Op zich kan ik me wel voorstellen dat je teleurgesteld bent...Maar ik hoop wel echt dat dit gevoel snel weer verdwijnt.... Mijn oma van 81 jaar heeft 3 zoons, en die huilt nog bijna elke dag dat ze nooit geen dochter heeft gekregen! En dit vind ik zo vreselijk tegenover haar 3 zoons, waaronder dus mijn vader. Toen ik zwanger was van de derde (toen had ik al 2 jongens) had ze het er alleen maar over dat zij zo hoopte op een meisje! Nou eerlijk, een meisje zou ik ook graag willen, maar 3 jongens had ik ook zo ongelooflijk geweldig gevonden! Je moet gewoon echt ontzettend blij zijn dat jij zo'n geluk hebt dat je 3 gezonde kinderen op de wereld mag zetten! En tuurlijk mag je even teleurgesteld zijn, maar geniet er ook alsjeblieft van!
mijn sm wil idd ook heel graag een kleindochter omdat ze zelf 2 zoons heeft. helaas voor haar zou mijn dochter dan toch echt niet van haar maar van mij zijn. het gaat zelfs zover dat ze toch wel heel graag het geslacht van deze baby wil weten, en eigenlijk niet lijkt te respecteren (of met veel moeite) dat wij het niet willen weten. toen ze bij mijn eerste zwangerschap hoorde dat we een jongen kregen zei ze letterlijk: "nu heb ik nog geen meisje!" Mijn man en ik dachten alletwee "pardon?????"
Zo'n s.moeder heb ik ook :x Zelf 2 zoons, mijn vriend zijn broer 2 zoons en wij ook 1. Bij ons heeft ze tegen de kraam gezegd dat ze op een meisje had gehoopt :x Vond ik echt stom maar van de andere kant kan ik het ook wel begrijpen. Zij had ook graag nog een 3e kindje gewild (waarschijnlijk om voor een meid te gaan) maar mijn s.vader heeft dat niet meer gewild. Nu ben ik weer zwanger en gun haar die meid toch wel hoor.. al zei ik wel tegen mijn vriend dat er dan andere sloten op de deur gaan
nogmaals sorry voor diegene die ik kwets met dit onderwerp dat was niet mijn bedoeling. nu zag ik ergens dat ik wel een jongen kon adopteren maar dat zou ik niet doen mede omdat ik gewoon zelf gezonde kinderen kan krijgen en daar heel erg blij mee ben natuurlijk. mijn man gaat zich niet voor niets laten helpen omdat ik echt niet door zou willen gaan voor een jongen. 3 kinderen is genoeg vind ik. morgen ga ik lekker al met de baby kamer beginnen en onze kamer verplaatsen dat is ook wel weer lekker even gewoon met de baby bezig zijn. ik hoop niet dat ik hier met mijn 81e nog mee zit hoor. voel me nu al schuldig genoeg over het feit dat ik me teleurgesteld voel. ik dacht dat het nooit over zou gaan maar met al die lieve reacties word het toch al een stuk minder en zie ik veel voordelen die ik bij het openen van dit topic niet zag. liefs saphira17
View attachment 129068 hierbij ook even de echo vanaf de zijkant misschien voor sommige mensen ook leuk om even te bekijken. beentje voor is opgetrokken ertussen het geslacht hij kon niet van onder omdat ze niet goed lag. liefs saphira
aan de voorkant van het opgetrokken beentje zit nog wat tussen de benen kan dat de navelstreng zijn ? de echoscopist heeft niet gezegt wat dat is. het is een ronde vorm.
Ik kan het heel slecht zien. Maar misschien zou je nog eens voor een echo kunnen gaan? Want volgens mij ben je er niet echt zeker van dat het een meisje is. Hoeveel weken ben je nu zwanger?
ik vind het nogal verwend dat je teleurgesteld bent, wees dankbaar met het feit dat deze kinderen je gegeven zijn. Het kan namelijk ook zomaar anders zijn.
Idd zucht!!! Het kon idd anders zijn, maar dat is nu niet t geval saphira fijn dat je je al beter voelt met het idee. Hoe zeker waren ze v een meisje?
Hey Saphira17, Ik wilde even zeggen dat ik het heel dapper vindt dat je hier je gevoelens durft op te schrijven. Een gevoel is iets wat opkomt en waar je geen controle over hebt. Tegelijkertijd schaam je je omdat je die gevoelens hebt. Daarom is het juist zo goed om ze van je af te praten (en in dit geval schrijven). Ik heb het draadje een beetje gevolgd en merk dat je gevoel al genuanceerder is geworden. Dat is precies het doel van het open erover zijn . Laat je niet door dames als @Meara en @Macy77 uit het veld slaan. Als je je even niet prettig voelt gewoon hier een draadje openen en dan zijn er gelukkig genoeg meiden die zich WEL in een ander kunnen inleven. Veel sterkte met het opknappen van de babykamer en hopelijk groeit het positieve gevoel van een meidenhuis samen met je kindje in je buik
verwend ? rare opmerking! bedankt dames! de echo duurde 5 min. de man zei een meisje en that's it en ik moest hem een geboorte kaartje sturen als ik bevallen ben met of het geslacht klopte. maar ik heb deze echo ook op een ander forum laten zien en toen zeiden er dus meerdere dat het eerder een jongen was omdat er iets van een balzakje lijkt te zitten en anders is dat de navelstreng maar de navelstreng is toch met streepjes ? ik snap er zelf ook niks meer van maar ga uit van een meisje. echt duidelijk is de echo niet. hij heet dus verder niet verteld of hij er zeker van is of niet en voor hoeveel procent ofzo. liefs saphira 17
Deze topic leeft nog Dus het kan zomaar zo zijn dat je toch een ventje krijgt, wat spannend!!!! Ach mijn schoonmoeder heeft zelfs kaarsje gebrand voor een kleinzoon, ze heeft 5 kleindochters
Daar gaan we weer... Fijn ts, dat je je er wat beter over voelt. Misschien kun je voor de zekerheid nog een geslachtsbepaling laten doen? Het is idd een erg onduidelijke foto.
wat een mooie echo foto! maar idd wat onduidelijk qua geslacht... miss nog een keer een extra echo!! zodat je echt duidelijk hebt over het geslacht?
Inderdaad waarom laat je niet eens een geslachtsbepaling doen? Is meestal iets van 30 euro en dan weet je het tenminste zeker (voor zover dat kan hihi)
Lieverd wil niet heel vervelend doen.. maar Jan Koning heeft het echt nog nooit fout gehad dus zou er maar aan gaan wennen dat het echt een meid is! Wij zijn er woensdagavond geweest.. en echt ik hoor alleen maar verhalen dat ie t altijd goed heeft.. zelfs zijn collegas uit het rivierenland zkh zeggen dat. Want als hij het niet kan zien en het niet 100% zeker weet mag je een week later gratis terug komen
Ohja en hij geeft bewust geen foto vna het geslacht mee dus je hebt helemaal geen foto waar het geslacht op staat. Dit doet ie om dit soort redenen dat er andere mensen gaan kijken en dat mensen onzeker worden