Ik vind dat het vanuit hun moet komen en niet vanuit mij. Mocht er nou veranderingen zijn of iets dan zal ik dat zeker door geven. Ik vind alleen niet dat ik nu moet bellen om te vertellen hoe het verlopen is en hoe het met me gaat.
Dat is balen voor je! Bij ons op het werk zijn dat soort dingen echt 'not done'. Te meer omdat dan de werkgever niet alleen van de werknemer iets zal horen maar waarschijnlijk ook van andere collega's?? Ik zou zoiets wel bespreekmaar maken...het mes snijd van twee kanten... Er zijn nog steeds mensen die niet snappen dat een goede band onderhouden met personeel er voor zorgt dat het personeel beter zal werken...en er ontstaat dan een betere sfeer...
Herkenbaar..... En voor mij een hele goede les geweest. Ik had al weken last van bekenpijn tijdens mijn 2e zwangerschap en deed 's nachts geen oog dicht van de pijn, op het werk waggelde ik door t kantoor en kon ik amper uit mijn bureaustoel komen. Iedereen wist wat er aan de hand was. Mijn VK vond het met 24 weken mooi geweest en ik moest de ziektewet in (bedrijfsarts was het er helemaal mee eens). Ik heb wel 1x een telefoontje gehad om te vragen hoe het met me was...... Na mijn verlof terug naar dezelfde baas, maar no way dat ik extra uren maak of me extra uitsloof voor mijn baas... Ben toch maar een nummer
ik snap wel dat je dat vind hoor. Was meer een quote op de dames die zeiden dat je werkgever 't verplicht is. Wat jij er mee doet moet je zelf weten, daar kan ik niets over zeggen. Maar ook jij bent verplicht dat te doen.
Ik zou je leidinggevende bellen en zeggen 'Ja, ik bel zelf maar even, bij gebrek aan interesse' of iets in die trant.