Kattengrit "zonder asbest"?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuana, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Wegens een binnenkat hebben wij een kattenbak en vandaag ontdekte ik op de zak de tekst "zonder asbest".

Ondanks die zonder schrok ik er best van. Als het totaal geen verband met elkaar heeft waarom staat het dan op de zak? Wat heeft asbest met kattengrit te maken? Je mag toch idd hopen dat er niks van die gevaarlijke troep in zit. Maar ik snap het verband uberhaupt niet.

:( Jullie?

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Hm strange.....ik ben nu te lui om h-e-l-e-m-a-a-l naar boven te lopen maar ik zal morgen eens kijken of het bij ons ook op staat!ik mag toch hopen dat er geen asbest in zit?!!

3. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee idd! Ik heb er nooit op gelet maar vandaag bij het openscheuren van de zak zag ik ineens "zonder asbest" staan en schrok daar dus best wel van.

Ik snap het ook niet :(

4. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha! Dat wist ik dus echt niet.

Maar ineens vind ik dit kattengrit best wel eng :) Ookal staat er zonder op. Het is meer het idee dat het erop staat denk ik. Of dat het bij een partij zakken misschien niet helemaal goed is gegaan.

;)

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nooit geweten :) welk merk is dat waar het opstaat? Ik heb meestal het AH merk in zo'n kartonnen doos en dan met blauw erop....

6. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merk weet ik uit me hoofd even niet maar het is kattengrit van de Aldi.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ok, die heb ik nooit, maar toch, ga dadelijk ook maar eens kijken wat er op mijn kattengrind staat. Voel me nu een tikkeltje naief :D

Deel Deze Pagina