Teleurgesteld.. Terecht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik vind je reactie heel goed! Dat je nog zo begripvol bent zou mij als persoon veel meer raken, dan dat je me de huid vol zou schelden.
    Ik zou me kapot schamen als ik haar was!
    Ik ben benieuwd of je reactie krijgt..

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik hoop alleszins dat ze zich kapot schaamt!

Op MP zetten had je zelf ook wel kunnen doen.

Als ze ze eerst had laten afdragen door haar dochter en dan verkopen, dat had ik nog enigzins gesnapt (al vind ik nog altijd dat je kleding die je gratis krijgt, zelf niet verkoopt - je slaat toch geen winst uit een ander zijn goedheid om die dingen gratis door te geven?).
    Maar ineens de dag erna al verkopen??? Nee, da's echt wel compleet belachelijk!

Ik hoop dat ze haar werk alleszins wel een beetje goed doet, want anders zou ik toch ook wel es iets zeggen tegen je ouders van deze stunt.

3. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik weet niet of het zo bij die vrouw zou werken. Ze heeft ook genoeg sch**t aan to om die kleertjes op MP zetten. Ze zou het bericht zo kunnen lezen als een toestemming. Maar goed, dat weet ik niet zeker. Ben benieuwd of ze nog gaat reageren op to.

Ik zeg trouwens ook niet dat to die vrouw verrot gescholden zou moeten hebben, masr ze had wel haar boosheid/teleurstelling meer mogen laten zien imo. Maar goed ik ben to niet en to vond dat ze het zo moest doen ;)

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

En al een reactie terug gehad ?

5. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18
    Oh ik ben benieuwd of ze gaat reageren!

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Die gaat echt niet meer reageren denk ik! Zij heeft die kleertjes gewoon op marktplaats gezet, dus het lijkt mij dat ze net zo goed schijt heeft aan zo'n email.. Of ze schaamt zich kapot, dat zou ook nog kunnen.

Ik zou de eerst volgende keer als je haar weer ziet (bij je ouders bijv.) gewoon vragen: Zo en? Nog lekker verdient op de kleertjes? ;)
    *zet mijn aaaaaaaaaller arrogantste en verontwaardigste gezicht op*

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zou toch raar zijn als ze niet reageerd... zou bij niet reageren de eerst volgende keer als ze komt schoonmaken gezellig een bakkie gaan doen bij je ouders.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nou ik heb reactie haha :D

"Sorry het spijt me echt heel erg wat wil je dat ik doe heb je het meneer en mevrouw ******* vertelt?
    sorry"

Wat moet ik hier nu mee? Heb het mijn ouders nog niet verteld omdat het in principe iets tussen ons is en ik vrees voor haar dat ze anders haar baan kwijt is en dat vind ik ook weer zo sneu:)

9. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik zou zeggen dat je de kleertjes terug wil en niets tegen je ouders zeggen. Haar dr baan kwijt laten raken gaat wel erg ver.

10. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

In principe is het tussen jou en haar vind ik. Je ouders staan hier buiten. Wel fijn dat je reactie heb gehad. Wat wil jij dat ze moet doen? (Dat vraagt ze tenslotte)

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    je zegt zelf dat je die kleertjes evt voor je volgende zou willen gebruiken. dus dat zou ik ook zeggen.
    terug die handel.

12. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    je kunt 2 dingen doen in mijn ogen ,

1, je laat haar alsnog de kleding houden die ze wel voor haar dochter wilt gebruiken en laat haar de rest teruggeven (dan vind ik je echt heeeeeeeeeeeeeeeeel aardig)

2 je eist direct alle kleding terug

ik vind niet dat ze hierom haar baan moet verliezen.. ik zou der alleen wel een beetje heeeeeel scheef aankijken :p

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zou het zelf uit principe niet meer terug kunnen nemen.. Ze heeft haar lesje denk ik wel geleerd nu.. Ik zou ook niks tegen me ouders zeggen

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou de kleding terug vragen, niks tegen je ouders zeggen en het daarbij laten.

15. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik zou zeggen dat ze de kleding die ze vooor d'r kindje wil gebruiken mag houden maar dat je de rest wel terug wilt.
    En ik zou niks tegen je ouders zeggen als je denkt dat die haar daarom ontslaan. Dat gaat te ver vind ik.

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

Volgens mij boeid het haar helemaaal niets en is ze nu alleen maar bang voor haar baantje ;) gezien ze daar meteen over begint...

17. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    dit dus.....

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou ook zeggen kleertjes terug en het verder daar bij laten (en dus niks tegen je ouders zeggen)

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik wil ook absoluut niet dat ze ontslagen wordt hoor. Dus ging sowieso niets tegen mijn ouders zeggen. De kleertjes hoef ik niet meer terug. Weet alleen niet zo goed hoe ik het moet verwoorden, maar zal zo maar gewoon wat terug mailen.

20. KimK

KimK Niet meer actief

Ik zou ze wel terug willen, juist uit principe. Je kunt er zelf ook een leuke cent mee verdienen, waarom zou je iemand die zo aso en ondankbaar is dat geld gunnen? Ik zou écht beledigd zijn als iemand dit bij mij zou flikken, daarom geef ik straks mijn kleren maar gewoon aan leger des heils/kledingbank.

Deel Deze Pagina