Teleurgesteld, pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mei2009mama, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    @Mei2009mama: hoezo hebben ze maar zo kort een 4D-scho gedaan? Daar betaal je toch voor zou ik zeggen? Was het voor jou de moeite waard om zo'n "vroege" pretecho te laten maken?

@Assi: kijk maar eens op www.Babyview.nl , daar staan al hun prijzen en ook veel voorbeelden. Ik betaal voor een "4D-pakket" (2 keer een 2-3-4D echo met DVD en foto's samen 160 euro).

Liefs Monique

2. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    @ Miffy.. Ik ging speciaal voor een geslachtsbepaling, en eigenlijk was deze in 2d. Maar voor de aardigheid deed ze het nog even in 4d laten zien allemaal. Hoorde er eigenlijk dus niet bij. Het was het zeker waard;) Maar de echo die ik volgende week laat maken duurt wel een half uur!

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Bij mij was het ook niet goed te zien en dat was zeker geen amateur ;) Mijn zoontje zat steeds met zijn gezicht in de placenta en was geen beweging in te krijgen ;)

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    @Mei2009mama: wij gaan ook voor de geslachtsbepaling, de echo die we hebben staat beschreven als 2-3-4D, dus ik verwacht wel een behoorlijk deel in 3-4D eigenlijk!

Nu wil ik het toch echt wel weten, wat het wordt... Voor m'n zwangerschap, en in het begin ervan, had ik wel een lichte voorkeur moet ik eerlijk zeggen. Maar hoe meer de echo-datum nadert, hoe minder het me eigenlijk uitmaakt. Ik heb nu zelfs het gevoel dat het het "tegenovergestelde" geslacht wordt dan we eerst het liefst zouden willen, en ben daar dolblij mee! Ik wil gewoon ons kleintje weer zien met die echo, en wat er tussen de beentjes zit...ach... 8)

Liefs Monique

5. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    @miffy.. ja dan krijg je gewoon het grootste gedeelte in 3/4d. Maar wij hadden eigenlijk gewoon 2d en het was dus een leuke bijkomstigheid dat er 4d bij zat :-D

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Nou dames, ik ben gisteren bij babyvision geweest en ben helemaal tevreden! Het was echt super! Ik zal snel wat foto's uploaden :-D

7. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Ik ga 9 feb. voor een 3d/4d echo, dan ben ik 28 weken.. ben egt heel erg benieuwd..

Deel Deze Pagina