Teleurgesteld, stom??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Lief dat ze jullie de wagen cadeau doen maar mag je misschien zelf bepalen of je er wekenlang naar wilt kijken of niet? Dat je moeder bijgelovig is wil niet zeggen dat jullie dat ook zijn...
    JIJ bent toch zwanger?! Je wil toch ook lakentjes ed kopen voor de wagen...toch wel leuk als je alles dan mooi klaar kan zetten enzo...dat je wagen op het einde mooi klaar staat voor jullie baby!

Nogmaals....heel lief dat jullie zo'n mooi cadeau krijgen maar wel lullig dat je hem dan nog niet krijgt!

Fijne zwangerschap hoor meid!:)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Misschien dat je hem kan krijgen, als je voorbij de 13 weken bent ofzo?
    Dan ben je immers voorbij de kritieke periode heen.

Hier was er zelfs familie zo bijgelovig, dat ze pas na de geboorte het kamertje in elkaar gingen zetten.
    Nou mij niet gezien hahah.

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ja dat heb ik ook al gezegd, maar ze zegt als er dan iets gebeurd straks vergeef ik het mezelf nooit... wel heel lief natuurlijk, maar gewoon pure bijgeloof.
    Als het mis gaat, dan moet het zo gaan.. kan je verder niets aan veranderen..
    Maar ze heeft zoiets heel 'toevallig' al twee keer meegemaakt bij kenissen, en daarom is ze nu bang.

Snap haar wel hoor nogmaals, maar ik ben teleurgesteld want ik wil er de hele dag naar kijken (klinkt ook erg verwend als ik het nu zo neerzet trouwens :$)...

4. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Zo wat zijn sommige al vroeg zeg met de kinderwagen, toen ik zwanger was van mijn dochter toen had ik hem pas thuis toen ik 32week was.

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    jakkie dat vind ik wel vies, dan ruikt je wagen echt nog naar winkel en inpakspul als je baby er in gaat....je wilt toch ook misschien voor de zekerheid nog wat wassen?

MissT ik kan me wel voorstellen dat als ze zoiets al twee keer meegemaakt heeft en ze is wat onzeker dat daar bijgeloof van komt...maar ja....aan de ene kant zou ik zeggen doe haar dan dit pleziertje, het is al lief dat je hem krijgt.

6. mientje1982

25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    ik heb zelf helemaal niks voorbereidt en ben 30 weken zwanger.

7. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

MissT, kun je niet gewoon afspreken met je ouders dat jullie hem na de 20 weken echo in huis mogen krijgen? Ik vond het heel fijn om hem al in huis te hebben, lekker naar kijken en dromen van het kindje erin, hem alvast opmaken etc.

Super lief van je ouders dat jullie hem krijgen (mochten jullie hem wel zelf uitzoeken?) maar vind het niet helemaal eerlijk dat je moeder haar 'bijgeloof' zo bij jullie neerlegd...

Mijn moeder had dat bij de eerste ook, die ging haar angsten op mij projecteren, vond het onverantwoord als ik thuis zou bevallen etc. toen heb ik in een gesprek duidelijk gemaakt dat dat haar angsten zijn en niet die van mij, daar had zij later dus weer respect voor, we zijn nou eenmaal wel volwassen hoor!

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hier had ik de wagen al rond 17 weken in huis, en het kamertje al in het weekend voor de 20 weken echo! tis gewoon leuk om al lekker te kunnen kijken en genieten naar al dat moois voor je kleine... ik snap ts helemaal!

9. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind je het al niet lief genoeg dat je überhaupt de kinderwagen kado krijgt? Geduld is een schone zaak volgens mij.....

Deel Deze Pagina