na miskraam aan de pil.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by noordbrabant1981, Mar 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hoi,

weet niet of ik hier mijn vraag kan stellen, maar als dat niet zo is hoor ik het wel denk ik.

ik heb 27 januari een currettage gehad na een miskraam van 9 weken. ik moet nu elke week bloed laten prikken omdat het HCG bij mij niet wil zakken. het HCG staat nu op 210. zou ik al een eisprong gehad kunnen hebben? ik ben nu weer aan de pil gegaan omdat ik op dit moment niet zwanger mag worden ivm de onderzoeken en omdat ik ook misschien het medicijn methotrexaat kan gaan krijgen. stel dat ik net voordat ik aan de pil ben begonnen een eisprong heb gehad word ik dan ondertussen dat ik de pil slik toch ongesteld of houd de pil dat tegen? kan het namelijk nergens vinden en van de huisarts heb ik niet echt antwoord gekregen. alvast heel erg bedankt! groetjes!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Noordbrabant1981.

Als je halverwege je cyclus begint met de pil te slikken houd dit niet de eerste eisprong tegen, wel als je op de eerste dag van de menstruatie begint.
    Het kan dus zijn dat je eerder ongesteld word dan de strip op is.

Groetjes Ineke.

3. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    zou ik een eisprong kunnen krijgen als ik HCG in mijn bloed heb? het staat nu op 210. bedankt voor de snelle reactie! groetjes!

4. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Zolang je HCG in je lichaam hebt, kan je geen eisprong hebben.

Groetjes Ineke.

Share This Page