pff zwanger worden kan lichamelijk en geestelijk zwaar zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mami2, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mami2

mami2 Niet meer actief

#1 mami2, 4 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2013
    Dag dames

We weten allemaal dat zwanger worden lichamelijk en geestelijk veel met zich mee kan brengen.
    Maar wat doen jullie nog meer denk bijv aan vitamines..ovulatietesten...kost het jullie veel tijd...geld ??
    hopelijk is me vraag duidelijk?

Ik kocht bij me 1e bijvoorbeeld vitamines..ik heb ovulatietesten gekocht zwangerschapstesten...at ik gezonder..ik wilde zelfs naar een acupuncturist gaan ( maar toen testte ik positief)

groetjes mami2

2. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

in de eerste ronde had ik al voor dat mijn spiraal eruit was al foliumzuur genomen, en slik dat nu nog steeds en veel te veel testen gekocht en gedaan... door zulke stress was ik gelijk 11 dagen overtijd maar het was niet raak...

beste gewoon normale levensstijl erop nahouden en er niet te veel mee bezig zijn je wordt alleen maar gek vanzelf.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Sluit ik me bij aan. Ik gebruik wel foliumzuur en ovulatietesten. In het begin ook de duurdere vitaminepreparaten maar ja, als zwanger worden uitblijft... Zonde van mijn geld. Dus nu alleen foliumzuur.

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    ik gebruik de vitaal zwanger van Kruidvat al een jaar. is ook een multivitamine. En ik gebruik ovulatietesten.. En heb al veeeeel te veel testen gekocht en gedaan eigenlijk als ik da nu zo bedenk.. hihi

5. mami2

mami2 Niet meer actief

Ik ga dit keer gewoon voor multivitamines en zie het allemaal wel

6. mami2

mami2 Niet meer actief

P.s. bedankt voor jullie reacties dames

7. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik gebruik nu alleen foliumzuur van etos merk..Zou die net zo goed zijn als die van de davitamon?? of zou ik moeten overstappen.. Bij mijn miskraam had ik toevallig wel een keer ovutesten gebruikt en zwanger geworden..maar wil het nu weer even zonder proberen en als het over tijdje niet is gelukt weer proberen.. Ovulatie testen zijn handig maar merkte ook dat ik er toen nog meer mee bezig was.. Hopelijk heb ik ze niet nodig:)

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Veel tijd, veel geld, veel tranen..

Ik slik vanaf het begin foliumzuur, heb ook tarwekiemolie, teunisbloemolie en Etos zwanger worden geslikt, nog maar niet te spreken over het aantal zwangerschapstests en ovulatietests die ik heb verbruikt.

9. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Het is inderdaad zwaar... En zeggen dat ik als tiener altijd bang was voor een 'ongelukje'... Had ik het geweten :D

Ik neem elke maand:
    Teunisbloemolie: 8€
    Tarwekiemolie: 8€
    Oligobs vitamines: 18€
    Ovulatietesten (20 + 5 zwtesten gratis): 18€
    1x Preseed gekocht: 25€

Tja, kost me toch 50 euro per maand... En de maand dat ik zwanger was nog es 3 cb digi's gekocht aan 15 €/stuk.

Ik ben er vast en zeker teveel mee bezig, ik temperatuur ook elke morgen. Zeker nu na mijn MA is mijn wens nog groter. Bijna een obsessie. Wanneer je dan toch ongesteld wordt kom het dubbel zo hard aan...
    Maar ik heb het er voor over.

10. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Heel herkenbaar wat je schrijft:( Ik heb ook een MA meegemaakt en dan word je wens nog groter..( bij iedereen die kindje wilt is die groot) maar je hebt er al beetje van kunnen proeven en pats het is weg....weer over nieuw beginnen...Maar ik ben nog niet zoveel bezig met van alles in huiste halen zoals die zwanger worden pillen e.d ik ben altijd bang dat ik niet zo goed weet wat ik in neem ... en mijn cyclus is op de dag af regelmatig....

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik slik alleen de foliumzuur van Etos. Hoewel ik er niet te veel mee bezig wil zijn ben ik dat in mijn hoofd wel.. Maar ik wil nog wachten met testen kopen, want ik ben bang dat het dan alleen nog maar om het zwanger worden gaat draaien..

12. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik slik al sinds eind november foliumzuur maar dat is gelukkig niet zo duur :)
    Verder sinds 2 maanden tarwekiemolie, iets van 8 euro ofzo.
    En natuurlijk die zwangerschapstesten... Zucht. Heb nu wel een grote hoeveelheid aangeschaft zodat ze uiteindelijk maar 1,50 per stuk zijn ofzo (weet het geeneens meer)
    Maar uiteindelijk dus in totaal sinds november iets van 50 euro. Valt wel mee dus!

13. mami2

mami2 Niet meer actief

Dames wat leuk om te lezen wat jullie allemaal gebruiken..

Wat erg daphnev85 van je ma dat maakt idd dat je er misschien nog meer mee bezig bent
    soms vind ik het dan echt erg dat sommige mensen zo luchtig doen over het zwanger worden...omdat het bij hun wel snel raak was..en het onbegrip wat jij dan krijgt omdat je er zo mee "bezig" bent

14. mami2

mami2 Niet meer actief

in het begin ben je er idd niet echt mee bezig...maar als je eenmaal een jaar bezig bent ga je echt wel merken dat je er meer me bezig bent
    Dan je zelf wilt gaat vanzelf

hopelijk lukt het snel bij jullie dames xxx

15. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Nu alleen zwangerschaps vitamines van davitamon en vorige ronde de ovutesten van cb digitaal.. Doe ik dus ook niet meer.. Ten eerste was er weer veelste veel mee bezig en het kwam niet overeen met m'n menstruatie cyclus.. Nu deze maand er eigenlijk niet meer teveel bewust er mee bezig ( behalve dan seks hebben rond de dagen dat ik vruchtbaar ben ) en ik zie het wel! Het komt wanneer het komt.. De afgelopen maanden te gefrustreerd geweest en te graag weer zwanger willen worden.. Bevorderd niet echt..

Deel Deze Pagina