Ik ben benieuwd if en hoe ze reageert. Vind het ook best aso wat ze heeft gedaan, dan had ze gewoon aan moeten geven dat ze de kleertje niet leuk vond of liever nieuwe kleertjes koopt ofzo.
Respect voor jou. Netjes geschreven maar wel heel duidelijk. Zo had ik t niet kunnen doen denk ik. Erg asociaal van der!
Nou je ouders zullen vanaf nu ook geen schoonmaakhulp meer hebben . Die durft zich straks niet meer te tonen
Ik vind het ook behoorlijk aso hoor. Denk je ook iemand blij te maken. Goed dat je het berichtje hebt gestuurd. Je mag best aangeven dat je teleurgesteld bent.
Wow wat aso! Ik geef altijd alles netjes terug of vraag duidelijk wat ze willen wat ik er mee doe als ik ze niet hoef. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren. Dit had ze vast niet verwacht.
ben benieuwd of ze wat terug stuurt ik zou denken dat ze geld nodig heeft. dat ze de kleertjes eens goed bekeek en dacht dat ze er leuk aan kon verdienen.
Goed bericht van jou, TS! Ben heel benieuwd of ze überhaupt durft te reageren... Ze zal haar ogen wwl uit haar kop schamen, denk ik. En terecht
Prima bericht! Ik ben benieuwd naar haar reactie ook, maar los van dom, ondankbaar en asociaal zal ze ook wel laf zijn en niet antwoorden.
Zo dit is wel heel aso zeg! Ik zou echt persoonlijk alles weer ophalen geloof ik Ben benieuwd of ze gaat reageren op je mailtje!
Ik vind het wel een goed bericht. Even flink inspelen op gevoel. Maar door de laatste twee zinnen weet ik niet of je reactie gaat krijgen, omdat je er niet om vraagt maar haar succes wenst. Ik had de kleren terug gevraagd.
Ik juist helemaal niet. Het is heel netjes en juist daarmee gaat het bij deze mevrouw vast veel meer "jeuken" en rot voelen dan als je haar flink zou aanspreken. Dan zal ze zich veel meer richten op wat jij doet of zegt. Dit is echt heel sterk. Ook juist dat ze de kleertjes niet terugvraagt maar haar succes met de verkoop wenst. Mocht mevrouw daar al mee doorgaan, dan zal elk stuk wat ze verkoopt toch niet lekker meer aanvoelen. Ik vind het juist klasse gedaan. Ben ook benieuwd hoe ze reageert. En wat ze tegen de ouders (waar ze poetst) gaat zeggen. Lijkt me een heel ongemakkelijke situatie.
Ik ben toch echt niet snel boos te krijgen maar hier zou ik woest om zijn! Ben ook heel benieuwd naar haar reactie. Ze werkt bij je ouders? Wat vonden die ervan?
Ik vind het wel een sterke reactie. Die zal zich lekker ongemakkelijk voelen de volgende keer dat je haar weer ziet!