Hoi! Eva is vandaag 1 jaar geworden! Hoera! Wij helemaal blij en een superleuke dag gehad met z'n drietjes! Maar.... Van de helft van de familie hebben we niets gehoord... O.a. niet van mijn liefste nichtje die als een zus van me is, geen kaartje, geen belletje, geen mailtje, geen berichtje op Hyves of op de babysite. Terwijl ik haar zaterdag nog heb gezien. En ook geen felicitaties van de broer van mijn vriend, terwijl mijn vriend hem gisteren aan de lijn had om door te geven wat Eva wil hebben... We vieren haar verjaardag namelijk dit weekend voor familie, waarvoor we leuke zelfgemaakte uitnodigingen hadden gestuurd, waar we ook haast geen respons op hebben gehad. En Eva heeft maar 3 kaartjes gekregen vandaag... (er is nog een pakketje uit Frankrijk onderweg die vertraging heeft, dus dat is dan 4). Ik vind het gewoon allemaal een beetje sneu... en ik had zeker veel meer van onze families verwacht . Ik weet ook niet zo goed hoe ik zal reageren als ze morgen wel bellen. Ik voel me een beetje een zeikerd, maar in de familie hebben ze zelf ook allemaal kinderen, dan weet je toch hoe belangrijk een eerste verjaardag is? (voor de ouders dan ) Ik heb er gewoon een beetje een rotgevoel bij . Liefs, Snoopy
ohh meis dat vind ik inderdaad heel erg sneu voor je snap niet dat je familie niet begrijpt dat zoiets heel belangrijk is voor je! vind het echt raar hoor dat ze zo niks van zich laten horen... dikke knuffel voor jou! hopelijk maken ze het morgen dan weer allemaal goed!
Heh, wat jammer zeg! Je verwacht idd toch net even wat anders van die eerste (toch wel speciale) verjaardag! Hoewel ik toch moet bekennen dat toen wij zelf geen kindjes hadden, ik ook op de verjaardag zelf niets liet horen als het op een andere dag gevierd werd! Maar nu wij die kleintjes hebben heb ik toch wel het gevoel dat het een heel speciale dag is die niet over geslagen mag worden! Hele dikke knuffel! Liefs van ons!
Och meid toch! Een dikke knuffel kun je nu wel gebruiken. Mensen snappen blijkbaar niet hoe belangrijk een 1ste verjaardag is. Ik heb nog steeds geen felicitatie gehad van mijn broertje..Heb hem gisteren nog gezien.. Van opa en oma geen leuke kaart voori in het plakboek.. Zo zijn er nog meer dingen die me erg tegen vielen.. Je maakt je een voorstelling van zo'n 1ste verjaardag en als dit dan niet gaat zoals je verwacht kan die teleurstelling hard aan komen.. Hopelijk hebben jullie van het weekend een knal feest en maakt het alles weer oke. En anders zou ik aangeven aan de mensen dat je teleurgesteld bent.. Liefs..
gefeliciteerd met je meisje ! jammer dat er zo weinig gereageerd is vandaag, maar misschien zit het m in de feestdagen en is iedereen de weg een beetje kwijt, en misschien komt t van het weekend. voor veel mensen is de dag dat je het viert meer je verjaardag als de werkelijke dag. (wij vieren het vaak samen, en horen op de dag zelf dan ook vrij weinig. ik vind je overigens geen zeikerd hoor, ik miste ook een aantal mensen toen lars een jaar werd, en daar was ik ook best een beetje teleurgesteld over
Ah, wat sneu. Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden. Ook al vier je het een andere dag, een telefoontje of een belletje is wel het minste. Hopelijk hebben jullie wel een leuke dag gehad.
Als eerste: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE MOOIE MEISJE!! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent... Een krabbeltje op hyves of een smsje is toch wel het minste zou je denken. Toen wij Louise's verjaardag vierden (1,5 week later ivm waterpokken) zijn zowel mijn moeder als mijn broer gewoon niet op komen dagen... toen voelde ik me ook heel erg klote... dus meid, een hele dikke knuffel voor jou en hopelijk hebben jullie er toch een hele leuke dag van gemaakt! Liefs
Mijn nichtje heeft 5 kinderen, ik bel altijd bij elke verjaardag, ook die van haar eerste die in haar buik is overleden 6 jaar geleden. Tja, dan verwacht ik toch ook wel een telefoontje van haar nu.. het is ook niets voor haar om het te vergeten. Ik snap het echt niet, ik voel me best gekwetst eigenlijk... maar ik zal wel afwachten wat ze zal zeggen. Ik geloof niet dat ik mijn teleurstelling kan onderdrukken. Mijn tante had ik gisteren nog aan de lijn, omdat ze jarig was. Ze wenste me een fijne dag vandaag maar dan bel je toch nog even op de dag zelf? Van Opa en Oma ook geen leuke kaart gekregen, maar een e-card. Maar dat is weer typisch mijn vader die modern wil doen . En zo dus wel meer teleurstellingen... Ik snap het gewoon niet, onze families weten dondersgoed dat deze dag heel bijzonder voor ons is. Ik verwacht eigenlijk ook wel dat er morgen toch nog wat kaarten komen. Bedankt voor de knuffels! En sorry voor het gezeur maar moest het gewoon even kwijt .
Het is geen gezeur! Dit is jou gevoel.. Kaartjes zijn misschien erg vertraagd door de feestdagen.. Kleine troost misschien.. Oja.. Nog gefeliciteerd met je dreumes!
Geen gezeur meid! Gewoon eruit gooien hoor! Vind dat je helemaal gelijk hebt, zeker als je zelf altijd zo attent bent zegmaar naar hen toe!
Manuela, dat weet ik nog wel dat Louise waterpokken had! Ik moest er vandaag nog aan denken omdat ik zo blij was dat Eva niet toevallig ziek was... vond het zo sneu voor Louise (en vooral voor jou en je man/vriend). Helemaal sneu als er dan familie als je het later viert niet komt... En ja, onze dag was erg leuk gelukkig, we hebben echt genoten! Dat is ook het belangrijkste... maar goed, jullie snappen me wel .
Haha, onze meid is nu inderdaad een dreumes , ik zei het vanavond nog tegen haar, klinkt zo anders ineens, ik noemde haar nog best vaak baby namelijk . Manuela, ook bedankt voor je berichtje op de babysite!
Kan me helemaal voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ik had dat ook toen ons zoontje gedoopt werd. Waren er ook een paar mensen die zouden komen en die ineens af smste en andere die gewoon niks lieten horen. Dan kan het voor jezelf nog wel een geweldige dag zijn maar dat anderen dat blijkbaar niet beseffen doet dan toch pijn.
He sneu, ik kan me goed voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent meid! Speciaal voor Eva (en jou ): HAPPY BIRTHDAY! \/
Gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk heb je een leuke dag gehad. Wel jammer dat er zoveel mensen niets van zich hebben laten horen hoor!het is idd een hele speciale dag een jaar geleden was haar geboorte, dan is dit een dag dat je het allemaal nog even herbeleefd(tenminste dat had ik) Liefs Sylvia
ach arme jij... Ik begrijp het heel goed, je wilt toch dat iedereen even aandacht besteeds aan jouw kind? Hoop dat jullie van het weekend alsnog een leuk feest hebben!
ten eerste nog van harte gefeliciteerd met je meissie Weetje, misschien is er wat met je nichtje gebeurd dat ze niet heeft gebeld? Misschien zwaar ziek of een van haar kinderen heel ziek opeens, of is er iets anders ergs tussen gekomen. Kan allemaal he. Kan pure onmacht van haar zijn dat ze niet heeft kunnen bellen of door de gebeurtenissen er helemaal niet aan heeft gedacht. Ik zou zeggen : maak van je hart geen moordkuil. Gewoon opbellen en het rechtoe rechtaan aan haar vragen. Of juist omslachtig : bellen: hallo hoe is het ermee? Hier? ja alles goed, leuke verjaardag gehad van ons meisje. Dan zal ze vast wel reageren. Zo niet dan kan je het altijd gewoon zeggen : had wel verwacht dat je zou bellen, bel toch ook altijd naar jou?! Dat andere mensen niet hebben gereageerd is ook niet leuk. Maar ook hier : als je ze spreekt, het gewoon zeggen of het door laten schemeren dat het niet leuk was dat bijna niemand heeft gebeld of kaartje heeft gestuurd. Doen hoor! anders dan blijf je ermee rondlopen
Goedemorgen! Bedankt voor jullie reacties, doen me echt goed! Mamzie, ik hou ook een slag om de arm hoor. Misschien heeft mijn nichtje wel een kaartje gestuurd en is die vertraagd en er kan natuurlijk opeens iemand ziek geworden zijn. Maar dan nog... het is gewoon niets voor haar, even 1 seconde bellen moet wel lukken lijkt me. En meestal hoor ik het wel als er iets is, ook als het ernstig is, desnoods via mijn tante (haar moeder). We hebben juist zo'n goede band en bellen over van alles met elkaar (we wonen 2 uur bij elkaar vandaan) en bespreken alles samen. Zit me gewoon niet lekker. Ik wil haar toch nog bellen voor het weekend om te vragen of ze zondag willen blijven eten, maar ik hoop gewoon dat ze zelf vandaag belt.... Je kan je misschien wel voorstellen dat ik er wel tegenop zie als ik haar zelf moet gaan bellen. We zullen wel zien vandaag... ik laat het nog wel weten! Liefs, Snoopy
geen gezeur hoor heel normaal. mijn meiden zijn op 2 verschillende dagen jarig. en we vierde het midden in en hadden veel mensen uitgenodigd. bij de eerste verjaardag kreeg ik nog een enkel telefoontje, maar bij de 2e verjaardag eigenlijk amper iets. behalve van een paar mensen. maar die mensen die wel belde etc zijn wel het belangrijkste voor ons. dat scheelt. op het feest zelf waren wel veel mensen gekomen. maar wat is e moeite. moet idd wel eerlijk zeggen dat ook ik toen ik geen kinderen had niet altijd belde. geen excuus, maar druk druk. ik denk eraan en dan schiet het er toch weer bij in.