Teleurgesteld.. Terecht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jammer he dat er zulke mensen bestaan... Ben benieuwd hoe de koffie wasM

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik zou iemand niet meer kunnen vertrouwen als iemand mij in mn gezicht aankijkt en zegt dat ze er blij mee is, en intussen binnen luttele uren op internet zet.

Ik had het wel tegen mn ouders gezegd. Dat doe je niet. Dan maar een harde les.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik hoop dat de koffie lekker is :D:D:D

4. Succes met de koffie!
    Kun je niet een foto maken van haar gezicht, op het moment dat je het vraagt!! Haha.. Oeps.. Gemeen...

Ik heb zoiets ook een keer gehad. Was een dame die verkondigde dat ze het zo hard nodig had, en nergens geen geld voor had, en blablabla. dus twee shoppers met kleding gegeven. Kom ik het een week later op een webshop voor tweedehands babykleding tegen!
    Kreeg nog een mailtje van haar, dat ze zo blij was met de kleertjes. Jaja, om eraan te verdienen zeker.. Heb ik haar ook gezegd. Kan daar niet echt tegen.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lees stilletjes mee maar ben o zo benieuwd hoe ze gaat reageren :p wat zal dat een heerlijke bak koffie worden voor je haha

ik had t overigens terug willen hebben als ze het toch niet wilt. want wat gaat ze er nu mee doen dan? ze wilt het zelf niet gebruiken blijkbaar en verkopen gaat ze via mp ook niet meer doen want die scheit nu peultjes waarschijnlijk. Zou er dan liever iemand anders blij mee willen maken dan dat het bij iemand nutteloos in de kast blijft liggen of op andere wijze verkocht gaat worden

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sinds dit topic twijfel ik wat ik met mijn oude babykleertjes 'moet'. Mijn partner zegt 'bewaren voor de volgende'. Ik denk: weg ermee, we hebben ruimte nodig. Maar ja, waarheen? Zal ik het op marktplaats zetten en proberen er wat mee te verdienen? De nieuwe kleertjes dan althans.... Wil ik die moeite wel doen van foto's maken en advertenties plaatsen en maar zien wat de gek ervoor geeft? Of zal ik het naar het leger des heils of de kringloop brengen? Zal ik het op de weggeefhoek zetten voor mensen in de directe omgeving met het risico dat zij het op marktplaats zetten?

Moeilijk-moeilijk-moeilijk.

7. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier met koffie drinken!

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Gewoon pakket maken. Gooi je alles op 1 foto

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik geef mijn kleertjes liever weg aan iemand waarvan ik denk dat zij het heel goed kan gebruiken dan dat ik er nog een paar euro aan verdien. Als zij het dan gaat verkopen, dan is dat maar zo. Ik heb laatst nog wat verstuurd naar een moeder van ZP. Ik ken haar verder helemaal niet en weet ook niet of haar zoontje de kleertjes zal dragen, maar ik probeer altijd van het goede in de mens uit te gaan.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik geef/verkoop t op fb. lokale pagina's met mensen hier in de buurt. verkoopt overigens ook een stuk sneller dan mp vind ik :)

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier ook, heb het ook wel eens naar een mama van ZP gestuurd. Ze was er erg blij mee.

Verder gaat het altijd naar een vriendin, ik weet dat ze er heel blij mee is. Als haar kindjes er uit zijn, ruilt ze het weer met een andere vriendin (wat nog goed is). Zo gaat het minimaal 3 kindjes mee. Super toch?

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Super fijn als je mensen zo kan helpen toch? Natuurlijk is het verhaal van TS echt balen, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Maar ik ga er toch vanuit dat het een uitzondering is en dat de meeste ouders die het financieel zwaar hebben, erg bij zijn met gratis kleertjes.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Het is ook wel een uitzondering dit hoor, denk ik. Lijkt me dat weinig andere mensen zulke rot streken uithalen.

Koffie was erg gezellig haha. We zaten met z'n allen aan de tafel en toen vroeg m'n moeder ineens of Y (haar dochtertje dus) de kleertjes al paste en of ze mooi zaten. Haha ik kwam niet meer bij van t lachen en zij kreeg een enorme rooie kop en klapte helemaal dicht :D
    Toen heb ik haar maar gered door te zeggen dat ze me een mailtje had gestuurd om me nogmaals te bedanken. Bij het weggaan heeft ze nog heel zachtjes sorry gezegd.
    Nu is het ook klaar in mijn ogen. Ik vind het jammer hoe het gegaan is en de volgende keer denk ik wel twee keer na, maar ik ga er vanuit dat dit een uitzondering was en dat andere mensen wel blij zullen zijn met de spullen die ik ze geef.

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ze is er behoorlijk van geschrokken. Opzich een goed teken...want als het haar niks kon schelen was ze er gewoon lekker mee door gegaan en had ze zich niet zo geschaamd.

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Vind het knap dat je niets hebt gezegd...ik had het niet gekund.

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik ook niet erlijk gezegd. Heb onlangs van mijn schoonzus hele leuke dingen gekregen voor onze kleine. Allemaal merk, maar ik zou dat echt niet kunnen om het dan op mp te gooien haha

17. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Wauw! Vind echt dat je er heel goed mee om bent gegaan zeg!! Respect hoor

Deel Deze Pagina