Dusss... Als ik het goed begrijp: 1. Jij krijgt een (prematuur) dochtertje en ze blijft weg zonder één woord; 2. Ze belooft dat je meter wordt en trekt dit terug; 3. Doet hetgeen dat hierboven beschreven staat nogmaals... En dat noem jij nog een vriendin?
Afschrijven als vriendin... En weet je wat cool zou zijn? Als je dat haar liet weten via Facebook !!!!
Och wat heb ik een medelijden met die jongetjes je zal zo'n moeder hebben. En jou verwijten dat jij alleen maar snoezige meisjes krijgt en zij daarom maar wegblijft? Dat vind ik echt in en in triest.
nou mijn man zegt ook neem je conclusies en gedaan , heb ik ook maar toch dat gevoel grrr. ik ga der wel zeggen dat ik dit niet meer verdragen kan en haar uitleggen wat me dwars zit maar een vriendin doet zoiets niet dus ik ben niet de schuldige wat dit betreft , ik laat haar dit blijken en we zien wel
Nou, dat snap ik ook niet. Ik zou zeggen: een mooie gelegenheid om afstand te nemen. Wat een walgelijk persoon zeg om zich zo over haar kinderen uit te laten.
die kindjes hangen zooo aan mij hun kan ik dit toch niet verwijten , wweeeeer iets wat op men gevoel speelt die kleine schatjes pfff grrrrrrr posities waar ik liever niet in zit hoor
pfff... wat een k*twijf zeg. Ik heb ook twee jongens, en ja, had een meisje ook best leuk gevonden. Tenminste, voordat ik mijn jongens had dan. Heb voordat ik zwanger was van de jongste ook wel eens gedacht van: "oh, een meisje, zou ook leuk zijn". Maar nu? Zou ze voor geen goud omruilen! Waarom in vredesnaam? Je wilt toch kinderen omdat je kinderen wilt, niet omdat je een meisje of een jongetje wilt. Ik vind het echt ziekelijk. Heel erg. Ik snap dat je medelijden hebt met die kinderen, maar misschien is afstand toch voor nu het beste. Ze moet maar begrijpen dat ze echt tien grenzen bij jou heeft overschreden. P.S. Als ze van die jongens af wil: kom maar brengen!
ben der klaar mee heb het haar gezegd wat ik voel en denk en ze kon alleen antwoorden , tja pech voor u ik heb men keuze gemaakt nou ik ook !!!!!!!!!!!!!!!
ik wil ook gewoon nog een kindje en een jongen zou leuk zijn heb ik van elk 2 maar hey een meid is even leuk hoor zijn we lekker in de meerderheid toch ?
Adios beste "vriendin"! Helaas gaat dit hier over kinderen ook nog eens Vind t een hele nare situatie voor je. Sorry als ik me vergis maar schreef je niet dat 1 van jou kindjes wel het petekind is van deze "vriebdin"? Hoe wil ze dat gaan doen dan, ze vind jou geen goede peettante omdat je verder weg woont dus dan kan zij ook geen goede peettante meer zijn of heeft ze er zelf al voor gekozen om deze eer te verslonsen?
ze is inderdaad meter van de jongste maaaar ze is nog niet gedoopt dus kan nog terug , vind vreselijk maar helaas , dacht hetzelfde als jou . Als ik niet meer kan omwille van de afstand , wat dan met haar ?