Gister ging mijn vriend weer eens zuchtend en steunend zn bed in. "weer te laat" zei hij. Hij meent dat hij telkens te laat naar bed gaat. En zich daar door minder lekker voelt. Ik meen dat dat komt door zijn allergie...hooikoorts...en licht astmatisch plus nog wat voedsel enz allergietjes erbij. Vooral die hooikoorts speelt hem nu parten. Je zou hem moeten zien als ze hier t gras weer eens gemaait hebben Dus dat haalde ik aan als rede dat hij zich niet lekker voelde. Nou beweert hij dat zijn collega's allemaal rond 9 uur /half 10 naar bed gaan... Nu vroeg ik me dus af...wat is een normale tijd? Wij gaan zo rond n uurtje of 11 naar bed. En staan om 7 uur weer op. Dat is (als we netjes onze handjes boven de dekens houden) 8 uur slaap ongeveer. (ik slaap nu iets meer door de zwangerschap en lig soms tot 10 uur te ronken...maar goed dat heeft n rede ) Dus dames...hoelaat is jullie bedtijd...en hoelaat moeten jullie dan weer op?
ik tussen 10 en 11... mijn vriend tussen 11 en 12....! tenminsten als hij zijn huiswerk af heeft! anders is hij er pas om 1 a 2 uur in bed
Hier was het normaal ook altijd half 11/11 uur,maar sinds ik zwanger ben is het meestal half 10/10 uur. Weet niet wat je man voor werk doet,of hoe oud zijn collega's zijn,maar om 9 uur naar bed vind ik toch wel heel vroeg hoor.
Wij meestal wel voor 23.00 uur. Als het later is dan vind ik dat wel balen, heb dan echt het idee dat ik te weinig slaap (hoewel ik daar de volgende dag niks van merk dus het zit écht tussen de oren). Kijken vaak nog even wat TV in bed, maar ik slaap dan vaak al snel in, mijn vriend blijft nog wat langer kijken maar die slaapt echt wel voor 23.30 uur.
Whaha, daar moest ik wel even om lachen . Hier is het heel verschillend. Ik wacht meestal op de laatste voedigen tussen 22.00-24.00. Dan ga ik dus rond 23.00-01.00 naar bed. Soms als ik erg moe ben kruipen we er al in rond 20.30-21.00, dan worden we vanzelf weer wakker als het voedingstijd is. En de andere keer zit ik om 01.00-02.00 nog te wachten tot mijn vriend überhaupt thuis komt. Maar ik moet toegeven dat ik ook nog wel eens in de middag mn ogen even dicht doe . We hebben hier ook nog altijd 2-3 nachtvoedingen. De ochtend begint hier altijd tussen 5.30 en 6.30. Voordat de kleintjes hier kwamen was het meestal rond 22.30-23.30 naar bed en om 7.00 er weer uit. (op werkdagen tenminste )
Hij werkt in de IT...dus zo slopent is t niet ZEKER niet op dit werk...zit zich dood te vervelen af en toe...maja dat maakt dan ook wel weer moe natuurlijk Vond zelf 9 uur ook wel erg vroeg hoor...zal wel lichtelijk overdreven zijn door mn vriend. Maar als ik de antwoorden zo lees valt onze tijd toch redelijk mee...tenminste als jullie ook allemaal rond diezelfde tijd op staan? @bolbuikje: tja als we onze handjes er niet boven houden dan zijn we wel ron die tijd in bed maar slapen dan nog lang niet Kan je nagaan hoe erg meneer dan klaagt de volgende dag
is ie dan nog niet tevreden? Tja, het is of de handjes onder de dekens, of nachtrust he? Mag tie kiezen!
Wij gaan rond 22.30 uur naar bed. Soms iets eerder, soms wat later. We staan de volgende ochtend weer om 6.15 uur naast ons bedje. Heb een periode gehad dat ik om 20.00 uur al lag te slapen, maar ja dat heb je soms met zwangerschap.
ik meestal rond half 10 toch wel en als me vriend thuis is om een uurtje of 9. Daan is standaard om half 6 wakker en is een uitgeslape zwangere mama toch wel leuk
na de that 70's show, vaak kijken we dat nog beneden, maar soms ook boven in bed. En dat is rond 11.30 uur afgelopen. En om 07.30 staan we op.
Ik lig 's nachts zo'n 8 á 9 uur op bed. Tijden dat ik erin en eruit ga verschillen per nacht, want ik werk in de horeca. Soms lig ik pas tussen 3 en 4 uur 's nachts en dan ben ik er dus niet vroeg uit.
wij gaan vaak pas tegen 12 uur naar bed en hubbie moet er meestal rond half 5 weer uit maar die zegt zelf niet veel slaap nodig te hebben
Jeetje, wat gaat iedereen vroeg naar bed hier Mijn vriend en ik gaan meestal rond 1 uur naar bed (sinds ik zwanger ben gaan we wel vaak al om 12 uur), dan hebben we vaak nog seks en anders praten we nog even wat. En dan moet ik om 6 uur weer opstaan en mijn vriend om half 7. In het weekend gaan we later naar bed (rond 2 uur, en als we nog uitgaan ofzo later uiteraard), maar dan staan we ook later weer op (rond 9 uur zoiets, dat is echt uitslapen voor ons).
M'n man en ik liggen (ik ga met hem mee) om 10 uur al in bed, zijn wekker staat weer om 4 uur. Hoe laat ik eruit ga, zal ik maar niet zeggen, maar dat 'telt' nu ook niet