teleurgesteld om geslacht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linda81, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :D Zeker weten..als er een volgende mag komen dan ga ik dr zeker op letten! :D

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Niet meer vergeten! ;)

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahanee k zal niet vergeten enneh mocht ik hier op t forum zijn en je ziet dat ik weer zwanger ben, doe me ff een reminder dan, haha want als ik zwanger ben ben ik net een zeef zo vergeetachtig :)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Als ik er dan nog aan denk... tuurlijk hahaha

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zooo ik ben terug van de dokter....

Ik heb een blaasontsteking en daar kun je dus ook maagpijn van krijgen en een metaalsmaak...

Ik heb een kuur gekregen van 5 dagen...

6. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ik kan me je gevoel best voorstellen hoor.
    Wij hebben al een jongentje en op e.o.a. manier hoopte ik deze x heel erg op een meisje.
    Niet dat een jongen niet welkom was geweest, maar ik had ook zo'n voorgevoel.

Ik had geluk. Persoonlijk denk ik dat ik idd ook best had moeten omschakelen als het toch een jongentje zou zijn geweest, al had ik waarschijnlijk net zo hard gehuild van geluk als hij eenmaal geboren was ;) en was ik er zowiezo na een paar dagen wel aan gewend.

Zwangerschaps hormonen spelen denk ik ook wel een hele grote rol in dit soort emoties hoor ;)
    Je gaat je toch al snel een soort voorstelling maken van je eerste kindje met het broertje of zusje er bij.

Deel Deze Pagina