Teleurgesteld....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Snoopy1979, Dec 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Christina83

Christina83 Actief lid

Dec 28, 2007
    268
    0
    0
    Je zeurt absoluut niet, ik begrijp heel goed dat je je zo voelt. En eerlijk gezegd open je nu ook een beetje mijn ogen..

In mijn omgeving worden verjaardag van kindjes ook heel vaak uitegsteld tot het weekend. En eerlijk gezegd sta ik er dan vaak helemaal niet bij stil dat ik op de dag zelf ook nog wat van me 'moet' laten horen. Ik richt me dan eigenlijk volledig op de dag wanneer het wordt gevierd. En het is geen onwil van me om op de verjaardag zelf niets van me te laten horen. Ik denk er gewoon niet bij na en ben me van geen kwaad bewust. Maar voortaan zal ik op de dag zelf ook even een felicitatie sturen. Dus met je topic heb je iig wel wat goeds bereikt ;)

2. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    Hoi,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je kleine grote meid :D

En ik begrijp je helemaal hoor! Ik had precies hetzelfde als jij. Vooral die kaartjes. Als je dat vergelijkt met het aantal kaartjes wat we kregen na haar geboorte... Die mensen zijn haar nu blijkbaar weer allemaal vergeten.
    Ik denk wel dat vooral de mensen die zelf geen kinderen hebben niet beseffen hoe belangrijk die verjaardag voor jou is. Op zich kan ik daar wel begrip voor opbrengen, maar ik vond het wel erg jammer.

Groetjes

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,795
    113
    Ik vond de reacties van onze familie wel goed maar van een zwager en schoonzus wat minder.

Isabella is op 30 april jarig en dus een lastige dag, maar toch waren er gelukkig toch veel mensen gekomen.

De ene helft is de 29e geweest en de andere helft op de 30e

Nog van harte gefeliciteerd

( en als je alle felicitaties hier optelt, heeft ze er heel veel gehad, ;) )

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Wat zonde voor jullie. het is zo'n speciale dag, de eerste verjaardag. hopelijk hoor je nog wat van je nichtje.

groetjes, Miranda

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Jammer zeg ik snap wat je bedoel ik vond de eerste verjaardag ook super van mijn twee oudste. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind is wel het eerlijkst. Ik weet nog dat ik zo beledigd was bij mijn dochter die 1 jaar werd dat mijn schoonvader helemaal niet kwam. Ze was vreselijk ziek geweest met 11 maanden, dat ik bang was dat ze nooit 1 zou worden. Hij was het niet met onze levenstijl eens kwam hij even zeggen op haar 1 ste verjaardag, daarom kwam hij niet. Idioot heel de dag verpest. :evil: Dat kan best zijn maar zeg dat dan een andere keer. Probeer te genieten van de mensen die er wel om dachten! Ik kreeg toen van de buurvrouw een zilveren armbandje met haar naam erop omdat ze blij was dat ze was beter geworden. :D Echt veelste te duur kado maar wel super natuurlijk.
    En misschien komen er nog wat kaarten, mijn zoon was de 28ste jarig en gisteren kwam er nog een kaart. Dus wie weet.
    In ieder geval nog gefeliciteerd nog van mij, geniet van je dreumes. :D

6. Gefeliciteerd Eva!
    Vertel eens, hoe was het verder.. lekker gebakje gegeten, toch al wel leuke cadeautjes gehad?

Ja, niet fijn als je van mensen waarvan je het zeker wel had verwacht niks hoort. Het is een drukke tijd, dat wel natuurlijk. Moeilijk...
    Probeer het je maar niet al te veel aan te trekken, toch?

Wij mogen overmorgen :)
    Dan ben ik ook benieuwd of ie kaarten krijgt, zo tussen nieuwjaar en het weekend in... lastig timen tussen de feestdagen denk ik zo.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Nog bedankt voor juliie reacties allemaal, echt superlief!

Gisteravond belde m'n nichtje :). Ze deed er eerst een beetje luchtig over dat ze de hele dag weg was geweest en het daarna een soort van vergeten, het is ook wel druk natuurlijk met 4 kinderen. Ze merkte blijkbaar aan me dat ik het echt niet zo leuk vond en zei toen nog dat ze het echt stom vond van haarzelf, want ze had er wel aan gedacht, maar is nog even wat anders gaan doen en toen was het dus te laat.... ik heb haar vergeven ;) en nu is het wel weer helemaal goed. Ze zal er zondag misschien nog wel wat over zeggen, dan komen ze hiernaartoe.
    Van m'n oom en tante nog een berichtje gehad gister op de babysite. Maar de rest.... verder geen kaartjes meer gehad en van veel mensen niets gehoord... jammer. Toen Eva geboren was hebben we echt heel veel kaarten gekregen, gek dat de meesten nu dan geen kaartje sturen. Ook de buren in de straat hebben ons niet gefeliciteerd, terwijl er vanaf dinsdag een slinger met 1 erop voor het raam hangt en we de meeste buren regelmatig spreken, dus ze weten het wel. Vannacht wel buiten geweest en even kort met wat mensen gepraat, maar geen felicitaties dus. Maar daar maak ik me niet zo druk om, het is soms toch een beetje vaag hier wat dat betreft ;). Ik ben in ieder geval blij dat mijn nichtje wat heeft laten horen gisteren, daar zat ik toch echt wel mee. De rest, laat maar...

Liefs,
    Snoopy

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Fijn dat je er met je nicht over hebt gepraat!

Fijne verjaardag het weekend! :D

9. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    Hoi Snoopy,
    Ja dat is inderdaad jammer dat mensen er zo luchtig over denken. Het is natuurlijk voor jullie een hele speciale dag. Dan is het niet leuk als je zo weinig betrokkenheid krijgt, vooral omdat je zelf altijd wel heel attent bent.
    In ieder geval van harte met jullie lieve schattige lachebekkie. Ik vind haar altijd zo lief op die foto's!
    Liefs, Roze

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Graag gedaan hoor meid.. Wat fijn dat je met je nicht hebt kunnen praten en het weer een beetje van je af hebt kunnen zetten. Hoe vond Eva het in Ballorig?

11. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ach het blijft je baby toch? onze zoon is 16 maanden oud maar blijft mijn baby hoor :p

Gefeliciteerd met haar eerste verjaardag meid inderdaad heel speciaal, hier is door familie (opa, oma, tante) wel veel gedaan maar verder ook amper kaartjes en al helemaal geen telefoontjes het nadeel bij ons was wij trouwden een week eerder dus heb wel het gevoel dat ik zijn verjaardag een beetje verpest heb maar goed het gaat om jullie samen zijn laat de rest dan maar omhoog vallen denk ik dan.. ;)

12. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo meid!

Van harte gefeliciteerd nog met je meisje!
    Ineens is het een dreumes he...wat gaat een jaar snel.
    Op 19 december werd ons meisje 1 jaar.

Jammer dat bepaalde mensen niks van zich hebben laten horen.
    Dat raakt je als ouders zijnde erg.
    Als iemand m'n kind overslaat, krijgt die persoon van mij nooit een felicitatie weer.
    Maar dat ben ik...ben daar gewoon hard in.
    Toch fijn dat jij en je nichtje het hebben besproken en dat ze haar excuses heeft gemaakt.

Hier is iedereen van de directe familie langsgeweest, ze hadden zelfs allemaal een dag vrijgenomen van het werk.
    Van de ooms en tantes waar we regelmatig contact mee hebben, heeft Tamara een kaartje gekregen.
    Vond ik ook erg lief!
    Tamara is erg vewend met allemaal leuke kadootjes!
    Mijn man en ik vonden haar 1e verjaardag heel speciaal en daarom kan ik het me goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent dat je van sommigen niks hebt gehoord.
    Wij zouden in jou geval ook teleurgesteld zijn, dus je zeikt echt niet!

Liefs Elly.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    He meiden!

Bedankt voor jullie reacties weer! En Elly ook nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Tamara!

Eva vond het echt super in ballorig, lekker met de ballen spelen en van zo'n glijbaan met van die rollen. Wij hielden haar vast, maar ze ging er heel hard vanaf en zat alleen maar te lachen. Hoe wilder hoe beter ;).

Morgen en zondag komt er familie langs, heb er veel zin in! Wel een beetje raar, haar verjaardag lijkt al weer zo lang geleden, de tijd gaat zo snel! Ik ben benieuwd wat ze allemaal krijgt!

14. Moon13

Moon13 Lid

Jun 30, 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    kan me voorstellen dat je er van balt~ niets om te trosten maar bij mij was het nog erger....de familie van mijn vriend, behalve zijn ouders en een achter neefje die in Australie woont, hebben helemaal NIETS laten horen na de geborte van onze dochter, wij hebben allemaal mooie geborte kaartjes opgestuurd hebben we pas gekregen weken na...bij somigen helemaal niets. Niemand heeft ons opgebeld om te feliciteren...
    Mijn vriend is niet z'n een familie mens, zijn moeder zei dat het een beetje zijn schuld was. Ik dacht toen kom op zeg dat gaat niet om hem maar om die kleine zelf toch?! is toch een nieuwe familie lid van hun ook!

Mijn eigen familie oont in Frankrijk Parijs, deels zuid FR,deels of Miami/ Spanje...iedereen heeft ons opgebelt en ik krijgt nog pakketjes opgestuurd. Ook van mijn dierebaar vrienden die de tijd hebben genomen om op bezoek te komen. Ik heb ook veel vrienden in de vs die ik via internet heb leren kennen. Zelf nooit in het echte ontmoet, ik heb cadeautjes ,super leuke spullen gekregen ook een hand made quilt met namen en geborte datum erop! ook veel cadeau bon/ geld/ entrees van Artis van vrienden en collega's.....eigelijk zoveeeeeeeel gekregen ontvoorstelbaar echt!
    Dus die gierig nare egoistisch schoon familie die kan mij gestolen worden!
    Juist voorbeeld voor mijn kindje om NIET te nemen.
    Deze mensen hebben geen fatsoen en zijn slecht opgevoed bahhhhhh
    jouw winst hun verlies! Zo dacht ik ook, denk ik ook bij mij 4 maanden geleden nadat ik een paar dagen toch overstuurde van raakte ( nog erg met hormonen direkt na de bevalling).
    Nu denk ik wacht maar mijn tijd komt nog...hier hoeven ze niets meer te komen zoeken in ieder geval.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Even een update :).

Zaterdag kwamen ook mijn schoonouders en schoonzusje uit Frankrijk onverwacht over, dat was wel heel leuk! En nog meer familie van mijn vriend die al zouden komen. En mijn neefje belde nog dat hij ziek was geweest en er niet aan had gedacht te bellen (maar zijn vriendin had wel berichtjes op hyves en de babysite geplaatst) en dat ze vandaag langs zouden komen. Dus die zijn vandaag ook geweest. Mijn nichtje ook dus vandaag geweest met de kinderen en mijn ouders ook weer, dus 2 dagen een volle bak! Het is heel erg gezellig geweest, Eva is goed verwend en na even wennen heeft ze zich ook prima vermaakt (ze heeft ook veel op de gang gezeten en met de verpakkingen van het speelgoed gespeeld ;)).
    Al met al is het nu allemaal wel goed... maar nog steeds wel jammer van Eva's echte verjaardag en vooral de slechts 3 kaarten... maar goed. Ik ga me er niet meer druk om maken, dat komt dit jaar wel als Eva 2 wordt en het weer zo gaat ;).

16. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Allereerst hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal! Een jaar alweer!
    En gelukkig toch nog leuke dagen gehad, las ik gaandeweg.
    Drie kaartjes voor haar eerste verjaardag, dat vind ik toch helemaal niet raar hoor!

Weetje, voor jezelf is je kind (vooral als het de eerste is) de hemel op aarde, je bent helemaal op je kleine prinsje of prinsesje gefocust en het is het mooiste en liefste en slimste kind van heel Nederland, maar een ander is misschien toch net ietsje minder met datzelfde prinsje of prinsesje bezig.
    Dat is tenminste mijn ervaring. Met de eerste heb ik me ook wel eens teleurgesteld gevoeld, maar jaren later merkte ik dat het mij ook wel es overkwam met ándermans kindje. :oops:
    En dan besef je pas dat je zelf helemaal verliefd bent op je eigen kind, maar een ander veeeeeel minder. ;)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Kisbaba, dat is natuurlijk ook wel zo, je bent zelf het meest verliefd op je kind! Maar de rest van de familie is ook dol op haar... vooral mijn nichtje, ik ben dol op haar kinderen en zij op Eva. Maar waarom dan geen kaartje... terwijl ik wel altijd zo attent ben? Dat is dan wel een beetje vervelend.
    En wat iemand anders hier ook al schreef... met de geboorte heel veel kaarten krijgen (ik geloof hier een stuk of 60, zo'n 40 meer dan we verwachtten ;)), en dan nu maar 3... terwijl ik toch van veel meer mensen een kaartje verwachtte. Dat is gewoon een beetje jammer. Maar goed, ik ben er al overheen hoor ;), denk alleen dat ik zelf ook een stuk minder attent zal zijn in de toekomst.

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    misschien komen de kaarten nog binnen joh.
    Hier nog steeds een kerstkaart van iemand onderweg. Heeft ze VOOR kerst gepost. En gewoon binnen nederland hoor.
    Dus wie weet krijg je over 2 weken wel een boel kaarten alsnog binnen ;)

Enne : ben blij dat het leuke dagen zijn geweest en dat je meisje zich goed heeft vermaakt! :D

19. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hi,

Ik herken het ook hoor, gelukkig nog net een kaartje van de grootouders maar verder.... Van goede vrienden ook helemaal niets gehoord op de dag zelf en geen kaartje (wat me wel heel erg verbaasde). En idd, met de geboorte veel kaartjes van mensen die nu helemaal niets laten horen. Zelfs niet van mensen die er praktisch op stonden een kaartje te krijgen met de geboorte...

Ach... Thijmen vond het leuk en de belangrijkste mensen zijn geweest of hebben wat laten horen.

In elk geval nog gefeliciteerd met Eva :)

Groetjes Rosa

20. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Beetje laat, maar wil je alsnog feliciteren met jullie meisje. :D
    Jammer dat er door bepaalde mensen minder aandacht aan haar verjaardag is besteedt dan je gehoopt had.
    Kan me voorstellen dat je daarin teleurgesteld bent. Het is een kleine moeite om even een kaartje te sturen en zo'n kaartje is juist weer leuk om later terug te zien in het plakboek/foto-album van je dochter.
    Maar ja, je doet er verder niets meer aan en als jullie dochter maar een leuke dag heeft gehad en heeft genoten, dat is het belangrijkste. ;)

Share This Page