teleurgesteld weg bij verloskundige...:(

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jenniehj, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenniehj

jenniehj Lid

3 jan 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag bij verloskundige geweest voor het eerst helemaal spannend en dan toch een teleurstelling...
    ze zei bij de echo....
    tja meid ik zie wel wat maar ik kan verder eiegenlijk niks zien het is nog te vroeg misschien ben je nog maar 5 weekjes we moeten echt wachten tot over 2 weken ... ik zie wel wat in je baarmoeder en ik zie ook een kuiltje t zal wel geeeen idee wat ze bedoeld t zal wel goed zijn en daarna als afsluiting tja je bent wel zwanger maar ja

wat moet ik hier mee... heel vervelend dit... moet ik nou zooo 2 weken lang zitten denken..

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jenniehj,

wat naar dat je een slecht gevoel hebt gehad toen je wegging. Jammer dat de vk je niet meer heeft uit kunnen leggen. Het is vaak zo dat als vrouwen wellicht minder ver zwanger zijn of dat een zwangerschap niet goed zit, we wel wat zien in de baarmoeder, maar niet precies kunnen zeggen wat. Dat is dus op zich niet vreemd, want dat is feitelijk gewoon zo en dan kun je echt niets anders doen dan 2 weken afwachten. Dan kun je pas verschil zien en dan moet het kindje echt hartaktie hebben en gegroeid zijn en anders kun je met grote zekerheid pas zeggen dat het niet goed zit.
    De opmerking van het kuiltje kan ik niet plaatsen. Maar ondanks dat het niet het nieuws is waar je op hoopt en een hoop onzekerheid met zich meegeeft is het wel goed beleid. Bespreek volgende keer wel nog even dat jullie een beetje verbouwereerd de deur uit gingen, want de communicatie had denk ik wel iets beter gekund. Ik duim voor jullie!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina