Hoi De titel zegt het wel al een beetje: Wij willen Brunchen!! Maar ik heb geen idee waar dat kan hier in de buurt... Moet op max 3 kwartier van de stad groningen zijn. Er gaat nl. een kleintje van vrienden mee en die mag niet zolang in de auto. Dus heeft iemand een leuk adresje????
theefabriek in houwerzijl Brodies in......... richting winschoten ergens even googelen. Kun je allebei heerlijk een high tea e.d doen.
Van der Valk heeft op zondag vaak heerlijke lunches, eetcafe de Buren kun je ook terecht, dat is in Leek. Verder heeft de stad zelf wel wat leuke, maar ook vooral drukke tentjes, dus weet niet of dat handig is met een kleine.
De brunch bij Van der Valk in Zuidbroek is wel lekker, maar je moet er van houden. Ik was er met een vriendin en vond het echt 10x niks. Eten is prima, maar er komen een beetje aparte mensen. Tja weet niet echt hoe ik het moet noemen...maar er waren velen die niet 1 biefstuk namen bij het buffet, maar gelijk 5 biefstukken. Maar goed voor kinderen is het er wel leuk, er is een dansvloer met discolichten en er is live muziek.