Teleurgesteld in de HEMA fototaart

Discussie in 'De lounge' gestart door moonlight159, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wat er gezegd is....
    Wij hebben afgelopen weekend ook een taart gehaald voor onze meid der verjaardag en hij was mooi en lekker even als vorig jaar.
    Jammer dat dit niet overal het geval is...

2. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    bij mij zeiden ze dat ik niet moest verwachten dat het resultaatprecies hetzelfde zou zijn als de foto die ik ingestuurd had..

3. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Nou dat vind ik eigenlijk een beetje kolder...
    Ja goed iets afwijken kan, maar niet op zo'n manier.....

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Euhm..ik had voor de 1e verjaardag ook een bewerkte psp foto hoor en daar was niets mis mee op de hema taart. Had er wel 2 besteld, omdat ik 2 dagen visite kreeg.

Maar de 2e had een barst midden over de foto, de glazuur was in 2 delen opgebracht...toen ik de andere liet zien en zei dat is niet normaal. Kreeg ik een appeltaart mee.....

Maar de kleuren waren perfect, Felroze, Felblauw, Felgeel.... Alles goed 'geprint' dus ik vind dat de getoonde taarten met echt kleurverschil gewoon niet kunnen hoor! Die hadden ze moeten controleren voordat die naar het filiaal werden verstuurd!!

Hopelijk krijg je of je geld terug of een tegoed bon voor een nieuwe taart!

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Snap niet dat ze het lef hebben zo'n taart af te leveren!! zou me kapot schamen als ik zo'n taart met zoveel kleurverschil had gemaakt! en zou er ook zeker niet mee akkoord gaan als ik mijn taart zo kreeg daar had ik geen cent voor betaald en als ik me niet vergis moet je de taart van de HEMA zelf ophalen dus nu vraag ik mij af hebben jullie die taart dan niet in de winkel gecheckt toen je m op hebben gehaald??

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Dit is gewoon echt te erg!
    Wat jammer zeg, hopelijk doen ze wat met deze klachten.

8. schaapie123

ik heb hem gelijk gechekt, kon heel makkelijk venster was doorzichtig, heb er gelijk ook wat van gezecht, kreeg alleen een antwoord waar ik niks mee kon, (niet echt een aardig iemand_ dat zij er niks aan kon doen, zo krijgen ze ze aangeleverd, en dat was dat.
    heb hem wel meegenomen omdat ik toch een taart wilde met foto, had hem ook kunnen weigeren, maar dan had ik een gewone taart moeten kopen en ik wilde juist deze.

maar goed heb smiddags gelijk klacht mail gestuurd

9. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    heb je al wat gehoord van de mail?? Hij ziet er wel erg slecht uit qua kleur hoor... wel een leuke foto!!

10. schaapie123

ja ik heb antwoord gehad, ze willen graag dat ik de foto`s naar ze mail, keurige mail van ze gehad.
    zal ze vanavond de foto`s mailen. ben benieuwd

11. schaapie123

even taart update, kreeg deze week een brief in huis, met excuses en een 10 euro te goedbon!!

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dat is dan wel weer netjes.

Ik heb ook een fototaart besteld voor volgende week. Ben benieuwd hoe die is.

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou dat is niet slecht. Oké de taart was vast duurder, maar toch heel netjes van ze

14. schaapie123

ja die was 17,50 , maar goed 7,50 voor redelijk grote taart, die wel lekker was, ben ik tevreden hoor. vind het al heel netjes dat ze het zo oplossen. maar bestel nooit meer een fototaart

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje deze taart is inderdaad niet echt mooi gemaakt.
    De foto is onduidelijk en ik vindt hem ook erg slordig en rommelig.
    Ik weet dat die taarten niet zo goedkoop zijn.
    Dus als ik jou was zal ik een klacht indienen.
    Mijn zus heeft ook zo'n taart laten maken bij de hema, en die was er goed gelukt.
    Echt heel erg zonde zeg.

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    zoals mijn eerdere bericht in begin over mijn foto taart die ook beroerd was met foto ik kreeg de helft terug hoefde geen foto niets te laten zien was er 2 dagen later omdat ik dus toen nog een dierentuintaart kwam halen

17. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Zo zag onze taart er uit

18. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wat goed idd dat ze hun excuus hebben aangeboden en een tegoedbon hebben gegeven. Ik heb nu een taart besteld voor volgende week, ( m'n meissie wordt alweer 3 :)) dus ik ben heel benieuwd!

Andere uiterste is weer dat ik met Dean z'n verjaardag een fototaart bij onze bakker heb besteld en die was erg lekker, mooi, maar ook vreselijk duur! is was bijna 50 euro kwijt...

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    onze taart die we met alicia der verjaardag hadden was super goed gelukt en hebben hem met der 2e verjaardag weer besteld. helaas was een hele vracht taarten gevallen met uitladen en daar zat helaas ook mijn taart bij. mocht hem eventueel smiddags ophalen want ze werden opnieuw gemaakt maar dit ging dus niet lukken omdat smiddags der verjaardag was. heb toen 3 gewone taarten uitgezocht en kreeg een taart van 10 euro gratis. zo was ik dus 9 euro kwijt maar baalde wel heel erg.
    met nando zijn 1e verjaardag en alicia der 3e verjaardag gaan we gewoon weer een foto taart doen van de hema. lekker, niet duur en meestal ook erg mooi.

als je een foto uplaud staat erbij wat de kwaliteit op de taart gaat worden. bij mijn dochter stond er matig maar het resultaat was toch mooi.

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij kunnen morgen onze fototaart ophalen, ben benieuwd hoe die geworden is,

Deel Deze Pagina