teleurgesteld om geslacht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linda81, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Geeft niet meid.
    Niet voor schamen hoor, haha gewoon lekker genieten van de cho!
    Groetjesss,
    Mili

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee Linda..

Ik vind het nu eigenlijk een beetje jammer dat je je ervoor schaamt... Want waarom zou je je ervoor moeten schamen?! Voor je gevoelens hoef je je nooit te schamen... Het is wat je op dat moment voelde en je hebt het bespreekbaar gemaakt! Ik vind het ontzettend knap van je dat je je gevoelens durft te bespreken!

Ik ben wel blij om te lezen dat het niets meer uitmaakt nu en ik wil je heel veel plezier toewensen bij de pretecho...

Ik ga niets verklappen.. maar als je 20 weken bent bij de echo en ze zeggen het je niet... dan moet je eens vragen hoe het zit met het botje in het onderbeentje en het voetje! ;) Is heel leuk ;)
    Maar verder zeg ik niets hahahah

Veel plezier he!

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi ,we komen net terug van de pretecho en het was echt leuk!
    Het wordt dus wel een jongen en nu kan ik eerlijk zeggen dat ik daar echt blij mee ben.Voor de rest was het VEEL BETER te zien,de kwaliteit was echt stukken beter.
    We hebben hem ook in 3d gezien terwijl we alleen om een geslachtsecho kwamen.
    ook leuke foto's gekregen.
    Al met al erg geslaagd en we zijn heel blij dat we het gedaan hebben!
    Groetjes Linda :p :p :p

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Fijn dat het een geslaagde echo was meid!

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee Linda... Leuk meid!

Heb je het nog gehoord van het botje van het onderbeen en het voetje met 20 weken zwangerschap?

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: Hoi Wishgirl,

Nou haha ik ben geen Linda maar ben wel heeeel nieuwsgierig hoe en wat dat dan is :) . Haha. Wij wilden het geslacht trouwens niet weten...met de 20 weken echo...maareh kan ik dan wel weten hoe en wat met die botjes?

Groetjessss,
    Mili

7. Ik wilde ook zolang een jongetje omdat ik ons familie,te weinig van zijn en ik zelf 4 zusjes heb. Toen ik hoorde dat het een meisje werd,huilde ik iedereen dacht van blijschap maar dit was niet zo.

Langzamerhand toen de wkn voorbij gingen werd ik wel blijer. Maar ik snap zeker wat je bedoeld.Nu ben ik gewoon blij met mij meisje. Maar wil nog steeds een jongen. :)

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Mili,

Ja hoor meid... Je kan er gewoon naar vragen als je het weten wilt, dat heeft niets met het geslacht te maken ;)

Wel moet je 20 weken zwanger zijn.. Niet meer en niet minder

9. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi Wishgirl,je maakt me nieuwsgierig?
    Mag ik het weten want we hebben er niks over gehoord en ik las het pas toen we terugkwamen! :)

10. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ik ben nu ook wel heel benieuwd,zoek al op het net,maar kan niks vinden :(

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oke... ik zal het zeggen hahahaha...

Als je 20 weken zwanger bent is het botje van het onderbeen even lang als het voetje!
    Klopt precies...! ;)

Ik heb het gezien met de pretecho van Amber....

Heeel mooi om te zien!

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een jongen is echt zo leuk!

In het begin van mijn zwangerschap had ik het gevoel dat ik een jongen zou krijgen.
    Mijn hele omgeving was er echter van overtuigd dat het een meisje zou worden, op een gegeven moment ga je dat dan zelf ook geloven.
    Wij wisten het geslacht niet van te voren, maar waren toch wel redelijk overtuigd van een meisje.
    Tijdens de bevalling zei zelfs de verloskundige dat zij dacht dat het een meisje zou worden..

En toen werd ons zoontje geboren :D
    We waren verbaasd.... maar zeker niet teleurgesteld.

Nu (6 maanden later) kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog een meisje zal krijgen, ik ben helemaal jongens-minded.

Moraal van dit verhaal: op het moment dat je je zoontje in je armen sluit, dan is het gewoon helemaal goed!

13. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Toen ik zwanger was van mijn jongens wild ik zoooo graag een meisje,en op het moment dat ze geboren werden was de wens gelijk weg.
    Je bent op dat moment zo gelukkig en verliefd op wat je gezond op de wereld zet dat het echt niks uitmaakt.
    Nu zeg ik weer eerlijk dat ik voorkeur heb en deze keer wil ik het graag van te voren weten :D

14. Niet meer actief

Bij de eerste had ik geen voorkeur, nu hoopte ik zo dat het weer een meisje zou zijn. Stelde me al helemaal voor dat de 2 zussen later naar elkaar zouden bellen over zwangerschap en andere vrouwendingen, dat ze samen een koffie zouden gaan drinken enz... Nu zei de echoscopiste meteen dat ze een vermoeden had, en we zagen ook duidelijk iets. Een jongen dus vermoeden ze. In januari heb ik zekerheid. Ik moest er aan wennen, en helemaal het idee laten varen dat ik had. Onze naam moesten we ook aanpassen die we in gedachten hadden. Ik was namelijk ergens overtuigd dat het een meisje zou zijn, want ik kan me van een jongen niets voorstellen.

Nu weet ik zeker dat een jongen ook heel leuk zal worden, en ik hoop zo dat het gezond is. Want het gevaar is er nu dat het een spierziekte heeft (50 procent) nu het een jongen zou zijn.

Verder zijn we heel blij en houden we al erg veel van ons kindje. Als ik beweging voel in mijn buik voel ik me vervuld van liefde en dan doet het geslacht er niet meer toe.

Wat ik wel jammer vind, ik vind dat ze in winkels voor meisjes veel leukere kleding hebben ;) Mijn beste vriend is even oud als ik en hij klaagt ook dat hij geen kledij vind terwijl vrouwen zoveel keuze hebben. Misschien een idee voor de ontwerpers? :)

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    owwww he shit! Haha ben al bijna 29....maar ben nog wel benieuwd! :)

Oh haha lees net je berichtje...dat kan inderdaad wel zijn ja van dat botje... :rolleyes: heb dr niet zo op gelet eigenlijk tijden de echo :)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het is echt zo van het botje! De echoscopiste zei het tegen me en heeft het beiden nagemeten en het klopte precies!

Superinteressant!

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha grappig, helaas wist ik het toen nog niet anders had ik het wel ff willen zien :rolleyes:

18. swesti

swesti Lid

18 sep 2007
    47
    0
    0
    noord-brabant
    ik vind het ook dapper dat je het durft te zeggen. Ik weet nog niet wat het wordt ,maar hoop op een meisje. Ik heb nu een zoon van 18 maanden. Zeker nu er maar 1 kleindochter in de familie is en 5 kleinzonen. Zou het wel leuk zijn om een dochter te krijgen. Maarja je kan er niet over beslissen. En heel cliche als het maar gezond is.
    ;)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja jammer Mili... want twas heel interessant om leuk om te zien...
    maar ja.. misschien bij een volgende ;)

En voor alle dames die nog 20 weken moeten worden en dan hun pretecho hebben...

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Fijn dat je nu zo gelukkig ermee bent! Maar je hoeft je nooit te schamen voor je gevoelens.

Als ik nog een keer zwanger mag raken hoop ik op een jongen, puur omdat ik al een meid heb.

Deel Deze Pagina