Hahanee k zal niet vergeten enneh mocht ik hier op t forum zijn en je ziet dat ik weer zwanger ben, doe me ff een reminder dan, haha want als ik zwanger ben ben ik net een zeef zo vergeetachtig
Zooo ik ben terug van de dokter.... Ik heb een blaasontsteking en daar kun je dus ook maagpijn van krijgen en een metaalsmaak... Ik heb een kuur gekregen van 5 dagen...
ik kan me je gevoel best voorstellen hoor. Wij hebben al een jongentje en op e.o.a. manier hoopte ik deze x heel erg op een meisje. Niet dat een jongen niet welkom was geweest, maar ik had ook zo'n voorgevoel. Ik had geluk. Persoonlijk denk ik dat ik idd ook best had moeten omschakelen als het toch een jongentje zou zijn geweest, al had ik waarschijnlijk net zo hard gehuild van geluk als hij eenmaal geboren was en was ik er zowiezo na een paar dagen wel aan gewend. Zwangerschaps hormonen spelen denk ik ook wel een hele grote rol in dit soort emoties hoor Je gaat je toch al snel een soort voorstelling maken van je eerste kindje met het broertje of zusje er bij.