bij ons was de taart wel mooi geworden.. zou er een foto van maken en daarmee terug gaan en de rest lekker opeten!! (en wanneer er een stukje over is eventueel bewaren) fijne verjaardag!!
Daar wil ik dan wel ff op reageren want ik heb dus voor de 2e verjaardag direct bij de bakker besteld en daar was ik hetzelfde kwijt als wanneer ik de taart bij gefelicitaart had besteld. We hadden dan wel de 20 pers taart want het verschil tussen 20 pers en 30 pers vonden we bij gefelicitaart wel erg groot (15 euro nl)
zonde van de taart wij hadden wel een aardige afdruk.. maar volgens mij stond er ooit bij hoe de kwaliteit zou gaan worden van de foto .. of is dat niet meer ? dit was de taart van mn man en zn broer 40e verjaardag... best aardig vond ik ... maar ik zou ze gewoon bellen fijne verjaardag trouwens
Ik vind het echt heel erg voor je! en zeker omdat de eerste verjaardag zo bijzonder is!!ik hoop echt dat ze dit rechtzetten! Maar al met al,een hele fijne verjaardag gewenst voor jullie allemaal!! Liefs
Dan is denk ik jou bakker te duur.... Bij ons scheelt het echt heel veel. En de maten van de taarten zijn bij gefelicitaart ook nog eens veel kleiner als bij ons in de bakkerij.....
Volgens mij hadden ze de blauwe inkt op, als ik de kleurweergave zo bekijk. Slecht dat dat in de winkel niet door het personeel gecontroleerd is!
Wij hadden afgelopen maandag precies hetzelfde! Ook mijn dochter werd 1. Ik had 2 taarten besteld, 1 fototaart en de princessentaart. De princessentaart was mooi, maar ook ik was erg teleurgesteld in de fototaart. De kleuren waren veel te donker. Omdat wij direct na de feestdagen zaten, konden wij pas om 11.00 uur het gebak ophalen en toen was de eerste visite er al. Dus na de foto's de taart meteen aangesneden. Maar ik vond het ook erg jammer. Denk dat ik ook maar eens even ga mailen...
o meis wat jammer zeg ik heb dit ook nog nooit gezien bij mijn hema maar ik ben eerlijk ik bestel eigenlijk nooit bij hema omdat ik de taart daar niet echt lekker vind hi hi maar ik zou er zeker mee terug gaan en vragen op antwoord en duidelijkheid dit is gewoon niet normaal hoor maar ik wens je wel een super fijne verjaardag van je lieve jongen hopelijk word het toch een super dag ondanks de taart...
Ow wat sneu zeg De kwaliteit stond wel als goed aangegeven? Ik zou zeker een klacht indienen dan! Alhoewel je daar met de eerste verjaardag niks aan hebt natuurlijk Wij hadden de taart ook besteld bij de hema en hij was heel goed gelukt, dus het kan wel.
Vind de kleuren idd wel een beetje flets..maar wat ik veel slordiger vind is het draperen van de slagroom...dat kan ik als leek zelf netter!! vind het er gewoon schandalig uitzien....zeker iets mee doen hoor meid! En laat het het feestje niet bederven he
Dat met die slagroom enzo vind ik nog wel het minst erge....dat plaatje kan gewoon echt niet. Lijkt niet eens op het origineel....
Ik heb net even gekeken, door de taart opnieuw te ontwerpen op de site, met dezelfde foto. Hij geeft aan: Formaat foto: Goed. Dus ik mag aannemen dat de resolutie goed is? Ik laat de verjaardag zeker niet bederven door zo'n stomme taart, maar het is toch wel een kleine domper op zo'n ontzettend leuke dag! We hebben net de slingers vast opgehangen en ik heb zelf ook nog 2 taarten gemaakt, dus het komt allemaal wel goed.
Hier goede ervaringen met de Hema fototaarten, dus ik denk ook dat er echt iets mis is geweest met de kleuren. Dit was onze taart: Bekijk bijlage 40760
Ow en verder natuurlijk alvast een hele fijne verjaardag ondanks dat het balen is van de taart. Als je trouwens niet weet wat de originele foto van de taart was vind ik het nog best wel een leuke taart hoor, je zoontje staat er iig leuk op ondanks de wat slechte fotokwaliteit En ik zou het bij de Hema wel laten weten.
He, balen zeg.. Ziet er zeker uit alsof er een inktpatroon op was. Ik print overigens ook eetbare foto's (Waar haalt u uw TAART VAN DAAN?) dus misschien voor de volgende keer
Slecht inderdaad, heb zelf een taart laten maken afgelopen september en die was geweldig! En mijn zus laat ze ook altijd bij hema maken en hebben nooit klachten gehad. Heb je bij het afhalen niet even flink geklaagd trouwens? Bij ons vragen ze altijd of het 't de juiste afbeelding is en of ik tevreden ben http://i47.tinypic.com/29bdd1u.jpg De taart (met deksel, kan even geen betere vinden) Het ontwerp.. http://i49.tinypic.com/1460w5.jpg