Zo die is flink geschrokken denk ik.. Ik zou haar voor nu alles laten houden maar oh wee als weer zoiets zal gebeuren..
Heel netjes gehandeld. Ik zou de kleertjes ook niet voor mezelf terug willen, maar zou ze wel terug willen zodat je er iemand blij mee kan maken..die er echt blij mee is (goed doel oid). Jammer dat ze misbruik van jou goedheid heeft gemaakt. Kan het ook van een andere kant bekijken, misschien zit ze echt in geldnood..maar dan nog, vindt ik het persoonlijk een no-go. Zoiets doe je gewoon in mijn ogen niet.
Nou inderdaad.. Dat was ook het eerste wat ik dacht... En dan ben ik maar een k*twijf, maar bij mij had ze d'r baantje nu ook niet meer gehad..
ik had ze echt wel terug gevraagd. maar niets aan je ouders gezegd kom op zeg! je kan zoveel leuke alleenstaande moeder die niet veel geld hebben blij maken met deze kleertjes.. die ze niet op markplaats zetten ! (hier op zp zullen er vast een paar zijn die hier dolblij mee zijn.. dan gun je het dat mens toch niet meer?)
Dit was eigenlijk ook nijn gevoel. Ik zou het niet tegen je ouders zeggen maar zeker wel de kleertjes terug willen. Benieuwd wat je hebt geantwoord.
Sorry meiden, ben het helemaal vergeten. Ik heb dit teruggemaild: "Goedemiddag, Ik heb mijn ouders niet op de hoogte gesteld aangezien ik vind dat dit los staat van hen en iets tussen ons is. Ik ben ontzettend teleurgesteld in je en ik hoop dat je begrijpt dat je nooit meer wat zult krijgen want voor mij is het plezier van het geven er nu wel af. Fijne dag." Daar heb ik nooit meer reactie op gehad. Maaaaaar, ze moet morgen bij mijn ouders werken en ik heb ongelofelijk veel zin om daar morgen op de koffie te gaan Ben benieuwd hoe ze zich gaat gedragen haha
Bah wat gemeen zeg! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en hier echt van geleerd! Zelf heb ik ook veel geld uitgegeven aan de mooie kleding en ik kan het zelf eventueel voor een volgende gebruiken. Maar ik gunde het iemand zo, omdat ze twee zoontjes heeft en haar partner bij haar weggegaan (tijdens zw van 2e zoontje) is en niks meer heeft laten horen. Hoe ik het nu voortaan doe als ik denk dat iemand echt kleertjes goed kan gebruiken: Ik geef de kleertjes te leen en zeg dat ik ze terug wil als ze niet meer passen. Vind t wel jammer dat het zo moet.. maar je leert er echt van.
Ik ga vertrekken voor m'n kopje koffie. Hahaha ben zo benieuwd. En Imensa, ik ga inderdaad eens vragen hoe alle kleertjes bevallen