Hallo Allemaal. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ben 3 jaar geleden van de vader afgegaan van me zoontje. en begin ging de omgang heel goed,hij had hem iedere dinsdag donderdag en om het weekend. nu komt die eigelijk nooit meer,en als hij komt dan ben ik de gene die belt en zegt,wat d8 je ervan als je,je kleine mannetje eens komt halen.. mij doet dit veel verdriet,en me huidige partner vind het ook heel erg.. Help weet niet meer wat ik moet doen zodat hij eens omkijkt naar zijn zoon. gr veronique
Wat erg zeg! Ik zit niet in zo'n situatie maar het lijkt me ontzettend moeilijk. Vooral voor je kindje die misschien wel graag naar zijn vader gaat. Geen tips, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!
Weet wat je ongeveer meemaakt. De vader van Jaydienne heeft ook een tijdje niet naar d'r omgekeken, heb toen zelf de hoop opgegeven dat het goed zou komen. Een paar maanden geleden,nam hij zelf contact op en wilde d'r om de 2 weken bij hem hebben. Tot nu toe gaat dit goed,hopelijk voor haar blijft het zo gaan. Ik zou nix doen en kijken wat ervan zelf gebeurd!
Ik denk dat je niets kan doen waardoor hij meer gaat omkijken naar jullie zoontje. Hij moet hem komen halen omdat hij het leuk vind om iets met zijn zoontje te gaan doen, en niet omdat hij "gedwongen" wordt door jou. Wordt de sfeer ook niet beter op denk. Hoop dat zijn ogen snel een keer open gaan, dat hij beseft wat voor moois hij mist en zijn verantwoordelijkheid weer eens neemt.
wat verschrikkelijk voor jullie, ik zou ook niks doen maar wel af en toe bellen als er zich bijzonderheden voordoen.. bv als je kindje wat leuks heeft gedaan, of wat nieuws kan... zo laat jij zien dat jij je verantwoordelijkheid naar hem toe neemt en houd en het belangrijk vind dat hij betrokken is bij zn kindje... wat hij ermee doet is dan zijn pakkie aan... hopelijk ziet hij het licht eens en is hij er voor zijn kindje.... wat zal jou dat een verdriet doen, ik wens je heel veel sterkte ermee meid...