Teleurgesteld in een buurvrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Gegeven is gegeven. Het was wellicht netjes geweest als ze bijv max de helft eruit had gehaald, maar je kan het haar niet kwalijk nemen.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mee eens. Ik zou ook teleurgesteld zijn. Ik snap je wel ts.

3. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Zo denk ik inderdaad ook!

4. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Hmmmmm...toch veel verschillende soorten mensen dus blijkt maar weer ;)

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Dit dus inderdaad. Voor de makkelijkheid heb ik gezegd een andere buuf Wellicht niet heel verstandig ivm verwarring:

Het was een meneer die hier in de buurt woont maar waar ik eigenlijk nooit contact mee heb en die ook nooit mee doet in de kledingruil o.i.d. Hij sprak me aan toen hij de hond aan het uitlaten was en ik terug kwam van de buuf waar ik de kleding gebracht had en we raakte aan de praat. Ik gaf aan dat ik net bij de buurvrouw geweest was om even een tas kleding te brengen aangezien mijn zoontje eruit was gegroeid. Hij vertelde dat zijn zusje alleenstaand is en haar zoontje net een groeispurt had gehad en vroeg of ik toevallig nog wat in maat 92 had liggen. Dat bleek dus de kleding te zijn die ik net weggebracht had. Ik legde hem de situatie uit en zei dat wat over was, even naar hem gebracht zou worden en dat ik verder nog even zou kijken wat ik had.

De buurvrouw waar ik net de zak had gebracht kende deze buurman verder ook niet behalve van zien. Je knikt wel naar elkaar als je langs loopt maar verder nooit gepraat ofzo. Jong stel met een hond en zonder kinderen dus daar raak je dan niet snel mee aan de praat.

Natuurlijk heeft de buurvrouw gedaan wat ik vroeg maar ik had gewoon wat meer medeleven verwacht en hoopte dat ze het deze mevrouw zou gunnen. Dat had ik gedaan... Maarja niet iedereen is hetzelfde. Ze nam ook niet alleen de hele leuke dingen eruit nee de hele big shopper was leeg op een paar kledingstukken na... Ik schrok er best wel van... Volgende keer krijgt ze inderdaad niet die grote tas maar gaat hij naar die meneer toe. Schijnbaar heeft zijn zusje een zoontje die ook net een maatje onder mijn zoontje loopt en nu ik dat weet gaat inderdaad de kleding daar naar toe.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    iemand die een nieuwe auto koopt is niet per definitie rijk he. Als ik nu ga sparen kan ik over 10 jaar ook een dikke audi kopen, maar daar heb ik dan wel 10 jaar voor gespaard.

En het meeste is verder al gezegd; de buurvrouw heeft idd niets fout gedaan en ik snap best dat jij zoiets had van: Ja wtf is dit nou weer

Maar misschien was dat heel niet met opzet door haar gedaan en heeft ze gewoon minder nagedacht over de situatie en de boodschap die jij haar gaf.

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Als je net zo verwarrend je verhaal aan de buuf (waar je terleurgesteld in ben) hebt gedaan als dat hier doet zou ik er ook niets meer van snappen... eerst krijg je een berichtje dan spreekt iemand je aan...

valt me trouwens vaker bij je op in andere topics die je opend.

8. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik vind het maar een raar verhaal. Ik zou in ieder geval geen kleren weggeven aan een zus van een vage buurman. En ik zou al helemaal niet verwachten dat een buurvrouw gegeven kleding aan een ander zou gunnen die ze niet eens kent. Gegeven is gegeven, ook aan iemand met een nieuwe auto. Ik wordt ook altijd overgeslagen in het weggeefrondje van kinderkleding. Maar er wordt wel verwacht en zelfs gevraagd of ik wel wil geven. Daar ben ik mee gestopt en ik geef het gewoon aan een kindertehuis. Die verdienen het meer als mensen die zich er mee bezig houden of iemand het nou wel of niet kan gebruiken

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik zou ook teleurgesteld zijn in de buurvrouw.

En voortaan de kleding direct aan de persoon geven,
    die het harder nodig heeft.

10. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Ja sorry ik ben nooit zo goed met dingen opschrijven, dan wil ik even snel iets opschrijven/ van me af schrijven en dan word mijn verhaal nooit echt samenhangend :D My bad...

11. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Naja vage buurman, hij woont hier in de buurt, je ziet elkaar regelmatig maar hebt niets gemeen dus praat je eigenlijk niet met elkaar en op een gegeven moment raak je wel zomaar aan de praat met iemand en komt zoiets ter spraken. Aangezien hij zelf geen kinderen heeft lijkt het me niet logisch dat hij om zoiets zou liegen... Kwam ook totaal niet bij me op.

Deel Deze Pagina