Teleurgesteld in mijn vriendin

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lov23, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb nu idd al een paar aangegeven dat dit niet zo is;)

2. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik vind TS helemaal niet veroordelend over komen, ze deelt gewoon haar gevoelens over de situatie..

3. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Blijkbaar wil je alleen reacties van dames die je wel snappen, maar zo gaat het helaas niet op een forum.

Ik snap jou ook niet dat JIJ teleurgesteld ben, de waarom begrijp ik niet.
    Als het voor haar gewoon niet goed voelt, dat haar kindje om het uur komt, ze er nog 1 heeft lopen, zij wellicht niet rustig kan genieten van bv, de drukte, geen ritme,
    Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin daarom teleurgesteld zou zijn in mij! Het is mijn vriendin, maar op zo'n moment zou ik denken: wie ben jij dan ?!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Een aantal reacties hier zijn ook nogal veroordelend. TO deelt hier haar gevoelens. Ik herken die gevoelens, anderen misschien niet. So be it.

Ik heb hier al eens eerder geschreven: ik vind helemaal niet dat ik alles maar moet respecteren, want voor mij houd dat in dat ik mijn zegen er over geef. Ik kan sommige dingen wel begrijpen (bijvoorbeeld stoppen met bv omdat iemand zich opgejaagd voelt) en daardoor accepteren dat iemand iets doet, maar dat begrijpen en accepteren betekent voor mij nog niet dat ik het respecteer of goedkeur. En ik blijf het recht houden om een andermans keuze minder geslaagd te vinden.

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Waarom moet ze dat respecteren? Ik vind het ook weinig respect waard....

6. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ik vind het echt jammer dat er altijd zo'n geneuzel is over het wel of niet geven van bv! Respecteer gewoon de keuze van je vriendin... Ieder doet het op zijn manier en of dat nou linksom of rechtsom is... so what! Ik snap dat als jij zo pro bv bent dat je het zelf anders had gedaan, maar het gaat hier niet over jou, maar over je vriendin!
    Ik hoop dat ze lekker kan genieten van het moederschap :) !

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Ik dacht dat het om de baby ging??? Jammer dat zoveel vrouwen zeggen dat het om de moeder gaat......

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    :) +1

9. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Komt dus over dat je egoistisch bent als je geen bv geeft ?

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je gevoelens wel. Voor ik zelf een baby kreeg had ik hele lage verwachtingen van bv maar wilde het wel gaan proberen. Nu ben ik er achter gekomen dat ik van binnen een grote geitenwollen sok ben en dat ik zo ontzettend van borstvoeding geniet dat ik ook elke mama en vooral baby een mooie borstvoedingsperiode gun. Ik weet wel dat het nou eenmaal niet voor iedereen is weggelegd, maar dat laat niet weg dat ik het toch jammer vind.

Ik denk dat je je vrienden moet respecteren... Maar dan hoef je het toch niet eens te zijn met hun keuzes? En als je "teleurgesteld" bent kun je dat misschien nou net beter op een forum net onbekenden plaatsen dan daar je vriendschap mee op scherp zetten. Dat zou ik tenminste doen. (nou ja, waarschijnlijk zou ik er eerder over tegen m'n man klagen, haha)

11. adi

adi Niet meer actief

Los van het onderwerp: ts doet hier niks anders dan roddelen over haar vriendin op een openbare internetsite. Dat ze er gevoelens bij heeft, prima! Haar verhaal is ze blijbaar al kwijt aan de vriendin. Moeten de behoorlijk prive keuzes van de pasbevallen vriendin ook aan de wijde wereld worden gedeeld? En vooral lekker veel oordelen daarover? Ik vind het ronduit onbeschoft.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dit is geen roddelen wat mij betreft, er worden geen namen genoemd of wat dan ook. Ik zie het eerder als het op een vrij anonieme manier delen van gevoelens.
    Tegen een pasbevallen moeder gedraag je je normaal gesproken heel begripvol, ook al vind je dat ze megamutserig bezig is, omdat je normaal gesproken rekening probeert te houden met de gevoelens van een kraamvrouw. Maar ik snap best dat iemand op dit punt liever even anoniem wil spuien, dan ben je het maar kwijt en kun je vervolgens met longen vol frisse lucht gewoon weer aardig tegen je vriendin doen.

Net zoals iemand misschien hier ook evn min of meer anoniem zal delen dat ze de naam van kind van vriendin onbegrijpelijk vindt, of haar partnerkeuze, of haar keuze voor kleur maxicosi.

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou sorry hoor, maar als mijn vriendin haar kind van 2 weer snoep en cola geeft, zeg ik hooguit tegen haar ...moet ej zelf weten

en hier op het forum praat ik er wel over dat ik het ehct niet vind kunnen...maar ik noem dat geen roddelen, maar wat heeft zij er aan dat IK dat vind...ze weet dat ik het persoonijk nik svind vr zo'n jong kind..nou klaar discussie gesloten, maar dan mag ik dat toch ook hier delen eventueel....dat doet TS nu ook in feite

14. adi

adi Niet meer actief

Dat iemand verteld hoe ze zich voelt als een ander te vroeg stopt met de bv is het uiten van eigen gevoel.

Maar het verhaal dat een eigen vriendin net bevallen is van een meisje, dat ze na 2 dagen gestopt is met bv, vindt dat haar dochter te vaak wil drinken, emotioneel is geworden van de stopmedicatie, haar zoon 3 mnd heeft gevoed, vond dat hij ook te vaak dronk enz, is gewoon een roddel. Heeft weinig met eigen gevoel te maken, maar meer met het gooien van andermans gevoelens in het openbaar.
    ze had het net zo goed in de krant kunnen zetten, met deze forum bereikt ze net zoveel publiek.

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Worden forums niet gebruikt voor het delen van meningen? Is het niet hét medium dat wordt gebruikt om je mening te geven, of je het ergens mee eens bent of (waarschijnlijk nog vaker) oneens?

16. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Wat een ontzettende onzin om zo op TS en het onderwerp te reageren.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha heb ik ook gedaan hoor tegen mijn man geklaagd:D
    Idd ik vindt het gewoon jammer....ga nu ook niet meer op reacties in die alleen maar komen vertellen dat ik het maar moet respecteren;) verder weinig toegevoegde waarde aan mijn topic...daar ging het namelijk niet om.

Fijn dat jij bv zo geweldig vindt:D want dat is het namelijk ook:D

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd.....;) lees hier zoveel van die topics...

Maar we gaan off topic :p

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar da is helemaal niet aan jou om te beslissen of ik,dat hier plaats of niet. Is mijn topic mijn verhaal....en als je verder niks hebt om aan mij verhaal toe te voegen snap ik helemaal niet wat je hier komt doen?

Ook een beetje kinderachtig om zo'n reactie te komen geven hier.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je chocochick en bellabella....

Lijkt wel de anti bv mafia hier hahahahahaha....

Deel Deze Pagina