Teleurgesteld in moeder...verwacht ik teveel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    2 zijn jonger dan drie, maar in een ander bericht schrijft ze dat ze er vier heeft.

2. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap heel goed dat je moeder 1 week niet aan zou kunnen dat is haar goed recht;).

Maar mijn moeder zal nooit zeggen dan ga je toch alleen?? Nee als ik zou vragen of ze met mij wil gaan dan zal ze daar zeker ja op zeggen.

3. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik chanteer haar niet hoor met het niet willen zien...ik bedoel
    dat ik teleurgesteld ben en me gekwetst voel en haar daarom nu even niet wil zien. Heb dit trouwens niet tegen haar gezegd maar het zit mij dus wel dwars.

Ja klopt helemaal dat ik zelf kinderen heb gewild en ik zoeg voor
    ze..Maar ik heb het over een medische noodzaak, iets wat je niet kon zien aankomen..dan verwachtte ik eigenlijk dat mn familie zou bijspringen.

Ik heb haar meegevraagd maar het is aan de andere kant van de wereld op zo een 10 uur vliegen en zij hft vliegangst.

4. knap

knap Niet meer actief

ja je verwacht te veel. mijn moeder zou zo iets ook niet doen. nooit niet en heeft dat ook nooit gedaan. wel paar uurtjes. andere oplossing zoeken. helaas. voelt wel rot hoor snap je wel maar ja . twee kleintjes zo jong nog kan mij voorstellen dat zw daar geen zin e. energie meer voor heeft. bedenk 50 lijkt niet oud. maar ik ben bijna 40en toch iets sneller moe dan toen ik 25 was bijvoorbeeld.

5. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 kinderen ja...twee oudsten moeten mee want die worden behandeld..vandaar dat ik liever heb dat mijn man mee gaat.

6. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Aangezien het om een operatie gaat kan ik je best begrijpen dat je je teleurgesteld voelt.
    Maar helaas kan je alleen de keuze van je moeder accepteren.
    Hopelijk kan je toch nog iets regelen of met je moeder tegemoet komen.
    Mijn sm heeft ook hevige rugklachten,maar ik weet zeker dat als het om een operatie gaat zij klaar voor ons zou staan

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Neem ze dan allemaal mee en huur ter plekke een nanny. Ik woon aan het andere eind van de wereld, en hier is dat heel normaal te regelen via je hotel.

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Je kan zoiets niet van haar verwachten maar snap je teleurstelling wel.
    Mijn moeder zou bij zoiets wel ja zeggen en ik zou me misschien ook best ff teleurgesteld voelen mocht ze nee zeggen.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Beetje vreemde vraag misschien maar is serieus de enige mogelijkheid om die operatie te laten plaatsvinden aan de andere kant van de wereld?

10. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik begrijp je ook wel....mijn moeder (62) zou er niet eens over na hoeven denken...die doet dat graag!...

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik begrijp überhaupt niet dat je 10 uur moet vliegen voor behandeling. Waarom doe je die behandeling niet gewoon in Nederland?

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, ik vind dat je teveel verwacht. Ik zou het mijn moeder niet eens durven vragen..

13. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet alleen een operatie we zullen ook letterlijk hele dagen in het ziekenhuis moeten zijn voor onderzoeken..ik vind het geen fijne gedachte om mijn 2 jongsten bij een voor mij vreemde te laten.
    Verder heb je daar natuurlijk het tijdsverschil, kinderen die de hele nacht op zijn terwijl we iedere ochtend om 7.00uur in het ziekenhuis moeten zijn en het lange vliegen...zijn ze kinderen eindelijk gewend moeten we weer terug. Ik had gehoopt dat mn ma ons uit de brand zou helpen maar ik moet nu op zoek naar iets anders...zal moeilijk worden maar een oplossingzal er uiteindelijk wel komen...voel me gewoon echt gekwets...maar zoals jullie reacties lees vraag ik dus teveel van mijn moeder..duidelijk

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn moeder zou het doen, het voorspiegelen alsof het totaal geen moeite is, ze het graag zou doen en het mij waarschijnlijk de rest van mijn leven kwalijk nemen dat ik haar 'gedwongen' heb om het te doen en haar voor eeuwig dankbaar zijn en over de grond kruipen :D

15. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier word het niet gedaan, het is een experimenteel onderzoek

16. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Mijn moeder zou het direct doen! Maar als mijn moeder zou aangeven dat het niet zou kunnen dan is dat zo...
    Ik denk toch dat je een alternatief moet zoeken.

17. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik moest ook voor operatie, in Ned. Maar wel aan andere kant van t land zeg maar dus man en kids konden niet steeds op en neer. Ik heb helemaal geen oppas mogelijkheden, alleen mijn man dus. Er is toen een vriendin met me mee gegaan naar de operatie en mijn man is thuisgebleven. Is dat geen optie voor jou? Dat je de reis enzo betaalt voor een vriendin ? Als je met je man gaat dan kost t ook hetzelfde. Lijkt me voor de kinderen ook wel lang een week zinder beide ouders.

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen, maar snap best dat het jouw moeder teveehk is. Ze is natuurlijk de jongste niet meer en kinderen kosten veel energie. Mijn moeder zou (als ze het met haar werk zou kunnen regelen) direct doen, maar mijn schoonma niet. Die kan dat gewoon niet aan.

Kun je de andere kids ook niet mee nemen dat jouw man dan bij hen blijft? En jij met de andere kids naar t ziekenhuis? Tenminste als ik het goed begrijp moeten jouw oudste kids naar het buitenland voor die operatie.

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dit lijkt mij ook een goede optie.

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mijn moeder zou het doen! Vooral als het voor iets zou zijn als Mijn gezondheid.. ik zou ook gekwetst zijn..

Deel Deze Pagina