ben ik vandaag naar de verloskundige gegaan met het idee dat ze wel even een gokje wouden wagen op het geslacht.... nee nee mevrouw daar kijk ik echt niet naar kan ik nog heeeelemaal niet zien naja ze zijn ook altijd zo saai en stroef bij dit buro bah kreeg geen eens een foto mee! als ik zeg dat ik de kleine voel dan kan dat ook al niet grrr en het mooie is dat de kleine tegen het hartding aan schopte en dat een klop geluid gaf haha en die voelde ik mega goed! VK: hmmm vreemd? aaargh, mens laat me toch lekker wegdromen joh! was in staat om te zeggen dat half zwangerschapspagina geslachtsbepalingen krijgt met 16 weken en babys ook voelen zelfs nog eerder! maja wou niet als een ZP verslaafde overkomen ofcourse dus hield mn mond maar! was zooo teleurgesteld! maaar ook mega blij dat de kleine het goed doet en lekker aan het spartelen is in mijn buikhuis! (wou dit ff delen)
Hey, Ik snap je helemaal. Wij lieten met 17 weken een pretecho maken, speciaal voor het geslacht. Maar helaas was het niet te zien Was zo n teleurstelling voor me. Hopelijk kunnen ze het bij de 20 weken echo zien! groetjes,
Hmm jammer, maar begrijp het ergens wel. Om het met 16 weken te zien voor 100% moet je echt goed zijn. En misschien is zij dat niet? Durfde ze het niet aan?
ik heb hier ook zo een stug mens,die niet kan begrijpen dat je met je hoofd in de wolken bent ze ziet je puur als nummer en snapt je vrolijkheid niet zij weet alles,en jij niets jammer he en dat maakt zo een belevenis niet echt super maar sta erboven,en leef lekker op die wolk en jammer dat je het geslacht nog niet kon zien volgende keer beter
Inieminie/Tweeling: Nou sorry maar ik zou direct kiezen voor een andere verloskundige. Je zwangerschap hoort (naar mijn mening) een van de mooiste/bijzonderste periodes in je leven te zijn en zo'n verloskundige zou mijn zwangerschap echt kunnen verpesten. Ik zou er namelijk enorm tegenop zien om heen te moeten. Bovendien zou het mij super onzeker maken en dat is wel het laatste wat je kunt gebruiken tijdens je zwangerschap. Een verloskundige hoort begripvol te zijn, sociaal, en moet zich kunnen inleven. Kijk dat ze misschien niet in staat is het geslacht te zien met 16 weken is niet erg, tuurlijk wel erg jammer, maar dit kan ze wel op een andere manier brengen. Ook vind ik de manier waarop ze je behandeld echt bespottelijk! Ik zou het echt aangeven en anders overstappen op een andere verloskundige.
Ik zou ook meteen overstappen naar een andere vk! Stel je voor dat dit mens je bevalling moet begeleiden...brrr... En die geslachtsecho kan je ook bij een pretecho-bureau laten maken. Dat kost dan een paar tientjes, maar dan is het tenminste wel een leuke ervaring, én krijg je een hoop foto's. Succes!
ik heb vanaf de 13de nov ook een andere had al geklaagd,maar was een invalkracht, dus ik ben al lang blij ja zo een mooie belevenis moet mooi blijven,en je moet er idd niet aan denken dat zij je dan moet begeleiden aan het eind,nee maakt het niet echt mooier enzo nee
Balen zeg dat je het niet kon zien! Althans die muts van een VK. Ik deel me mening wel met kleinwonder. Als ze mij zo zouden behandelen...zou zo de deur uit zijn gelopen zonder 1 enkel woord. Tijd voor n andere VK denk ik!
Ik zou ook echt naar een andere vk gaan hoor, ik had eerst ook een trut, maar ik ben toen meteen naar iemand anders gegaan, en zij is echt een heel leuk mens
Snap wel dat het geslacht niet met zekerheid gezegd kan worden met 16 weken (al kan dit in de meeste gevallen wel), maar ze kon op zijn minst toch even kijken en er iets over zeggen...! De hele manier van reageren dat ze daar helemaal niet naar gaat kijken slaat nergens op, jeetje zeg. Er zijn ook andere manieren om je dat te zeggen, zonder zo bot te zijn. Nou ja, gelukkig een invalkracht, dus daar heb je dan niet mee te maken, toch? Trek je het niet aan, met 20 weken zien ze het wel.
bedankt voor jullie fijne reacties ik moet helaas vanwege erdere KS naar het ziekenhuis met 36 weken dus thank god dat zei me niet begeleid! dus ik ga met 36 naar t zieken huis en als de volgende controle weer zo gezellig word dan ben ik eerder weg!