Teleurgesteld.. Terecht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind dit ook echt niet kunnen en zou het absoluut tegen haar zeggen.

2. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Echt aso! Ik zou ook flink pissig zijn. Zou haar er echt op aanspreken. En dat ze het zou verkopen omdat ze krap zit vind ik ook geen goede reden, daar waren die kleertjes niet voor bedoeld. Ze wou tenslotte ook van die leuke kleertjes die jij had voor je kids. Als ze die kleren niet had gekregen had ze er ook geen slaatje uit kunnen slaan door ze op MP te zetten. Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen, ik zou als ik haar was er toch rekening mee houden dat jij ook op MP kijkt zoals jij dat hebt gedaan. Zeker nooit meer wat geven, wel klagen dat ze het niet kan kopen en dan achter je rug om doorverkopen bah!

3. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik zou haar confronteren, vind dit niet netjes.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zou mij ook zo voelen echt wel.

En ik ben een typ die misschien er toch wel wat van zou zeggen ik geef iets met een goed hart. En zou me ook teleurgesteld voelen.

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Je had het gegeven zodat haar dochter het kon dragen niet zodat ze het kon verkopen op mp. Ik zou er zeer zeker iets van zeggen.

Overigens wel gelijk duidelijk wat voor een type het is...

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties meiden. Dacht dat het misschien m'n hormonen waren. Vind het eigenlijk gewoon heel erg jammer, dat ik oprecht dacht iemand heel blij te maken :) Het waren ook echt mooie merk kleertjes, dus ze zal er nog wel redelijk op kunnen verdienen ;):D

Het was trouwens echt dat ik zei dat ze mocht uitzoeken wat ze wilde hebben. Ik verwacht zelf weer een meisje dus het is niet dat ik perse van de kleertjes af moet. Kan ze zelf ook prima nog een keer gebruiken. Daarom vond ik het ook zo raar.

Ga haar zo een berichtje sturen via mp, ben heel benieuwd of ik reactie krijg.

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Gelijk heb je zou ik ook doen..

8. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Jij hebt toch gezegd dat ze er uit mocht halen wat ze mooi vond en zie vond toch alles mooi? Dan is dit zacht uitgedrukt zeer asosociaal! Ik zou haar opbellen en zeggen dat ik alles terug verwacht

Edit: zie dat je zelf nog wat gepost hebt. Je hebt groot gelijk, terug ermee.
    Zelf zou ik haar opbellen, maar ik eb wat meer van de directe aanpak.
    En nee, dit heeft niks met hormonen te maken maar wel alles met manieren..

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ben wel benieuwd wat je terug krijgt:D

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik vind dat echt mega- asociaal. Als iemand gegeven kleertjes verkoopt nadat de kleine eruit is gegroeid vind ik geen probleem, maar om alles meteen de volgende dag op Marktplaats (of waar dan ook) te knallen vind ik écht not done, krap bij kas of niet... Groot gelijk dat je teleurgesteld bent.

11. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik zou inderdaad via mp een berichtje sturen en ze zelf weer ophalen. Wel jammer dat er mensen gebruik maken van jouw goedheid, de volgende keer denk je wel 3x na.

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja ik zou haar zeker aanspreken en vragen waarom, omdat jij in de veronderstelling was dat ze de kleertjes van N zo mooi vonden en zelf geen mogelijkheid hebben om uitgebreid te shoppen.
    Als haar kindje het nou al gedragen had en het was te klein geworden en ze had het dan op MP gezet dan had ik het niet erg gevonden. Maar dit vind ik een beetje aso. Als je krap zit, dan kun je ook vragen of de niet passende setjes op MP mogen o.i.d.

13. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Nou ja zeg!

Heel eerlijk? Ik zou mijn kleertjes weer terughalen!
    Als het haar dochtertje weer te klein zou zijn nadat ze het gedragen heeft en ze verkoopt het dan, dan zou ik daar nog vrede mee kunnen hebben.
    Maar ongedragen de dag nadat ze het gekregen heeft, gelijk op marktplaats zetten, dat schiet mij in het verkeerde keelgat!

14. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat vind ik best wel aso van haar ;) Je hebt duidelijk gezegd dat ze maar moest kijken welke ze wou houden. Als ze ze wil houden dan moet ze ze niet op MP zetten, maar teruggeven aan jou.

Ik zou haar hier zeker op aanspreken!

15. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik ben benieuwd hoe dit afloopt...

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dit.

17. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    je gaat er toch niet voor betalen..

ts kan makkelijk een bericht sturen.. en zeggen dat ze de kleertjes weer terug verwacht bij haar moeder.

dat ze het jammer vind dat ze zegt dat ze de kleertjes mooi vind, maar het gewoon verkoopt zonder dat haar kind het gedragen heeft..

18. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Ik neem aan dat ze zich zo lullig voelt dat ze echt geen geld van ts aan gaat nemen....maar door het op die manier te doen beseft ze wel dat ze natuurlijk heel verkeerd bezig is. Ben benieuwd of ts al bericht terug heeft......

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

#39 Boommm, 7 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2014
    Heb dit berichtje verstuurd, nog niets terug gekregen..

Hoi,
    Leuke kleertjes heb je op marktplaats staan. Jammer om ze juist hier tegen te komen en niet op een leuke foto waar Y****** ze draagt. Je hebt bij mijn ouders thuis een aantal keer laten vallen dat je N*** er altijd zo leuk uit vind zien en jij het jammer vindt dat jij nooit eens iets moois of nieuws voor Y****** kan kopen. Ik heb jou gister een volle tas met kleertjes van N*** gegeven, kleertjes die ik zelf ook nog steeds leuk vind en die prima nog een ronde mee konden voor de nieuwe baby. Je vertelde gister dat je ontzettend blij en dankbaar was, je wilde graag alles hebben want je vond alles super mooi. Ik dacht écht oprecht dat ik je een groot plezier deed.. En nu zie ik alle kleertjes op marktplaats terug.
    Ik hoop dat het een goede reden heeft, die je om wat voor reden dan ook niet kunt of wilt vertellen. Succes met de verkoop!

Groetjes, ****

20. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Wow wat knap dat je haar een mailtje hebt gedaan. Heel duidelijk lijkt mij, ben benieuwd naar de reactie. Het is behoorlijk aso van haar..

Deel Deze Pagina