mieden, een voorkeur is niet erg. Zolang je maar geen afkeur krijgt... t is misschien ook wel t perfecte om van alles wat te krijgen, dus ene koningskoppel. Wij vrouwen zijn daar vanaf jongs af aan al me bezig.. wat voor man we later krigjen, wat voor huis met wat voor auto... en natuurlijk: we fantaseren ook over onze trouwerij.. en ook over de kinderen.. Tja, tis vrouweigen.. ik heb ook een zoontje, en ben nu zwanger van de 2e as donderdag hebben we de 20 weken echo.. ik moet zeggen dat ik zelf niet meer weet wat voor 'voorkeur' ik heb. Juist omdat ik al een zoontje hbe van 2 lijkt t mij super om nog een zontje te krijgen (Want jongentjes zijn echt super!. leuk om mee te stoeien, wi de hele dag knuffelen, kusjes geven en roept de hele dag dat hij van mij houdt... zwijmel...) maar een meisje is dan weer leuk omdat je dan ook iets anders hebt. en dus jurkjes aan kan trekken. En vooral voor later natuurijl.. de moeder dochter band... ik weet t niet.. ik denk dat ik dan ook lichtjes zou juichen als ik hoor dat t een meisje is.. juist omdat je dan van alles wat hebt. En omdat ik al een jongen heb, weet ik al hoe dat is. Maar wat t geslacht ook is. t is mijn kleine... Je kan van alles in t leven kopen, dit is t enige wat niets kost... maar het is werkelijk onbetaalbaar als je t hebt...
hoi hoi ik herken dit gevoel als een van de beste en ik persoonlijk vind dat je dat mag voelen toen ik zwanger was van de 4e had ik al 3 dochters dus ik wilde een zoon was zelfs zoo erg dat ik er een zoon in kon denken snappen jullie me nog dus kregen we bij de echo te horen dat het weer een meisje zou worden ik heb echt gehuild erom want dat wilde ik absoluut niet, niet weer roze jurkjes en een meid die haar haartjes in staartjes wilde, nee ik wilde een zoon een stoere knul maar dat was niet zo, heb daar me zwangerschap voor gebruikt om eraan te wennen en echt zodra ik bevallen was en dat kleine hummeltje op me buik lag was het eerste wat ik dacht he jou wil ik wél, heel graag zelfs, echt totaal omgeslagen wie wilde er nou een zoon als je zo een mooi meisje kon krijgen nu onverwacht zwanger van de 5e en weer kwam het gevoel dat ik vond nee ik had recht op een zoon dit keer deze was niet gepland heeft zelf besloten om te komen dus wil ik een zoon en bij de echo bleek inderdaad dat we een jongen krijgen EINDELIJK zit ook helemaal op me blauwe wolk en niets of niemand kan me ervanaf gooien was ik uiteindelijk teleurgesteld geweest bij de echo als het een meisje bleek ABSOLUUT was ik daar weer overheen gestapt na de bevalling ABSOLUUT dus geef toe aan je gevoel en je zult zien dat wat het geslacht ook is zodra die kleine op je buik ligt weet je het dát is wat je wilde geen ander kindje maar dit kindje omdat dit het mooiste kindje is op de wereld en dat is jou kindje ongeacht of het een jongen of meisje is groetjes nathalie
Iedereen zegt dat we een meisje krijgen, en dan krijg je vanzelf die voorkeur, hoewel dat is afgenomen toen vrienden onze naam aan hun dochter gaven... maar uiteindelijk maakt het me niets uit.
ik heb nooit een voorkeur gehad , maar dacht altijd het word een jongen, we wisten het geslacht niet en het is dus een meisje, ik had ook zo van stel dat het een teleurstelling is wat dan, maar dat was het gelukkig niet ben heel blij met me meisje
Heb net de dvd gekeken,maar het is echt niet duidelijk te zien... Ik weet het ook niet meer. Misschien toch maar een pretecho. Groetjes Linda
Je kan bij een pretecho ook alleen kiezen voor geslachtsbepaling... dat is een stuk goedkoper... Even een tip tussendoor
Daar ben ik vandaag achter gekomen en die echo heb ik maandag middag om 15.30. 15 minuten 35 euro,dan weet ik het tenminste zeker!
Mmm ik herken het niet echt... nou weten wij ook niet wat het wordt. Willen we ook niet weten zien we wel als het er is. Echter hebben we wel een voorgevoel namelijk dat het een jongetje wordt. Nu kan het dus zijn dat ik dan bij de bevalling denk huh? Een meisje? Haha maar goed..voorkeur nee...voorgevoel ja! Succes met je cho...ik hoop dat ze het nu duidelijk aan je kunnen laten zien wat het is...zorgt dan vast ook voor rust omdat je nu zelf steeds zegt dat het niet duidelijk te zien was enzo.....en dan kun je dr niet meer om heen en kun je gaan "wennen"
dit had ik dus ook. iedereen zei maar steeds jij gaat een meisje krijgen mijn gevoel zij ook een meisje en toen we voor de echo gingen bleek het een jongen het moest even doordringen maar ben helemaal niet teleurgesteld voor ons zoontje is het super leuk een broertje erbij en ergens ook wel veel makkelijker om aan te passen denk ik. met een meisje was ik even gelukkig geweest als dat ik nu met mijn 2 jongens ben. al die mannen in huis ik ga nog versterking moeten inroepen
Ik was helemaal niet teleurgesteld, k bedoel, je kan hopen dat het een meisje of jongen word, maar wees blij dat ie iig gezond is Wij krijgen een kereltje, had ook zo'n voorgevoel dat het een jongen werd, maar echt niet teleurgesteld hoor
Ik vind het knap van je dat je hierover durft te praten, je stopt je gevoel tenminste niet weg! zoals ik jouw berichtjes intepreteer komt het allemaal wel goed...
Nogmaals bedankt voor de reacties. Maandag zullen we het helemaal zeker weten. Ik moet ook zeggen dat het al meer begint te wennen! Groetjes Linda 8)
Zie je wel dat het goede gevoel wel weer terugkomt! Ga maar eens kijken wat voor leuke dingen ze allemaal voor jongentjes hebben... Kleertjes etc. Wedden dat je wel wat leuks kan vinden!
Ik herken het wel hoor, toen we ca 2 jaar geleden een pretecho lieten maken van ons zoon, hebben we ook naar het geslacht gevraagd. Ik had stiekem de wens voor een meisje en mijn man zou dat ook leuk vinden: 2 meiden. Toen zei de echoscopiste: een zoontje! We waren er beide stil van toen we naar huis reden, nog een nachtje erover geslapen en toen... Het was net alsof ik opnieuw zwanger was, maar nu van een bekende, von ons zoon. Ik moet er wel bij zeggen dat ik toch tot een paar maand na de geboorte moest wennen aan het feit dat het een zoon was. Nu kan ik vol trots zeggen een meisje en een ZOON! Groet van Kiki
Spannend nog 1 dagje... Ik hoopte op een meisje, maar nu hij er is lijkt het alsof het zo moest zijn. Ik heb met 16 weken een echo gehad voor geslachtsbepaling, omdat ik anders 40 weken op een meisje zou hopen en nu kon ik er even aan wennen. Ook omdat ik van kleins af aan altijd dacht een meisje te krijgen, ik ben ook echt een meisjes vrouw. Alles rose, staartjes, nagellakjes, make upjes heerlijk! Hoop toch nog wel een meid te krijgen ooit...
Hai,inmiddels een week verder en eigenlijk maakt het niet meer uit. Als ik het nu terug lees dan schaam ik me zelfs een beetje omdat alles gewoon goed en gezond is... Morgen evengoed nog een extra pretecho maar echt puur voor de lol! Fijne kerst iedereen! Groetjes Linda
Ik hoopte ook stiekem op een meisje... Ik kreeg een jongen... Op het moment dat jeje zoontje in de armen krijgt, ben je op slag verlieft en maakt het je geen moer meer uit of het nou een jongen of een meisje is. Ik ben nu onwijs blij met mn kanjer! Jongens zijn zelfs veel leuker dan meiden! Ze zijn vaak rustigert en veel liever/knuffeliger. Meisjes zijn juist zo pinnig/bitchie. Maar ook een meisje heeft zn leuke kanten (haartjes vlechten, kleertjes , poppen lekker freubelen, shoppen etc) Maar toch... ik dacht dat ik een echte meiden mama was, maar ik ben dus een echte JONGENS mama, haha! Ik ben nu weer zwanger... het maakt me niet uit wat het word. Word het een meid, dan is het leuk, maar 2 van die lekkere binkies lijkt me ook geweldig! Het is iets van jezelf, dus dat is al het mooiste wat er is toch?
Ik vind het super dat je het in ieder geval zo bespreekbaar maakt en dat je de vraag dus stelt. Genoeg mensen die dat niet zouden doen. Ik kan me voorstellen dat je je ergens op verheugd en dat het dan even slikken is. Toch denk ik ook dat in de komende weken het idee van een jongen helemaal zal wennen en dat je dat dan ook helemaal leuk zult vinden. Dring het jezelf vooral niet op. Bedenk dat je een gezond kind in je buik hebt en ondertussen zul je je ongemerkt steeds meer richten op de jongen en jongensdingen (en die zijn hartstikke leuk!) Wens je veel geluk en vooral.... niet piekeren!