Ik begrijp je gevoel kaaskroketje, ik heb een soortgelijk iets met een vriendin. Het voelt gewoon echt als gekwetst worden door de teleurstellingen. Als je dan vraagt waarom? krijg je geen antwoord, of zo'n vaag antwoord dat je er ook niks mee kan.
Ik vind het maar een flauwe actie en ik zou er best wel klaar mee zijn. Niet dat je meteen de handdoek in de ring moet gooien maar ik zou een beetje afstand houden, denk ik.
ik heb mijn gevoel gezegd en ook dat zij nu maar eens moet bewijze dat ze een vriendin is kan niet steeds van mijn kant komen ben er klaar mee zeker na deze actie weer pff
Haha helemaal niets maar ik miste te Hier op het forum en ineens ging de bel hier hihi. Ik ken ts via fb leuke gesprekken gehad
dit dus he,het was voor mij klaar geweest. zou haar ook nog ff laten weten dat ze god op haar blote knieen mag danken voor 4kids.
Ik wist niet wat een meter was heb die zin een paar keer overgelezen en ik snapte niet waar 't over ging Maar wat een raar mens die vriendin van je... Oké dat je graag een meisje wil na 3 jongens snap ik best maar dat je daar zo in doorslaat is natuurlijk heel erg Hoe is ze verder voor haar jongens? Ik hoop dat ze dit niet laat merken naar hun toe...
Hoe is dit afgelopen TS? Hebben jullei het uitgepraat of bleef ze voet bij stuk houden dan jij de meter niet word.
ze bleef voet bij stuk houden , heeft er nog een schepje bovenop gedaan en het is klaar , gedaan , finito
Goedzo. Jammer voor haar dat ze zo'n goede vriendin kwijt is. Maar blijkbaar was ze dat dus niet waard. Heeeeeeeeeeeel raar verhaal dit hoor! Goede keus heb je gemaakt
Heb niet alles gelezen hoor, maar om een uurtje reisafstand?? De peter van onze meid woont in Neu-Brandenburg, Oost-Duitsland, zo'n 9 uur rijden met de auto. Geen probleem toch? Jammer dat je je vriendin kwijt bent...
JAMMER dat ik een VRIENDIN kwijt ben ? gelukkig kom ik nu eens voor mezelf en men kindjes op en zie ik na al die tijd in dat een ECHTE VRIENDIN nooit of te nimmer zoiets doet , ze heeft me nu echt diep geraakt ben er klaar mee
Wat vervelend dat ze er nog een schepje bovenop deed. Misschien brengt het je nu rust, nu je een beslissing genomen hebt.