Wat een figuur zeg! Als je schoonouders slim zijn, zetten ze háár aan de kant en niet jou! Zulke mensen kun je beter kwijt als rijk zijn in de vriendenkring/familie...
wat dom! maar goed dat je het nu verteld, want ik vind het hier ook altijd erg vertrouwd en dan zeg je dus inderdaad wel eens snel wat te veel waar een ander dus weer uit kan halen wie je bent... pffff jammer is dit... liefs wiesje ....
Als ik even heel eerlijk mag zijn denk ik nu bij mezelf: ja, dat had je je natuurlijk van tevoren ook kunnen bedenken. Niet slim. Maar ik begrijp uit je reacties dat je je dat nu ook realiseert en dat is alleen maar een hele mooie les, toch? Maar daarnaast begrijp ik niet zo goed waarom iemand de behoefte voelt om die info dan vervolgens (anoniem) aan je schoonouders te gaan melden. Beetje zielig... wees dan zelf ook zo eerlijk en laat weten wie je bent. (Dus als je dit leest: stuur haar even een pb-tje ofzo) Iemand noemde ook op dat je schoonouders zelf ook niet even handig hadden gehandeld, ofzoiets. Dat ze beter naar jou hadden kunnen gaan om uitleg te vragen dan dat ze topics zouden lezen. Nou, ik denk dat ikzelf ook te nieuwsgierig zou zijn, hoor. Tuurlijk ga je het lezen als iemand met die informatie bij je komt! Ik vind dat niet meer dan een logische reactie. Ik vind dan ook niet dat je dat die schoonouders kwalijk kan nemen. By the way: wat vind je partner hier van?
jeetje meid, wat zal dat schrikken geweest zijn, doch vind ik het van die persoon heel laf en zou haar naam als je ze weet bekend maken aan de moederators en hen laten beslissen evntueel deze persoon te blokkeren. En ja waarheid kwetst, maar trek het je niet aan. Laat zien hoe sterk je bent, ze komen dit wel te boven. Deze persoon hoord hier niet thuis vind ik die dit gelapt heeft. Maar bedankt dat je ons gewaarschuwd hebt , nu weten we allemaal dat we goed moeten oppassen
Beetje jammer dat die persoon zich niet kenbaar maakt. Ik denk dat die persoon dit ook wel zou lezen. Beetje laffe actie zeg.
Als het niet iemand van hier is dan leest persoon misschien als gast mee. Vervelend dat dit je is overkomen..ik moet zeggen dat ik ook wel uitkijk met wat ik zeg hoor. Ik vermoed hier geen bekende te hebben maar...je weet het nooit! Ik kwam er op een ander forum ook achter dat mijn schoonzusje meelas (vertelde ze zelf)...nou...dan remt je wel kan ik zeggen Succes meid! Gelukkig lijkt het opgelost. Internet is en blijft een open medium...laat het inderdaad een les zijn voor anderen.
ik ben dit met je eens Renate Ik denk ook dat iedereen hier heel goed moet beseffen dat dit een heel open forum is, iedereen die geen lid is kan ook meelezen, kopieren, etc. Zelf ben ik er ook al eens mee op de koffie gekomen door een forum, dus het is gewoon opletten wat je schrijft, het is voor iedereen toegankelijk, besef dat bij ieder bericht Crealinda, ik ben blij voor je dat je het met je schoonouders hebt kunnen bespreken, hopelijk komt het helemaal weer in orde met jullie samen
Dat is het gevaar van internet. Je schrijft makkelijk teveel op omdat je denk dat het anoniem is. Neemt niet weg dat het voor jou een hele rot situatie is en ik hoop dat ook dat je er uit komt met je schoonouders. Voor diegene die dit heeft gezegt tegen je schoonouders wil ik maar een ding zeggen: ga je eigen leven leiden en laat dat van andere mensen van hun zelf zijn.
Balen zeg... Toch weer even een eye openeren voor me. In de loop der tijd gaat het steeds makkelijker om meer van jezelf te vertellen. Ik heb wel het idee dat mijn zus meeleest, dus schrijf iig zo dat zij daar geen bijzondere dingen leest. Ik moet zeggen dat ik dat soms ook niet zo prettig vind, maar ja, het is idd vrij om te lezen op internet. Wat betreft jouw situatie. Fijn dat alles nu (ongewenst) op tafel is zonder ruzie. Voor je meelezende schoonouders: dit forum werkt soms als een soort dagboek waarbij je ongenuanceerd en erg eenzijdig dingen opschrijft. Het is maar een klein deel van de mening van iemand, dus ik hoop dat jullie dat in die context willen zien!
das echt ***...wie doet nou zo iets? Nou hopelijk komt het weer goed en is het uit de lucht, om het zo maar ff te zeggen en kalmeer je weer wat.... he bah...denk je gweoon ff lekker te kunnen spuien...zucht...niet tof!
Cas was gister wel pissed, maar nu is het weer helemaal goed. En ik heb het eerste berichtje ook gekopieerd naar m'n schoonouders, alles is nu weer goed en wie weet zelfs beter omdat we nu leren dat we ook gewoon eerlijk naar hen kunnen zijn. Door verschillende omstandigheden buiten ons en hen om had ik altijd het idee dat ik een beetje op moest passen met wat ik zei (en daar ben ik zooooooooo goed in, not). Dat is dus helemaal niet waar. Als iemand dit heeft gedaan om een wig te drijven tussen hen en ons is dat niet gelukt. Het kan iemand zijn die meeleest, maar ja. Je gaat niet op een zwangerschapsforum meelezen als je zelf niet zwanger bent of een jonge moeder bent toch? Ik wil er verder eigenlijk niet over nadenken want er komt steeds maar 1 naam bij me op (ondanks dat ons verteld wordt dat wij die persoon niet kennen), en ik wil gewoon niet dat zij het is. Maar goed mocht het een meelezer zijn, je kan me via hierook mailen neem ik aan, dat is toch gewoon een kwestie van op een knopje drukken. PB mag ook. Linda
Fijn om te lezen dat alles met je schoonouders is opgelost. vind het nog steeds knap lullig en kinderachtig van degene die dat gedaan heeft en zou idd wel netjes zijn dat diegene zich even bij jou meld zodat jullie het ook kunnen uitpraten.. Liefs kaatje
ik vind het wel een goeie dat je relatie met hun nu eigenlijk beter is geworden, heeft diegene in elk geval mis geschoten! hoe dan ook, het is en blijft een rotstreek
Zegt meer over de persoon die het nodig vond dit allemaal naar buiten te brengen dan over jezelf..... Wat een vals iemand zeg die kan niet gelukkig met zichzelf zijn.
lullige situatie zeg! maar blij dat je wel min of meer kan oplossen met je schoonouders. Ik denk ook wel eens ik zet hier niks neer omdat mischien andere mee kunnen lezen, maar dan denk ik waarom niet! Je bent jezelf en als er iets in je hoofd afspeelt moet je dat kunnen schrijven. Ik snap niet dat die `` bekende`` dit zo kon door spelen, we schrijven allemaal wel eens dingen wat anders mischien voor andere erger lijken en zelf niet zo bedoelt hebben. nee lage actie!
Wat ontzettend laag van deze persoon zeg. Ik neem aan dat hij of zij ook nog eens te laf is om zich aan jou te melden. Heel erg jammer dat soort mensen. Gelukkig is alles weer goed met je schoonouders. Meid, sta erboven, je hebt altijd van die zielige mensen die het niet kunnen laten om te stoken..
Wellicht heeft de klikspaan jouw berichten gevonden door te 'googlen' op je (nick)naam. Dat betekent dan wel dat die persoon moet weten dat de nickname Crealinda bij jou hoort. Misschien verkleint dat de potentiele groep 'daders'?
Mijn bedrijfje (wat ik trouwens ga opheffen) heet CreaLinda. Ik zal zelf een googlen. Mijn schoonouders hebben ook al mijn berichtjes onder elkaar gelezen, niet in topics zitten neuzen ofzo, dat is natuurlijk helemaal raar om te lezen als je niet ziet dat het een reactie is op wat een ander zegt. Linda
ik kan me voorstellen dat je dingen hier neer zet, je moet sommige dingen toch kwijt en soms kan je het niet in je eigen thuis omgeving... je verwacht idd dat het hier in goede handen is, maar helaas is het minder waar... snap dat je erg teleurstellend bent Succes!