Wie zit er op de gratis schoenen facebook (ga geen link plaatsen want de mensen die erop zitten weten wel wat ik bedoel) En anders doe je maar je best In elk geval hebben jullie al eens schoenen gewonnen daar, ben nieuwsgierig!
nee nog niet,echt balen, ik denk niet dat ze nog gaan komen, heb al zo vaak gemaild erom en krijg steeds ook netjes reactie en zie iedereen hun schoenen krijgen behalve ik maar goed we wachten geduldig het is nog geen maand geleden en het is ook maar zo iets wat je krijgt / wint dus ja het is niet alsof ik er voor betaald heb dan had ik er al gestaan :x
Vind het toch niet netjes hoor.....zag laatst ook een ber. Langs komen van iemand die zijn schoenen niet kreeg na 6 weken ofzo
Wil lid maar doe eigenlijk nooit mee kan nu toch niet op hakken lopen :x dus hoef ze ook ff niet te winnen ... Misschien later
aha okay ik moet zeggen ik mail ze om de 2-3 dagen want ik ben gewoon super nieuwsgierig, jemig win ik ook eens wat
ja ben ook lid van deze facebook en nee heb niks gewonnen maar de nicht van mijn man wel (zag ik dus op FB, we hebben geen contact). Maar uhmzzz...mailen?Je moet toch een reactie geven op het bericht waar je in kan winnen?
Ja lid, nee nog niks gewonnen. Zuslief wel, replay slippers. Kwamen ze meteen brengen dus zijn bij haar geweest op zondag
Ow hahaha duh! blonT momentje hier, jij heb dus een keer gewonnen! Toppie joh,gefeliciteerd! Wat/welke heb je gewonnen?