teleurgesteld & verdrietig!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik begrijp je wel hoor Jee, maar probeer sommige dingen gewoon maar te laten gaan. Sommige mensen weten nu eenmaal niet beter, en vinden het *lekker* om zich beter te voelen d.m.v. bepaalde commentaren.
    Bepaalde dingen zijn nu eenmaal zo, worden ook niet anders.
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Volgens mij houd je die types die alleen maar klagen en vervelend reageren er altijd tussen. Kijk, natuurlijk heeft iedereen z'n eigen mening en logisch dat je er ook voor uit komt op een forum. Anderszijds slaan sommige mensen een beetje door. Vaak lezen ze niet eens goed waarover het gaat.
     
  3. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik vind dat je wel je mening mag geven enzo maar soms staan er ook reacties die je verkeerd kan interperteren(of hoe jehet ook schrijft ;) )
    maar ik denk vaak gewoon niet op reageren dat gebeur nou eenmaal ik denk dat iederen hier is met de beste bedoelingen en om anderen te helpen....
     
  4. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Als iemand mij gaat vragen hoe je een peettante of peetoom anders moet benoemen, reageer ik niet want ik zou het gewoon weg niet weten.

    Als iemand me vraagt wat ik cadeau geef op een bruiloft dan reageer ik gewoon niet want ik ga op dit forum niet over geld of uitgaven vertellen.... ik laat niet graag anderen in mijn portomonee kijken.
    Dat zijn dan weer dingen die gaan niemand anders aan.

    Een topic zoals de "geert wilders over de burka" heeft een totaal andere strekking en past ook niet in het straatje dat Jee bedoelt denk ik. In dat topic word naar je mening gevraagd, en als iemand die niet leuk vind.... tja dan kan je die negeren of niet, de keuze is aan jezelf.

    ik lees ook wel eens dingen dat ik denk tjee moet je daar een topic over openen.
    Mag ik dit eten .... mag ik dat drinken kom op zeg..... hoeveel van die topics zijn er de afgelopen maanden niet geweest. Dan vind ik het niet raar dat daar eens commentaar op komt dat een beetje geirriteerd/bot kan zijn. Want eerlijk is eerlijk er komen nog al eens domme dingen voorbij.

    Overigens is het zo dat als je ergens op reageerd via een forum je je goed moet uitdrukken in woorden in geschrift, lees 3x door en check hoe een ander het kan lezen, en als iemand het fout oppakt durf dan ook sorry te zeggen als iemand dat aangeeft als storend te hebben ervaren.
    Is niet zo erg hoor eens een keer sorry te zeggen.

    Blijft een lastig iets een forum, soms moet je tussen de regels door lezen.
     
  5. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik denk dat ik me de meeste dingen maar niet al teveel moet aantrekken en inderdaad maar niet stil te blijven staan bij de rare stomme berichtjes en me de mooie lieve reacties moet blijven herinneren,want die zijn er ook genoeg!Hihi!
    Bedankt meiden,voor de opbeurende woorden!
    @anstefay:Thanx,ik weet je te vinden!Erg lief!
     

Deel Deze Pagina