Hallo misch een rare vraag, weet ook niet of het in dit forum thuis hoord. maar sinds ik zwanger ben heb ik helemaal geen zin in sex, ik ben te moe er voor, en er veranderd zoveel in mijn en aan mijn lichaam dat ik er totaal geen zin aan heb. Mijn vriend vind dit helemaal niet leuk dus... en ik zit er echt enorm mee ik weet niet wat ik er aan kan veranderen, ik kan natuurlijk een ja zeggen en dan over mijn eigen grenzen gaan... maar goed ik heb zoiets van ik eerst en dan de rest (misch stom gezegd) maar ik wil eerst om mij zelf en de kleine denken ivm moeheid. ik weet niet wat ik er meer aan kan doen, ik zit er enorm mee zijn er meer die dit hebben? en hoe lossen jullie dit op? ik hoor ook wel eens als je zwanger bent dat je dan heel veel zin hebt... maar ik heb juist totaal geen zin, laat mij maar lekker slapen
Ik herken het helemaal! Ik heb sinds ik zwanger ben ook helemaal geen zin aan sex! Ik ben ook erg moe en als ik op bed lig slaap ik vrijwel meteen. Ik voel me ook erg schuldig tegen over mijn vriend. Maar hij heeft er wel begrip voor. Ik had ook liever dat ik er veel zin aan had maar ja, is niet anders. Ik heb het idee dat ik van onderen ook helemaal geen gevoel heb, het doet me niets als mijn vriend me daar aanraakt. Je kunt je vriend natuurlijk wel bevredigen maar daar ben ik meestal nog te moe voor. Ik vind dit ook erg vervelend.
idd balou zo voel ik het ook, totaal geen gevoel van onderen en als mijn vriend me aanraakt doet me dat helemaal niks mijn vriend heeft er jammer genoeg niet zoveel begrip voor, hij begrijpt niet hoe ik mij lichamelijk voel... maar ik ben blij dat ik niet enige ben die dit heeft. en ik kan hem ook bevredigen maar ben daar ook te moe voor helaas...
in het begin had ik wel veel zin juist. maar naarmate de buik groeide en het ongmakkelijker werd had ik ook geen zin meer.. daarbij voelde de penetratie gewoon niet lekker meer. m'n vriend moet maar wachten.. en soms help ik m een handje je moet geen dingen doen die je zelf niet wilt. misschien heb je straks wel weer meer zin. hij moet ook begrijpen dat jij het ook vervelend vind dat je geen zin hebt en het niet doet om hem te 'pesten'.
Ik wil wel, maar mn vriend wil me liever met rust laten.. hij durft niet meer ofzo... haha Nouja komt wel weer goed na de bevalling, en gelukkig voor hem zijn andere delen van mn lichaam niet zwanger
Hier ook heel lang droog gestaan hoor! Ik wilde wel maar na 1x flinke krampen rond de 20 wk durfde mijn man echt niet meer. Niet gedaan dus. Ik wilde soms best wel maar hij absoluut niet.... Beetje rekening met elkaar houden....je haalt het straks allemaal wel weer in Leg het hem sowieso wel uit...dat hij zich niet afgewezen hoeft te voelen. Het hoort er ook een beetje bij hoor, bij het zwanger zijn. Fijne zwangerschap!
Hier net zo hoor, heb er ook niet zo'n zin in. Naja soms wel, maar dan denk ik aan al het gedoe er om heen en dan heb ik al geen puf meer hahahahahaha
En toch voel ik me er schuldig onder. Ik wou dat ik wel zin had en mijn vriend niet! Ik kan mezelf ook niet "dwingen".
ben ik dan de enige die zo sex belust is ik wilde van jason juist super veel en dat vond me vriend helemaal niet erg hahah tot de 30 weken deden we het erg regelmatig en dat heb ik nu dus weer heb weer zoveel zin ben ik nou zo apart
Ik wil wel, maar ben idd ook heel moe! Ik doe dan een aantal keer per week mn ritme aanpassen, eerder eten en dan vroeger naar bed en dan lekker de tijd voor elkaar nemen.. meestal als ik eenmaal begin dan krijgt de zin overhand op de vermoeidheid en wil ik daarna nog een keer hahaha... maar die giga zin in de vierde maand dat heb ik ook niet.. het is wel minder als normaal... doe gewoon waar jij je lekker bij voelt! Succes meid!
Ik herken dit heel veel............ Sinds ik zwanger ben heb ik niet zoveel zin in met sex, moe, geen zin enzovoort, maar wij hebben wel 1 keer gedaan maar daarna heb ik zo'n gevoel, laat mij nou met de rust, is ook niet zo leuk voor mijn vriend, dat begrijp ik het ook wel, maar daar kon ik niks aan te doen! Ik denk dat je deze berichten van andere meiden aan je vriend moeten laten zien dat hij NIET enige is..... Als mijn vriend toch niet weer begrijpt dan laat ik hem deze even lezen, zucht, even kwijt: Mannen! (hahaha)
We gaan het nog ondervinden denk ik. Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was deed het een keer pijn. Paar dagen daarna positief getest toen durfde mijn lief niet meer. Hij vond het heel eng, bang om mij pijn te doen of me te pletten. Maar das nu ook overwonnen, heel voorzichtig het weer gedaan en het viel alles mee. Voor heraling vatbaar
hier totaal geen last van, maar wij sexen niet alleen. Af en toe helpt ik me man een handje zal ik maar zeggen! Maar het hoeftook niet alleen maar sex te zijn. Wij knuffelen ook veel met elkaar, lekker op bed knuffelen zoenen, kan ook veel voldoening geven hoor! Suc6 ermee! Groetjes miranda
Hi, Hier nog eentje. Mijn zin is ook ver weg. Ik weet het niet waarom, maar ja ik durf ook niet zo goed. Bang voor bloedverlies. terwijl ik weet dat dat helemaal niet hoeft.Maar de vorige keer had k een beetje bloedverlies en toen dat was opgehouden en we weer sez hadden kwam het weer terug. dus ja, misschien is het aardoor dat ik geen zin heb. groetjes muis
Hier ben ik degene die er geen genoeg van kan krijgen. Alhoewel het nu zelfs voor mij wat minder aangenaam wordt door dikke buik. Mijn man heeft duidelijk minder zin door dikke buik-gedoe. We knuffelen en zoenen wel veel, en lekker tegen elkaar aan liggen. Hij heeft er geen behoefte aan om 'handmatig' bevredigd te worden. We vinden het allebei goed nu, en we zien na de bevalling wel weer. Het zal wel weer goed komen. We kunnen er wel open over praten met elkaar, dat is al een frustratie minder.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben ik dacht echt o jee het ligt aan mijzelf... ik hoor idd ook veel verhalen van mensen die juist heel veel zin hebben, en ik had gehoopt dat dat bij mij ook het geval zou zijn... helaas niet dus. Idd liinka 76 kan deze berichtjes mijn vriend laten lezen, zodat hij kan zien dat het er toch wel echt bij hoord... ik zal vandaag met hem er over praten. hij is niet zo'n prater en had me gemaild (terwijl we in hetzelfde huis wonen haha) dat hij er enorm mee zit. dat ik heb hem maar terug gemaild dat ik er ook enorm mee zit, maar dat ik er niet veel aan kan doen. we zullen zien hoe hij hier op reageerd
Je bent niet de enige hoor, ik heb er ook minder zin in sinds ik een buikje heb en de baby erg voelbaar is. De gedachte dat hij met zijn ding heel dichtbij de baby zit, doet me dichtklappen. Ik had het ook anders gewild maar ik wil me ook niet verplicht voelen dus zo moet het maar... En inderdaad er zijn andere mogelijkheden. Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat je lichaam verandert en je je dus niet echt jezelf voelt... Heb ik toch. En de hormonen uiteraard. Zelfs als hij me aanraakt of vastpakt ben ik helemaal gevoelloos, vreemd Vind het ook jammer voor hem maar hij moet het maar begrijpen vind ik.
De laatste weken moet ik er niet aan denken.. Terwijl de hele zwangerschap door ik wel gewoon (vaak meer) zin had. Maar nu niet meer. Bij mijn eerste zwangerschap ging het gewoon door tot het einde.. vond het helemaal leuk! Nu dus niet meer. Ach komt wel weer..
Sex? Even in mn woordenboek kijken hoor... Hmm nee.. kan het niet vinden... Wat is dat? Even zonder grappen... Ik heb dus echt ab-so-luut geen zin! Meestal voor mn man 1 keer in de week... Is hij er ook vanaf (en dat vind ik al veel)
Heel herkenbaar! In het begin echt nul komma nul zin....Durfde ook niet zo goed...... Vanaf de 16de week ongeveer is het wel wat teruggekomen maar heb geen zin in al dat uitgebreide gedoe en gehannes