Hoi meiden ik ben zo fan van deze schoenen en ik zoek ze vroeger noemden we ze spice girls schoenen. Wie heeft ze nog in een hoekje liggen en doet er niks meer mee ? Maat 39 Je zal mij er een groot plezier mee doen. Maakt niet uit of ze vies zijn ik wil ze dan gaan pimpen en aandoen naar het lady gaga concert in sept
Haha, vet gaaf! Mocht ik ze nog hebben dan zijn ze lichtblauw. Ik zal morgen de kelder eens induiken, mocht ik ze vinden dan pb ik je
Misschien is dit iets voor je.. ⥠Aparte schoenen met plateau sleehak, Lady Gaga stijl, nieuw - Schoenen - Marktplaats.nl
Buffalo Shoes at SoleStruck.com Buffalo Classic Boots Genuine 1348 14 Platform Shoes Trainers Sizes UK 3 12 | eBay Buffalo Shoes Boots Genuine Classic 1339 14 Unisex Platform Shoes Size UK 3 12 | eBay
Mijn dochter is 16 en een Little monster in hart en nieren. Reken maar dat ze daar een avond op kan dansen, alles voor lady gaga
dat zijn gewone buffalo's toch.. dit waren de ' echte ' spice girl schoenen vroeger.. dacht ik.. (trouwens ook wel buffalo's)
Haha geweldig, ik denk dat ik dat op mijn 16e ook nog wel had gekund. Nu kom ik niet verder als de drempel in m'n gang vrees ik.