nou hij heeft tegen mij duidelijk gezegt dat dat het geslacht is hij heeft er speciaal een foto van gemaakt zei die dus lijkt me niet dat hij geen foto's van het geslacht mee geeft waarom zou die dat anders tegen me zeggen ? zelfs mijn vk zegt dat de echo onzeker is. maar ik ga de 20 wkn afwachten en ga gewoon lekker van een meid uit!! verder doe ik geen pret echo's meer want het is wel elke keer 30 euro liefs saphira 17
Jan koning heeft t idd nooit fout, die staat er bekend om. Nou ja, met de 20 weken echo weet je t vast zeker
Zal je zien... doet Jan Koning haar 20 wkn echo hahahaha. Ik heb op 9 maart de 20 weken echo en dan heeft Jan dienst
Dat zou kunnen, maar dat maakt nie uit toch? Of hij t nou is of een ander, ze zien vast t zelfde! Hoe weet je wanneer hij dienst heeft?
Ik twijfelde ja. En nee heb Jan koning verder niet en ga Hem ook Niet meer zien kom niet eens uit die omgeving ik heb de 20 weken echo ook ergens anders. En zoals ik al zei ga Ook gewoon van een meid uit! Alleen bij mijn dochters zag het er anders uit zodoende naar die zijn ook van onder genomen en niet vanaf zijkant dus dat zal het dan wel wezen! Liefs saphira 17
Wat moeilijk en naar dat je met dit gevoel te maken hebt. Ik hoop dat het je lukt om toch met veel plezier naar de geboorte uit te kijken, al begrijp ik best dat dat misschien moeilijk is! Tevens wil ik ook benadrukken dat het niet betekend dat je niet van je meisje houd, maar dat zal wel door meer mensen al gezegd zijn. Je wilde gewoon ook graag een zoon en ik denk dat veel mensen graag een zoon en dochter willen, immers is het toch iets heel moois allemaal! Kan iemand mij vertellen waar die Jan Koning zit? Ik ben nu niet zwanger, maar als ik ooit nog zwanger mag raken, zou ik ook het liefst zo vroeg mogelijk willen weten wat het word, zodat ik lekker kan gaan shoppen in roze of blauw!
een zwangerschap opzich is al een heel groot kado en een wonder dat ik dat natuurlijk mee mag maken. en dat het eigenlijk altijd wel goed gaat ( wel de bekende klachten en wat extra dingen maar dat loopt ook uiteindelijk goed af). en nu ga ik de baby kamer klaarzetten en nog eens wat kleertjes uitzoeken hij zit in ochten. liefs saphira
Hmm.... ik kom hier toch ook maar even reageren. Niet vanuit mijn 'kinderloze' belevingswereld maar ik was inderdaad het 3e meisje ... wat een teleurstelling (vooral voor mijn moeder). En dat heb ik geweten ook. Ik was niet zo'n meisje-meisje. Dus er werden altijd grappen gemaakt dat ze min of meer toch een jongetje hadden. Dat heeft me best pijn gedaan. Ik heb me bijna mijn hele leven (tot nu toe) 'bijna' schuldig gevoeld over het feit dat ik toch maar een meisje ben. Ik heb zelfs zo'n gevoel... dat had mijn moeder geweten dat de 3e ook een meisje was ... ik nooit was gekomen. Ik heb ook nooit een moeder-dochter-band met haar gehad. Als het niet mijn moeder was ... had ik geen reden om contact met haar te hebben. Conclusie... voorkeur is prima maar blijf er niet in hangen. Denk in wat heb ik ... i.p.v. wat heb je niet... (Glas is halfvol/halfleeg- principe) Want je dochter zal het zeker merken. (Vanuit mijn eigen belevingswereld). Een kind krijg je ... Het lijkt me geweldig als het mij ooit nog eens mag overkomen na bijna 15 jaar kinderwens. Nog even afwachten. En anders ... geniet ik wat me wel gegeven is, en da's een geweldige vriend, mooi huis, leuk werk, een lieve hond, kat en in de toekomst zeker ook nog een paard
Ik kan het me wel voorstellen maar inderdaad ook wat Katja zegt kan ik me goed indenken. Vind het heel erg voor jou Katja want dat is gewoon verschrikkelijk. Ik heb een zoon en een dochter en ben zielsgelukkig met beide maar had net zo lief 2 zoons gehad. Lekker stoer juist Maar ik snap je gevoel want ik was ook een "beetje bang" dat het toen weer een jongen was.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/249586-blog-meisjesmama.html Hier heb je wat aan (denk ik)
Bedankt voor je lieve reactie. Het is uiteindelijk met mij helemaal goed gekomen. Maar wel lang gedacht dat ik het niet waard was om van gehouden te worden. Daarom lukte het mij ook niet om een man te vinden... Het heeft echt effect op je 'bestaansrecht' als je 'weet' dat je moeder het liever anders had gewild. Nou maakt het natuurlijk niet uit dat je een voorkeur hebt. Die heb ik ook wel een beetje Ik bedoel niet te zeggen dat gevoel van TO fout is! Maar wil even vanuit mijn belevingswereld zeggen wat voor effect dat kan hebben op een kind. Denk dat het dan ook verstandig is dat je gauw in het reine komt met je gevoel ... het gevoel is niet fout, het gaat erom hoe je met het gevoel omgaat. En er dus een positieve draai aan geeft zodat je ooit eens terugkijkt en tevreden terug kan kijken. Wie weet wordt je ooit nog eens grootmoeder van heel veel kleinzoons. Mijn moeder kan haar geluk i.i.g. niet op ... want daar heeft ze nu maar liefst 3 exemplaren van.
Lieve schat ga inderdaad lekker met het kamertje aan de slag, en haal al die kleertjes maar van zolder dat geeft zo'n heerlijk sentimenteel gevoel (bij mij wel ). Lekker uitzoeken, wassen, strijken, opvouwen. Je moest er even aan wennen, maar het is je gegund, 3 prachtige dochters zijn je gegund, en dat is het mooiste wat er is!
@Katja, ben erg benieuwd naar jouw lichte voorkeur Ik heb al een meid en ik zou het heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk vinden als dit ook weer een meid is Als het een jongen is denk ik dat ik even moet omschakelen puur omdat het onbekend is, maar NET ZO WELKOM!!!!!!!!! alles heeft zijn charmes denk ik maar. Maar voor jou Katja vind ik het wel echt heel erg hoor, ik ben 2e meisje en was ook de wens dat ik een jongen was, alleen heb ik hier nooit wat van gemerkt gelukkig
Katja wat heftig zeg..... ik hoop van harte dat jullie kinderwens in vervulling mag gaan. ik ken je niet, maar je stukje hierboven raakte me. Geniet ook lekker van alle dingen die je zijn gegeven meid! Liefs!