teleurgesteld, vandaag afspraak gehad bij de gyn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Vanmorgen ben ik na 38 cyclussendagen EINDELIJK ongesteld geworden.
    Ik helemaal blij , want dan zouden we meteen met Clomid en pregnyl kunnen beginnen , dacht ik... :rolleyes:
    Nou niet dus , want de gyn wil eerst bloed laten prikken, en de volgende week word er een echo gemaakt om te kijken of mijn follikels groeien en worden er uitstrijkjes gemaakt.
    Op dat moment kon ik haar wel wurgen , want ik had zo gehoopt dat die bloedtesten ( hormoonbepalingen ) niet meer nodig zouden zijn.
    Ze heeft nog overlegd met mijn andere gyn , maar ook zij vond het beter als er eerst een hormoonbepaling wordt gedaan , want stel dat er wat over het hoofd word gezien + mijn cyclus is beter dan vorig jaar. ik werd toen maar eens in de 3 maanden ongesteld , nu na 36-40 dagen. Joepie! :rolleyes:
    anywayz.. de volgende week krijg ik dus een echo. De volgende cyclus gaan we beginnen met 50 Clomid en pregnyl. Ik baal......had zo graag nu al willen beginnen... :cry: :( :) :)
     
  2. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    vervelend dat je niet gelijk verder kan he als je erop gerekent had veel succes en hoop dat je met de echo en bloeduitslag snel antwoord heb en verder kunt!
     
  3. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Dat is zeker balen, succes met alles!
     
  4. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    he meid,

    ik heb zoiets vergelijkbaars gehad. Mijn menstruatie werd met Duphaston opgewekt (een kuur van 10 dagen) om vervolgens met clomid te mogen beginnen. Zeven dagen hierna nog steeds niet ongesteld :( . Bleek te lage dosis voor mij te zijn. Toen Primolut gekregen, ook weer 10 dagen. Toen werd ik wel ongesteld, maar toen waren we alweer ruim 27 dagen verder (in totaal dan he). Balen maar helaas, je gyn weet vast wel wat het beste is! Maar shit is het wel! Ik snap dat je gewoon aan de slag wilt!

    Succes!
     
  5. Niet meer actief

    hoi meid
    balen zeg
    ik wens je veel succes
    en hopelijk is het snel raak ;)
     
  6. Jinky

    Jinky Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.490
    18
    38
    Vrouw
    Ik begrijp wat je bedoeld.
    Ik heb mijn eerste afspraak met de gynaecoloog gehad op dag 19 en eerste onderzoeken gehad, maar heb achteraf nog veel vragen.
    Ik moet nu wachten op mijn menstruatie en zit al op dag 40.
    Dus voorlopig krijg ik ook nog niks voor mijn onregelmatige, lange cyclussen.
    Want als ik straks mijn NOD heb ben ik alweer in de cyclus begonnen en is het weer afwachten hoelang het duurt.
    Dus ja wel teleurgesteld.

    groetjes Jinky
     

Deel Deze Pagina