Ons meisje is een flinke koukleum. Ze heeft nu een romper KM, pyama, winter slaapzak prenatal zonder mouwen en 2 dekens over maar ze woelt zich vaak onder de dekens weg waardoor ik nog 2 keer per nacht haar beddengoed moet instoppen (erg lastig met dikke buik) Nu heb ik ene combisleeper gekocht maar hij lijkt me zo dun? Want het zou in plaats van de gewatteerde prenatal slaapzak en 2 dekens moeten? Werkt dat ook echt zo? En wat is jullie advies? Pyama en combisleeper en dan met mouwen?
Onze dochter ligt op een koude kamer (ramen met enkel glas) en slaap als een trein in de combisleeper. Geen dekens, zelfs de mouwen nog niet er aan. Romper korte mouw en lekkere warme pyama.
Morgen gaan we het gewoon proberen. Romper KM, katoenen pyjama en combisleeper, ik denk dat ik de mouwen eraan laat, het is 16 graden op haar kamer. Maar als ze het wel koud krijgt dan kan er toch gewoon een deken over, omdat ze daar expliciet voor waarschuwen niet te doen op het label.
Ik zou het persoonlijk echt niet doen ivm kans op warmtestuwing... De combisleeper is echt een vervanging van beddengoed, juist door de lagen en de verschillende materialen houdt het je kindje heel goed warm! Ik zou dan eerder een warmere pyama of wollen romper aantrekken als je het idee hebt dat ze het nog steeds koud heeft.
Hier een combisleeper met mouwen, romper korte mouwen, katoenen pyjama. Mijn koukleumpje slaapt goed, ca. 18/19 graden op haar kamertje.
Ik heb de radiator ook maar wat hoger gezet op haar kamer want het is er nu 16 graden. We gaan het zo voor het eerst proberen maar ik denk wel met de mouwen aan.
Mijn oudste dochter heeft geslapen en mijn jongste slaapt nu ook in een combisleeper. Mijn oudste was erg onrustig in haar bedje. Ik was bang dat ze misschien onder het dekentje zou komen. Uitvinding voor ons is echt de combisleeper. Nu twijfel ik ook wel eens over de dikte, maar eigenlijk onnodig, want ze zijn nog nooit koud geweest. Ik doe mijn dochter nu met een pyjama en sokjes in de combisleeper met mouwen en dat is prima.
Ze ligt nu in de combisleeper zonder mouwen met een katoenen pyama en volgens mij heeft ze het goed warm. Ze voelt warmer in haar nekje als normaal, alleen het is wel een klein wurmpje hoor in die hele grote slaapzak Maar tot nu toe heel blij...
Hier ook een koukleum, al is het hier op de slaapkamer ook maar hooguit 13 graden 's nachts. Wij hebben een combisleeper en doen er wel een dekentje overheen. Onze dame begint te huilen als ze het te warm of te koud heeft en ze slaapt prinsheerlijk.