Combi-sleeper en beddegoed/pyama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefanie78, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ons meisje is een flinke koukleum. Ze heeft nu een romper KM, pyama, winter slaapzak prenatal zonder mouwen en 2 dekens over maar ze woelt zich vaak onder de dekens weg waardoor ik nog 2 keer per nacht haar beddengoed moet instoppen (erg lastig met dikke buik:))

Nu heb ik ene combisleeper gekocht maar hij lijkt me zo dun? Want het zou in plaats van de gewatteerde prenatal slaapzak en 2 dekens moeten? Werkt dat ook echt zo?

En wat is jullie advies? Pyama en combisleeper en dan met mouwen?

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Onze dochter ligt op een koude kamer (ramen met enkel glas) en slaap als een trein in de combisleeper. Geen dekens, zelfs de mouwen nog niet er aan. Romper korte mouw en lekkere warme pyama.

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    verder niemand?

4. Storm

Storm Niet meer actief

Hier de combisleeper zonder dekens. Wel een romper km en een pyjama eronder.

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Morgen gaan we het gewoon proberen. Romper KM, katoenen pyjama en combisleeper, ik denk dat ik de mouwen eraan laat, het is 16 graden op haar kamer.

Maar als ze het wel koud krijgt dan kan er toch gewoon een deken over, omdat ze daar expliciet voor waarschuwen niet te doen op het label.

6. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik zou het persoonlijk echt niet doen ivm kans op warmtestuwing...
    De combisleeper is echt een vervanging van beddengoed, juist door de lagen en de verschillende materialen houdt het je kindje heel goed warm!
    Ik zou dan eerder een warmere pyama of wollen romper aantrekken als je het idee hebt dat ze het nog steeds koud heeft.

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hier een combisleeper met mouwen, romper korte mouwen, katoenen pyjama. Mijn koukleumpje slaapt goed, ca. 18/19 graden op haar kamertje.

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb de radiator ook maar wat hoger gezet op haar kamer want het is er nu 16 graden. We gaan het zo voor het eerst proberen maar ik denk wel met de mouwen aan.

9. Leah

Leah Lid

25 nov 2012
    15
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Overijssel
    Mijn oudste dochter heeft geslapen en mijn jongste slaapt nu ook in een combisleeper. Mijn oudste was erg onrustig in haar bedje. Ik was bang dat ze misschien onder het dekentje zou komen. Uitvinding voor ons is echt de combisleeper. Nu twijfel ik ook wel eens over de dikte, maar eigenlijk onnodig, want ze zijn nog nooit koud geweest. Ik doe mijn dochter nu met een pyjama en sokjes in de combisleeper met mouwen en dat is prima.

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ze ligt nu in de combisleeper zonder mouwen met een katoenen pyama en volgens mij heeft ze het goed warm. Ze voelt warmer in haar nekje als normaal, alleen het is wel een klein wurmpje hoor in die hele grote slaapzak ;) Maar tot nu toe heel blij...

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hier ook een koukleum, al is het hier op de slaapkamer ook maar hooguit 13 graden 's nachts.

Wij hebben een combisleeper en doen er wel een dekentje overheen. Onze dame begint te huilen als ze het te warm of te koud heeft en ze slaapt prinsheerlijk.

Deel Deze Pagina