Wat doe ik fout?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Suzzert, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dag Dames,

Ik heb even wat advies nodig, ik geef dl nu 5 maanden bv en ik wil eigenlijk langzaam gaan afbouwen. Dan heeft ze in ieder geval 6 maanden borstvoeding gehad en dat was mijn streven.

Alleen nu dacht ik, ik ga in de middag een voeding vervangen omdat ik twee keer in de week in de middag werk. Kv gehaald en dat drinkt ze! Maar nu het volgende, sinds een week lopen we alle drie een beetje hier thuis te kwakelen met onze gezondheid. mijn vriend heeft echt heftig de griep gehad en zelf hang ik er tegen aan. En vermoedelijk had dl ook wat onder de leden want zeker twee dagen geleden was ze erg hangerig en huilerig. Maar ook precies dat ik wilde beginnen met afbouwen, en nu sinds die dagen dat ik begonnen ben met afbouwen komt ze ineens twee keer in de nacht! Ze sliep vanaf drie maanden door

Dus ik ben een beetje in de war en in dubio. Ik twijfel er nu aan om nu wel te beginnen met afbouwen, want misschien heeft ze het wel nodig omdat er zoveel griep heerst en ik ben wat in de war ivm de nachtvoedingen ineens. Ik vermoed ook dat ze bezig is met een sprongetje of hoe je het ook wilt noemen. Maar er gebeurt dus een hoop bij onze kleine Lieve.

Wie kan mij hier advies in geven?

Alvast bedankt!

2. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Als je op dit moment twijfelt dan zou ik nog even wachten met afbouwen. Volg hierin je eigen gevoel.

Succes hoor!

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Afbouwen tijdens ziekte of onrust levert vaak voor je kind en jezelf meer stress op. Gewoon even wachten tot de rust in de tent terug is en dan opnieuw beginnen. Dat hoeft echt niet lang te duren hoor!

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Eens met dirksmama.
    Waarschijnlijk is jouw productie nu wat minder ivm jouw ziekzijn en wil je kleintje meer drinken ivm haar ziekzijn.
    Over een paar weken is alles weer normaal. Dat lijkt mij een goed moment om af te gaan bouwen als je dat wilt.

5. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik ga inderdaad nog even wachten want volgens mij heeft ze het nog nodig! En dat voelt voor mij gewoon beter

Deel Deze Pagina