Hoi, Om de tijd wat te doden, wie is er ook net zwanger en rond de 4weken? Vanavond toevallig naar de gyneacoloog omdat het zo lang begon te duren om zwanger te geraken. Ga mijn afspraak maar niet verzetten en al eens stiekem gluren wat er aan het gebeuren is daarbinnen Hoe voelen jullie je? Hier voornamelijk opgezette borsten. Ennn veel slapen
Hey gefeliciteerd! Ik ben denk ik 4 weken en een paar dagen heb een wat onregelmatige cyclus dus weet pas zeker hoe ver ik ben na de eerste termijnen echo, maar dat duur nog eeuwen voor het zover is Ik heb nog weinig kwaaltjes, soms licht misselijk en vooral erg moe. Oh en wat gevoelige borsten, maar ik wacht nog op die cupmaat groter hihi. Is het bij jou al doorgedrongen? T voelt bij mij nog wat onwerkelijk hoor!
@ boeboe bedankt! @lizz83 kom uit belgie dus daar had ik een afspraak gemaakt omdat het zo lang duurde. Hij kon nog weinig zien maar wist wel te vertellen dat we zwanger zijn! Binnen 2 weken mag ik terug om een echo. Haha die cupmaat groter, en dat die blijft! Vond dat ik minder overhield vorige keer dan ervoor. Nu begint het door te dringen, is het je eerste kindje? Zal blij zijn dat we de eerste 12 weken voorbij zijn. Ondanks dat hij zei dat het 85procent goed gaat en 15 dat het mis kan gaan. Verschrok een beetje van dat cijfer als je ziet bij hoeveel het hier fout gaat. Al dingen aan het laten? Hier serieus verminderd met de koffie...
Hey suus welkom Tuurlijk mag je mee praten gezellig! Lenatje, ik ben idd serieus geminderd met de cafeïne haha. En verder de gewone dingen alcohol rauw vlees etc. Was zaterdag met een clubje wezen lunchen, kom ik er daarna achter dat het biologische kazen waren, is het dan wel goed? Moet er nog een beetje inkomen denk ik Hoe reageerden bij jullie de mannen? Die van mij begint het nu een beetje te beseffen hihi. Is voor die mannen nog onwerkelijker dan voor ns volgens mij. Nu idd vol ongeduld wachten tot de 12 weken voorbij zijn.
Ja hoor biologische kazen zijn goed Worden op dezelfde manier gemaakt als de hollandse kazen Alleen zijn deze koeien beter behandeld
Welkom suus! amai tof, zo een vroege test kunnen doen? Voel je al kwaaltjes opkomen? Moet ook nu zaterdag weg voor een vriendinnenavondje, leg maar uit dat je niet drinkt!
Ja ik moet over 2 weken een lang weekend weg met mijn vriendinnen die allemaal al konden hebben... Val ik natuurlijk geheid door de mand maar ja. Gaan het daarvoor aan de ouders vertellen want ik zou het niet leuk vinden als vriendinnen het eerder weten dan onze ouders. Wanneer willen jullie het mensen gaan vertellen? En al ideeën hoe?