Als het nodig is . En als we ivf zouden moeten doen, moet ik eerst 15 kilo afvallen wat ontzettend moeilijk word omdat ik ivm mijn rug niet meer als 1 uur per week rustig mag sporten..

Kortom gewoon ff gefrustreerd! Sorry voor mijn geklaag..

Wie klaagt er mee??

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik snap je gevoel helemaal....
    Klagen doe je zeker niet! Het is gewoon een wens en als die op zich laat wachten is dat gewoon ongelovelijk frustrerend!

Ik hoop en duim voor jullie dat jullie binnen afzienbare tijd wel een mooi kado mogen krijgen!

Dikke knuf!

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Dankjewel mmm.. jeetje en dan zie ik jou handtekening... Ik hoop dat jullie wens pok snel vervuld mag worden. . Wat heftig allemaal! ! Heel veel succes!

Dikke knuffel!

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    vanmorgen weer een testje gewaagd.. omo wit :( ook een ovulatietest gedaan.. zelfs die was omo wit.. nou ja maar wachten op mn ongi dan...

vind ik niet leuk!! snifff..

5. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik snap je verdriet en frustratie! Dikke knuf voor jou:) hopen dat het snel allemaal goed komt en dat het snel raak mag zijn. Als de wens zo groot is een iedere keer een teleurstelling dat is echt niet leuk.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meis, ik begrijp je heel goed. Ik wil je even bij deze een hele dikke digitale knuffel geven!

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

knuffel!

ik klaag ook even mee.
    zie onderschrift voor de info. ik was er helemaal klaar voor om te gaan beginnen! eindelijk een goede kans om zwanger te worden. sinds ik gestopt ben met de pil bleken het loze acties te zijn geweest. we kunnen echt niet zelf zwanger worden. maar goed na een diep dal had ik helemaal zin om ervoor te gaan, was ook goed bezig met gezond eten enzo. word ik maar niet ongesteld....*&*&%$$%^&
    heel frustie! want niet ongesteld is ook niet een dag 1 om daarna te beginnen met de clomid tabletten. as maandag terug naar de gyn.

xxx

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Nou net bericht van de fertiliteitskliniek. Voor ons game over. We worden niet geholpen. Ik kan alleen maar janken Ik ga kapot van binnen !! Ik moet eerst minimaal 15 kilo afvallen want mijn bmi is 39. En hij moet onder de 35 zijn.

Ik ben er helemaal kapot van. . Dan maar hoop blijven houden dat het op de natuurlijke manier lukt. En dat afvallen lukt. Want ik word ontzettend beperkt door mn rug na 2 hernia's en een operatie. We hadden oproep voor ml om wat in te leveren. Maar dat heb ik afgezegd. Stel dat dat niet goed is een bij mijn wel. Tja das dan jammer dan moet ik afvallen.

Kan wel een diëtiste krijgen. .. maar wordt sowieso niet geholpen met een bmi boven de van 35 of meer. ...

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Waarom zou je dat afzeggen? Ik zou het wel laten onderzoeken. Je wil toch weten hoe het zit? Dan weet je in elk geval wat er nodig is om bij jullie doel te komen. Nu ben je helemaal geen stap verder.

10. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik wil vanavond eerst een goed gesprek met ml . Ik hoor wel wat hij wil. Ik mocht altijd terug bellen om die afspraak nog door te laten gaan. Maar ik zie dit niet zitten. Als het aan de zaadjes zou liggen worden we alsnog niet geholpen.

Ik moet eerst maar die 15 kilo kwijt raken... Dan maar een "pauze" en zelf blijven proberen.. Het is niet anders

11. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Zeker niet leuk om te horen! Klap in je gezicht!
    Je weet wat je te doen staat om wel geholpen te kunnen worden. Je zegt afvallen gaat moeilijk om dat je weinig kan bewegen. Misschien is het moeilijk en gaat het langzaam, maar het is niet onmogelijk.
    Ik zelf heb ook in een afval traject gezeten. Ik kan dan wel sporten en bewegen, maar er waren ook dames die dat om diverse redenen niet konden. Toch vielen ze wel af.

Onderneem stappen om je uiteindelijke droom hopelijk waar te kunnen maken! Ik wens je veel sterkte en succes met de klap die je te verwerken hebt en de verdere stappen die je/ jullie gaan ondernemen!

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik weet ook dat ik het wel kan. Het is me gelukt in 1.5 jaar 23 kilo kwijt te raken zonder sporten... dit is zo zwaar...

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Mag je ook niet fietsen? Bijvoorbeeld op de ligfiets op de sportschool? Daar belast je je rug niet mee. Misschien eens vragen aan een fysio wat je wel mag doen? Ik wil het ook voor je doen, heb een bevriende fysio ;)

14. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Fietsen is idd ook geen optie. Word k zwart voor mn ogen en slaat t hart op hol. Ik ga weer achter fysiofit aan. Sporten onder begeleiding bij fysiotherapie.

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ja dat is inderdaad ook goed. Hoop voor je dat het lukt!

Deel Deze Pagina