Teleurgesteld in mijn vriendin

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lov23, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dan had je even de moeite moeten nemen om alles te lezen...ik heb uitgelegd waarom ik dit topic open...en of ik het tegen mijn vriendin prsoonlijk heb verteld enz...

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tja ik heb alle 2 de kids vreselijk veel moeite moeten doen voor bv. bij de eerste 6weken gekolfd en voor kolven elke keer aanleggen.... fles kolven ... bij de 2e wilde ook niet happen, dus zelfde verhaal, maar was gelukkig maar 2 weken.
    Ik heb dan ook alle2 best lang gevoed, aanhappen is gelukt bij beide.
    En dan moet je best even slikken als vrouwen vertellen dat ze teveel gedoe vinden of dat ze geen wijntje kunnen drinken en daarom stoppen!
    En dan loopt de bv erg goed....

tja slikken en hun beslissing! maar heb er ook wel moeite mee gehad hoor, maar vooral omdat ik zoveel moeite moest doen en zograag wilde en het zo moeilijk lukte en dat bij dames waar het zo goed lukte zo makkelijk stopte.

maar haar leven haar keus!
    brenda

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Het is de keuze van je vriendin, niet die van jou. Het is haar leven, haar kind, haar lichaam. Als vriendin hoor jij haar keuze te respecteren! Als een vriendin van mij zo iets als jij doet niet zou respecteren en het wel op dit forum zet, zou ik niet waarderen. En vooral het op een forum zetten vind ik respectlozer naar je vriendin toe. En waarom? Omdat er vaak bij dit soort gedeeltes vaak zo erg voor bv zijn, dat alles ten kostte van de bv gaat zolang je maar bv moet blijven geven.

Soms lukt een bv niet, of is de moeder te gestresst om er het geduld voor te kunnen opbrengen. Zeker in het begin kost het heel veel tijd en energie. En als je dat niet hebt? Wat dan? Moet je je echt gek laten maken? Fv is net zo goed hoor!

Begrijp mij niet verkeerd, ik geef mijn dochter bv. In de nacht van dag 2 op 3 hebben wij een hele giga rot nacht gehad. Ik had zelf bijna het beiltje erbij neergelegd en over gestapt. Gelukkig heb ik veel aan mijn kraamhulp gehad. Ze steunt mij echt.

En nu? Het gaat geweldig! Ben heel blij dat ik heb doorgezet.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je kunt de keuze accepteren, maar je hoeft het niet te respecteren, als dat tegen je eigen gevoel ingaat.

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Euh eigenlijk bedoelde ik hem zoals jij schrijft. *schaam*

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies.......en ach weet je....ik had het nooit verwacht...dat speelt ook mee. Ze is zo'n snelle opgever...da vindt ik dan jammer...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb bij de tweede borstontsteking gehad...en dat doet verschrikkelijk veel,pijn...zeker dacht ik toen ook....aaaah ik wil nu even niet! Maar als je echt wilt stop je niet.

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Oeh ja dat had ik de tweede week ook! Mijn borst werd knalrood, ik wist niet wat me overkwam. Gelukkig was ik maar één dag echt ziek.

Sweetchocolate: je hebt een punt dat het niet netjes is om dit op een forum te zetten, hopelijk leest de vriendin het niet.
    Maarre, je zegt dat fv net zo goed is al bv, dat is niet zo. Het is wel goed genoeg om groot op te worden maar sommige levende cellen zijn gewoon niet na te maken in poedervorm. Helaas.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou meiden ze zit niet op dit forum hoor....niet iedereen kent het.
    En wat ik ook al vaak heb gezegd....ikmheb het haar persoonlijk ook verteld dus het is niet zo dat het achter haar rug om is.

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Op verzoek ts dicht.

Deel Deze Pagina